נגישות
נגישות

דניאל ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על דניאל

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/06/06

הגענו ל"דניאל" ביום שישי בערב בעקבות המלצת חברים ולאחר המלצות באתר.המקום עצמו מאוד הרשים, מסעדה קטנה עם אווירה מצוינת. ברצוני לציין שלא הזמנו מקום מראש אך למרות זאת מצאו לנו שולחן (אולי... בגלל השעה שהגענו 20:30). לאחר שהתיישבנו והזמנו אוכל, המלצרית הודיעה מראש שיקח קצת זמן עד שהאוכל יהיה מוכן (שזה + להם). בקיצור, חיכינו חצי שעה למנה ראשונה (אגב, קוקי סאו ז'אק פשוט מעולה) ועוד כחצי שעה למנות עיקריות.לסיכום, עיצוב ואווירה במקום פשוט מצויינים, תפריט לא ממש עשיר ומחירים מוגזמים לטעמי.לבוא, להתרשם, לטעום פעם אחד - כן.לבקר באופן קבוע - כנראה שלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/05/06

הגעתי בעקבות המלצה של קרובים, ואני שמח על כך. לפתיחה הזמנו קוקי סן ז'ק אפויים בתנור ושרימפס בבצק פילו עם פסטו. מנת השרימפס היתה טובה, הצדפות היו מצויינות: בשרניות עם רוטב חמאה שום (?)... בתוך קונכיות של סרטנים. מהטובות שאכלתי! בשלב זה הוציא השף עבורנו גם מולים ממולאים בחמאת פרמזן, גלילת חצילים בגבינה בולגרית איקרא ומזטים קטנים על חשבון הבית. איזה כיף! לעיקרית הזמנו מיקס פירות ים בסגנון תאילנדי וסרטני חול בחמאה שום וצלפים. הסרטנים היו מצויינים, המיקס היה פחות (לטעמי). שתי המנות היו ענקיות ומפנקות. הן לוו בתפוחי אדמה שהיו שרופים קצת, אבל עדיין היו טעימים עם הרוטב של הסרטנים. על הקינוח, פאדג' שוקולד שגם היה טעים, היינו יכולים לוותר, פשוט כי הארוחה שלוותה בפינוקי השף היתה מספקת ביותר. המלצרית היתה אדיבה מאוד, והמקום קטן ומעוצב יפה. בסה"כ, תענוג ואנחנו נחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/02/06

האוכל מאוד טעים!!! השרות מפנק!!! אין לי מילים לתאר עד כמה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/02/06

היינו מספר פעמים אצל דני במסעדה. תאמינו לי מסעדה מגן עדן, אוירה, אוכל, אירוח ושירות אין כמוהו. אם היינו נשארים בארץ כנראה היינו ממשיכים להגיע לשם באירועים, ימי הולדת, ימי נישואין וסתם... בימי שישי - אחלה מקום, ישר כוח דני וד"ש מקנדה. אוהבים פרץ ואיריס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/01/06

למרות שאנחנו גרים רחוק, חזרנו לדניאל בפעם השלישית, וכרגיל, הוא היה מדהים.האוכל פשוט נפלא. דניאל לא מפסיק לחדש ולנסות והתוצאות תמיד מפתיעות. דניאל יבשל לכם אישית כל מנה, יקפיד על הבצוע... ויתברך בתוצאות. אשתו חלי תפנק אתכם ליד השולחן במיטב השרות. ולמרות כל הנ"ל - המחירים יותר מסבירים.חויה גסטרונומית יוצאת דופן. נשתדל לחזור שוב ושוב.גילה ומיקי לפיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/12/05

2 מילים, פשוט אין מילים כמה שזה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמנואל - תמונה
עמנואל 2 ביקורות
4.7
22/08/05

קראתי את השורה הארוכה של הממליצים, באמת קשה להתקל במסעדה כה משובחת בידי המבקרים האכפתיים. על פניו, כל מילה מיותרת, ובכל זאת גם אני מצטרף לכל הנאמר על ידי האחרים כי פשוט אי אפשר להשאר... אדיש. השף פשוט מדבר עם השרימפסים כנראה והמנות... אם מקשיבים טוב שומעים קולות הנאה גם מהשולחנות השכנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/08/05

אוכל מצויין, מנות גדולות, שירות טוב. וגם קיבלנו מנת ביניים מתנה. שווה כל גרוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.3
02/04/05

אם כבר באים לדניאל- אז ארוחת טעימות! היא מגוונת, מרובת מנות (בערך 13), נדיבה, הכל טרי כל כך והיא מהווה תמורה טובה לכסף. אולם, חלק מהמנות קונבנציונליות מידי, השף צריך להעיז יותר: במנת... האבוקדו ממולא בשרימפס- לימון כבוש או טרי היה יכול להוסיף המון. רוטב הצ'ילי המתוק צריך להיות בצד המנות ולא מפוזר עליהן. הקלמרי המטוגן לא ממש הלך טוב עם השמנת, רוטב טחינה הולם אותו יותר. לסיכום, אין ספק שנבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 8 ביקורות
4.3
19/03/05

דניאל מסעדה נפלאה בלשון המעטה באנו עם ילדים ויש תפריט ילדים כדלקמן: שניצל עוף, פסטה ילדים (רוטב עגבניות או שמנת) בטוב טעם!!!! ובמחיר סביר של 40.- ש"ח שווה להגיע לשם באופן מיוחד נפלא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה