נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

319 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

מאיר - תמונה
מאיר 2 ביקורות
3.0
14/01/07

לא מדהים. די מאכזבת. לא לבוא עם ציפיות מיוחדות. מסעדת בשר נטו לא משהו מיוחד. בקיצור התאכזבנו. ציפינו ליותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינגה - תמונה
אינגה מבקר מתחיל
2.7
14/01/07

השירות על הפנים, מאכזב ביותר, אין מצב שאני ארגיש שאני צריכה להתחנן כדי לקבל שירות / אוכל אחרי שעה וחצי !!! זה ממש בזיון !!! לא נראה לי שזה נורמאלי כשולחן שמגיע אחרי השולחן שלנו מקבל את... המנות מסיים אותן וכשהם חותמים על הצ'קים אנחנו רק מתחילים לקבל שתייה. ומה עוד? הבשר מגיע לא מוכן, אחרי כמעט שעתיים !? עזבו אתכם, בסכום שמשלמים במקום הזה אפשר לקבל שרות מעל ומעבר ולא איזה טובה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
04/12/06

חוויה מאכזבת. המלצרית הפעילה עלינו לחץ אדיר להזמין דווקא את המנות היקרות. הסטייקים יקרים מאוד. מחייבים ב-39 שקל כל אורח שאינו מזמין מנה עיקרית (גם אם מדובר בילד שחולק מנה עיקרית גדולה... ויקרה עם ההורה). ערכת המזטים (הטעימים) מוגשת בקמצנות - ערכה אחת לשולחן עם חמישה סועדים. מבטיחים למלא בלי הגבלה אבל מכל פינה קטנטנה צריך לבקש תוספת מספר פעמים ולהתעקש לקבל ובסופו של דבר מתייאשים ומוותרים. הסטייקים טעימים אבל ההמבורגרים ממש לא אכילים. תשובת המלצרית: "אמרתי לכם שעדיף להזמין סטייק... זו אשמתכם שהתעקשתם להזמין המבורגר - זו לא ההתמחות שלנו". במסעדה טובה פשוט לא מגישים מנות לא טעימות ואם יצאה מנה כזו מהמטבח, לוקחים עליה אחריות ולא מאשימים את הסועד בבחירה לא נכונה מהתפריט (שבערך שליש ממנו מוקדש להמבורגרים). כשביקשנו לקינוח כדור גלידה עם קצפת הגישו את הגלידה לחוד ואת הקצפת לחוד ולא התביישו לחייב 12 ש"ח על כדור הגלידה ועוד 12 ש"ח על הקצפת... לא התווכחנו. פשוט החלטנו ללכת למסעדה אחרת בפעם הבאה. יש כל-כך הרבה מסעדות בסביבה. חבל לבזבז את הכסף על פלצנות שכזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס מבקר מתחיל
1.3
29/11/06

במילה אחת אכזבה!הגעתי עם אשתי והילד לאכול ארוחת ערב ביום הולדת שלה והתאכזבתי קשות הן מהאוכל, הן מהמחירים (ללא שום כיסוי) אך בעיקר מהשירות שהיה מתחת לכל ביקורת. אפרט:מחירי הסטייקים לא... זולים. סטייק של חצי קילו עולה בין 125 ל-160 ש"ח. הסטייקים עצמם בינוניים מינוס - המלצרית המליצה לנו על מידת מוכנות מדיום ריר, הלכנו על המדיום ומה אני אגיד לכם - הבשר מבפנים היה פשוט חי ולא שאני לא אוהב קצת דם בסטייק שלי. ביקשנו להחזיר את הסטייקים לעוד כמה דקות של צלייה ולאחר מכן הם היו סבירים, אך לא יותר.המזטים היו בינוניים, כפי שכבר צויין כאן באמת מתאימים יותר לשיפודיה ולא למסעדה שמתיימרת להיות יוקרתית.הלחם היה פשוט ביותר והוגש ללא חמאת שום או משהו דומה, כפי שמקובל במסעדות אחרות (ולא שזה נעשה מטעמי כשרות, המסעדה עצמה לא כשרה). התוספות לבשר, כל החצאי תפו"א והבצלים, לא רעות אבל בהחלט נראות זולות ולא מושקעות.אך כל זה עוד כלום - כאן מגיע הקטע של השירות:היה לנו בבית בקבוק יין מעולה שהבאנו מחו"ל והחלטנו לקחת אותו איתנו למסעדה, למרבה הפלא הודיעה לנו המלצרית ולאחר מכן גם מנהלת המשמרת כי על מנת לפתוח אותו נצטרך לשלם 49 ש"ח (!). לבסוף הזמנו יין מהמקום והמלצר "האדיב" שלף בקבוק יין מהמדף ליד וכך נאלצנו לשטות יין בכ-100 שקלים (ישראלי לא פראייר) כשהיין בטמפרטורת החדר (כ-25 מעלות). עם מחירים כאלה ניתן היה לחשוב על מקרר יינות או לפחות על סתם מקרר.הסטייקים עצמם גדולים מאוד, משקלם מתחיל מחצי קילו לסטייק (אולי נוהגים לפקוד את המסעדה מתאבקי סומו) ולכן החלטנות להזמים רק 2 סטייקים ל-3 אנשים. אבל אז ציפתה לנו הפתעה "נעימה" מסתבר שאם מזמינים שני סטייקים אז הבן אדם השלישי בין אם הוא אוכל ובין אם הוא סתם יושב ולא אוכל כלום מחוייב לשלם 39 ש"ח! נראה שדוריס היא המסעדה הראשונה בעולם שדורשת תשלום עבור אוויר, על מנת לא לשלם 39 ש"ח על אוויר ביקשנו שיארזו לנו הביתה המבורגר שמחירו 49 ש"ח (ישראלי לא פראייר) (לא מובן למה הזמנת המבורגר ארוז הביתה מבטלת את תשלום ה-39 ש"ח עבור הישיבה). הפתעות נוספות לא בוששו לבוא. בתום הארוחה הזמנו כל אחד כדור גלידה והמלצרית הביאה לנו רק שני גביעים, כאשר בגביע אחד יש שני כדורים. ביקשנו להביא עוד גביע ולשים בו את כדור הגלידה בנפרד, לבסוף המלצרית נענתה לבקשתנו אך בחוסר רצון גלוי.ולסיום הערב הפתעה אחרונה כשרצינו לשלם (החשבון יצא קרוב ל -500 ש"ח) ביקשנו לחלק את החשבון ל-2 תשלומים בכרטיס אשראי, אך לדוריס חוקים משלהם ומה שאפשרי בכל מסעדה (וגם בכאלה שלא מכבדות את עצמן) בדוריס אי-אפשר, כלומר אי-אפשר לחלק את החשבון לכמה תשלומים בדוריס!!!נ.ב. אהה וזוכרים את ההמבורגר, כשהיינו עוד בתוך המסעדה פתחנו את האריזה וראינו את הקציצה עצמה ולידה הלחמניה עטופה בנייר כסף (תחשבו למה לעזא...?) ובכן גם כאן דוריס גילו יצירתיות באיך לדפוק את הלקוח ולמחרת כשפתחנו את ההמבורגר והסרנו את הנייר כסף גילינו לחמניה "ערומה לחלוטין"- בפנים לא היה לא רטבים, לא ירק, לא עגבנייה, לא בצל ואפילו לא חתיכת עלה חסה קטן בשביל לכסות את הבושה. פשוט כך! חתיכת לחמניה וקציצה ליד, ב-49 ש"ח!!!בקיצור, הישמרו מדוריס כמו מאש, ראש-פינה והסביבה מלאה במסעדות טובות בהרבה וזולות ממנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/11/06

אז ככה... עיצוב מושקע אבל מפוספס. לא עיצוב תל אביבי קלאסי.. מתאים לראש פינה! הבשר באמת מעולה אבל המסביב ממש לא! המזטים מתאימים יותר לשיפודיה (בלי לזלזל) מאשר למסעדת בשר איכותית. כל... הסלטים בסגנון מזרחי מדי ופשוטים מידי. אפילו הג'בטה סתמית. לסיכום - במחירים האלה (390 ש"ח ל- 4 אנשים) יש אלטרנטיבות טובות בהרבה בתל אביב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/11/06

הגענו ל"דוריס קצבים" ת"א עם המון ציפיות לאיכות הבשר ובעיקר לפורטרהאוס אותו הזמנו וגם החזרנו בשל איכותו הירודה וחוסר האיזון בצלייה בין שני צדדיו. גם המנה החליפית לקתה בצליה חובבנית (DONE... בחוץ, נא בפנים).אני לא מבין על מה כל הרעש - מאכזב ורע.נ.ב. דווקא המאזטים בפתיחה היו טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
2.7
09/11/06

במלה אחת  א כ ז ב ה! צלע עגל ב - 126 ש"ח,לא היו שם חצי קילו ומה שהיה היה יותר מדי רע. הריח כאילו השירו את הנתח המסכן ביין, המליחו בלי הכרה,בקיצור חבל על הכסף על הנסיעה במיוחד מחיפה,... ואולי גם על הבריאות.רבותי פראירים לא מתים... רק מתחלפים ומי שלא רוצה להתחלף איתי יקרא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
david - תמונה
david מבקר מתחיל
4.7
01/11/06

אנחנו קבוצת חברים אוהבי כדורגל, המרבים לתור את הארץ אחרי קבוצתנו האהובה, הפועל חיפה, במשחקי החוץ שלה.בנסיעות למשחקי חוץ יש ערך מוסף.הן מאפשרות לנו להעשיר את נסיוננו הקולינרי ואת חיבתנו... לאוכל ולהתוודע למסעדות המתאימות לחיכנו. בשרים בעיקר.ממטולה עד באר שבע.בשבת 22.10.06 בהרכב משולש, ביקרנו בקרית שמונה ואת האתנחתה עשינו בראש פינה.הזמנו מקום מבעוד מועד בדוריס קצבים לשעה 12:30 בהותירנו מרווח ראוי לאכול כיאות ולהגיע למגרש בזמן.שריקת הפתיחה למשחק היתה בשעה 15:00.הגענו למסעדה בשעה היעודה.מכאן התחילה החגיגה.התקבלנו בחיוך אדיב והתישבנו ליד שולחן שחיש מהרה נערם באפריטיפים, במזטים מסוגים שונים בטעמים נהדרים ובלחם מעולה.תוך כדי כך, מבלי להעיב על ההנאה הצרופה קיבלנו הסבר מפורט ממלצרית מקסימה, על סוגי הבשרים שבתפריט.הזמנו פורטר האוס במשקל 800 גרם ופריים ריב במשקל דומה, במידת עשייה,MR.למותר לציין שמנות אלה הוגשו רק לאחר סיום המזטים בשני סבבים.בעוונותינו הרבים, כאוהדי כדורגל בכלל, הגענו למסעדות איכות המתמחות בהשקטת תאוות בשרים, במקומות שכוחי אל כמו מילנו, טורינו, ברצלונה, איסטנבול, אמסטרדם, לונדון.דוריס קצבים, לא נופלת מהן. אף עולה עליהן.הבשרים מיושנים כהלכה, עשויים בקפידה וטעמם, מי ישורנו.העצמות כורסמו עד תום.למנות נלוו שני חצאי תפוחי אדמה אפויים בתנור, אגרוף של חלת בצל, עגבניה עשויה על האש ובצל תואם. תענוג.את ההילולה ליווינו בפטיט סירה של ירדן מבציר 2003.לקינוח הזמנו וופל אמריקאי לשלושתינו ולהקלת העיכול סימנו עם קלבדוס. שילמנו 900 שקל כולל טיפ.הפועל הפסידה 2:1 אבל את הדרך לחיפה הביתה עשינו, עם דוריס קצבים בפה.אדיר ומומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 5 ביקורות
4.3
30/10/06

שבוע בצפון והאופציה של לאכול בערב מבחינתנו היא תמיד ראש פינה ותמיד דוריס קצבים.אנחנו אוכלים שם קבוע בשלוש השנים האחרונות וכל פעם המסעדה הזו עונה על הציפיות.טעם הבשר נשאר בפה הרבה אחרי... שעוזבים את הצפון והגעגוע נמשך עד החופשה הבאה.הפילה, הצלעות וההמבורגר שאכלתי אני בערב השני כולל המנות הראשונות והלחם, השתיה היין הכל מעל ומעבר, פשוט 10+, הפשטות בהגשת הבשר המנות היא זו שעושה אותו כל כך טעים.המקצועיות של הצוות, ההמלצות והחיוכים ברגע שנכנסנו גורמים לנו לחזור לשם שוב ושוב ושוב...אז משנינו (הזוג שפתחתם עבורו בקבוק יין במתנה ועבורה - קינוח נהדר) שלוחה לכם תודה ענקית על שני ערבים נהדרים בהם יצאו שבעים ומרוצים.לדורי - תעשה משהו שגם בת"א המסעדה תדמה ולו במעט למסעדה בצפון - ההבדל פשוט עצום וחבל וזה לא רק המיקום או האווירה במקום...תודה מיוחדת - לבני עם החיוך המקסים, לאפרת על הקינוח הטעים, ליעל על היחס, על השיחה הקשובה על היין ועל תשומת הלב...(נ)ועה ו - (מ)

עוד פרטים
הוספת תגובה
smad - תמונה
smad מבקר מתחיל
1.3
21/10/06

היינו ביום שישי אחר הצהריים אחרי המלצות רבות באתרים השונים (האם בעלי המסעדה גולשים באינטרנט?). הגענו ב- 15:00, זוג עם תינוקת. המלצרית טרחה להודיע לנו שהשולחן הוא שלנו אבל רק עד 17:00.... ואנחנו עם תינוקת בת שנה - לא באנו להתנחל...אבל הופתענו מההערה (והרי הזמנו מקום מראש). מים קרים - אין - לפי המלצרית אסור לשתות מהברז בראש פינה. הזמנו מיץ תפוזים טבעי. הגיע מיץ יותר גרוע מזיפ. החזרנו והזמנו מים מינרלים. הגיע בקבוק 1/2 ליטר שעלה יותר מהשישייה שהייתה לנו באוטו (בחשבון חויבנו על שניהם וטרחו לבטל רק לאחר שהערנו). אחרי כל זה קשה לשים לב לאוכל - ובכל זאת - מנות הפתיחה נחמדות. אנחנו אוכלים הרבה בשר אבל זה היה אחד הגרועים שאכלנו. הבשר לא טעים ובטח לא מצדיק את המחיר. למה מכריחים אותנו להזמין 500 גרם?

עוד פרטים
הוספת תגובה