נגישות
נגישות

לג'נדה - LEGGENDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על לג'נדה

judy - תמונה
judy 48 ביקורות
גלידה שווה
4.3
11/06/18

לא זול אבל מאוד טעים, הגלידריהה בין הטובות באזור אם לא הטובה ביותר. שמתי לב גם שמשנים מדי פעם את הטעמים זה נחמד מאוד. בגדול מה שאנחנו עושים עם מגיעים משפחה פשוט קונים במשקל, זה יוצא זול... יותר מקבלים יותר ואם נשאר שמים במקפיא בבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
גן עדן של טעמים
5.0
06/05/17

מדובר בגלידריה מצוינת. לרוב אנו קונים כאן את מנת היוגורט שמגיעה עם תוספות נדיבות ומעולות. הפעם קינחנו ב 30 ש"ח קיבלנו מנת גלידת יוגורט עיזים ענקית. ניתן גם להזמין יוגורט ללא סוכר או... יוגורט סויה. המחיר אותו דבר. יש תוספות שונות כמו פירות, גרנולה, נוגט, אגוזים מקורמלים, דובדבנים ועוד. למעלה יש שוקולד חם בסוגים שונים ומבחר רטבים. משתלם וטעים ביותר כזוג, כיחידים או לכל המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים אך יקר
2.8
09/08/16

יקר יקר יקר אבל טעים מאוד, חבל ש2 כדורי גלידה עולים מעל ל20 שח, חבל שכל מוכר שם כמות גלידה אחרת, אבל טעים מאוד, הסניף עצמו צפוף ביותר מקומות הישיבה היו מלוכלכים מאוד , השירות היה בסדר... ולא יותר מכך וכמות גלידה קטנה יחסית למחיר הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קריסטינה - תמונה
קריסטינה 3 ביקורות
ממש טעים
4.8
01/05/16

אני וחבר שלי, הלכנו לשם לפני כמה ימים, אז נתחיל בגלידה,הגלידה טעימה, ויש המון המון טעמים, ממש אהבתי שהם לא כמו כל שאר הגלידריות, הם ממלאים גם את הגביע ולא רק שמים מעליו כדור. הסוכריות... בחינם, ושאר התוספות זולות, השירות נחמד(אומרים תודה בבקשה..), ואפשר לבחור אם לשבת בפנים או בחוץ, אני אישית אוהבת בחוץ למרות שזה פחות או יותר אותו הדבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
לג'ינדה
3.8
10/06/15

גלידה חיפאית מפורסמת מאוד, תמיד עמוסה באנשים. מחירים די גבוהים. אבל הטעמים שם מעלפים!!!! אם אתם בדיאטה ממליצה לא להתקרב :):). משגע. אני מכירה איטלקים שמשבחים את המקום, וזה אומר הכל :):)

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
גלידה אטלקית אמיתית
4.3
07/02/15

היינו במקום והחלטנו על הדרך לעבור בלג'נדה. הגלידות פשוט טעימות שם ברמה שלא תבייש את הגלידריות של רומא. לקחנו כל אחד כדור. אני הלכתי על הקוקוס שהיה מעולה וזוגתי לקחה סורבה. כל כדור 16... ש"ח. לא זול אולם טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
הגלידה הכי טעימה בחיפה
3.3
27/10/13

הגלידריה האיטלקית ב ה' הידיעה בחיפה. שלל טעמים שפשוט לא יודעים מה לבחור. הכל בטוב טעם עם טעמים נדירים וטעימים. כדור עולה לא פחות מ 16 ש"ח שזה קצת הרבה אולם אפשר לחלק חצי כדור משני טעמים... שונים. מומלץ ביותר וכמובן אם רוצים להתפנק לכו על הוופל בלגי המצויין של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OrenG - תמונה
OrenG 18 ביקורות
אחת היוגורטיות הטובות ביותר - אם לא ה....
5.0
13/07/13

כחובב יוגורטיות אני תמיד מתאכזב כשאין באזור לה ג'נדה. המקום תמיד נקי ולא משנה באיזו שעה ביום - כל הפירות טריים. הצוות נחמד מאוד ואדיב וכמובן היוגורט ברמה גבוהה ואיתו כל התוספות. הם לא... חוסכים על הלקוחות ואין גבול לתוספות שאפשר לשים במנה. אין ספק ששווה את המחיר. טעים כל פעם מחדש. אל תשנו נהלים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
גלידה טעימה, מקום עמוס
3.0
30/05/13

הגלידה טעימה, השירות בסדר, אבל המקום לרב מלא מידי, וזה פוגע החויה ובהנאה של אכילת גלידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lovely woman - תמונה
Lovely woman 6 ביקורות
4.3
12/09/08

דלידה מעולה,עם מבחר רחב של טעמים.לא מתוקה מדיי,כמו רב הגלידות בארץ.יש טעמים מעניינים כמו סורבה רימונים,פירות יער וכו'.לא מתקמצנים על גודל הכדורים כמו ברב הגלידריות.שני כדורים שלהם שווים... בכמות לשלושה שמקבלים בת"א.בקיצור שווה כל שקל.חבל שאין להם סניפים במרכז ודרום הארץ,אאחרת היינו מגיעים לשם כל סופ"ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה