נגישות
נגישות

נוגטין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על נוגטין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/08/09

נוגטין קונדטוריה אחרת...כשמה כן היא הזמנו מתוקים לאירוע של צוות המונה 35 אנשי חינוך הקינוחים עוצבו בצורה מיוחדת מאוד, הבנות התפעלו מאוד מהטעמים המיוחדים ומשילובים המעניינים שהקונדיטור... יצר עבורנו. הכל הוגש בצורה מקסימה באיכות טובה ובהקפדה יתרה. העוגות האישיות היו מרהיבות והאירוע הפך לחגיגת טעמים מיוחדים. ערן, תודה רבה על השירות המדוייטק, על האריזות הנוחות, על ההשקעה בפרטים בכל מנה ועל השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/06/09

ממליצה בחום על נוגטין!!! קניתי קישים, עוגת יום הולדת,פוקציות ומיני פיצות ליום הולדת שנתיים. האוכל היה מצויין כולם נהנו מהאוכל כולל הילדים. ערן הקונדיטור פינק אותנו בעוגת שמרים ענקית... במתנה. תודה רבה רואים עולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/07/08

בשבוע שעבר ביקרתי במקום וקניתי לאירוע יומולדת עוגת מוס גליליות וכ-20 מיני קינוחים, ביניהם פרלינים, מעין בצק פריך הממולא בכל מיני טעמים ומיני פאיים. הטעם היה נפלא! האורחים פשוט התמוגגו,... הן על המראה המרהיב והן על הטעם המשובח. חשוב לצין שהקונדיטור פינק ונתן את מלוא תשומת הלב לבחירה הנכונה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
3.3
21/05/08

קניתי עוגת שוקולד פרווה - רבע פלטה, גדולה במיוחד, ליום הולדתו של בני... התאכזבתי לגלות טעם נורא של עוגה מלאה בקצפת, מרירה הדומה לטעם קפה (שלא אהוב כלל על ילדים קטנים) 2 שכבות דקיקות... ביותר של טורט. עוגה נמוכה מאוד. אשמח לשמוע את תגובתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/03/08

נעזרתי בכם במשלוח עוגה לבר מצווה, קיבלתי שרות מכל הלב! מקבלי העוגה היו מבסוטים עד הגג!תודה!!!(הציונים לגבי האוכל, האווירה, והעיצוב לא שייכים למקרה שלי)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ימית ושי - תמונה
ימית ושי 2 ביקורות
4.7
01/03/08

קונדיטוריה קטנה עם מגוון ע-צ-ו-ם של דברים טעימים. הבעלים מפנק ומחלק טעימות ממגוון דברים, וכך גילינו את הפיצות הקטנות, עוגות הגבינה המעולות ואת גולת הכותרת - קרואסון שקדים רווי קרם שקדים... מעולה, מומלץ בחום!!! גם הפאיים האישיים שקנינו לחברים (פירות יער, פירות מעורבים ואגסים עם קרם שקדים) זכו לתרועות, ואפילו לבורקסים שלקחנו לדרך היה טעם אחר, טעים מהרגיל. כדאי לנסות ולהתמכר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/02/08

בשבוע שעבר אירחנו כמות לא מבוטלת של אנשים, ולאשתי לא היה כוח להכין קינוחים. אז חיפשנו קונדיטוריה באיזור, ומצאנו את האתר של נוגטין. התמונות נראו טובות מדי בשביל שיתארו מציאות, אז החלטנו... לקפוץ. הגענו לכתובת, ובסמוך היתה שטיפת מכוניות וחנות צמיגים. אשתי הציעה שנחפש מקום אחר, אך החלטנו להציץ פנימה. כשנכנסנו - העושר, והצבעוניות הדהימו אותנו. המגוון העצום כל כך קסם לנו, שלא חשבנו פעמיים. הקונדיטור פינק אותנו, ונתן לנו לטעום כמה דברים שבאמת היו מיוחדים וערבים לחיכנו. קנינו 3 עוגות מוס (בכמה גדלים) וכ-25 פטיפורים, והמחיר היה סביר בהחלט. האורחים ליקקו את האצבעות. חבל שהאיזור לא מתאים כל כך לקונדיטוריה, ושלא כל כך נחמד לשבת שם - אך לאירוע או סתם לקחת הביתה - בהחלט מומלץ. הוספנו למועדפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/02/08

קונדטוריה חביבה, שילוב של מקצוענות עם נגיעה ביתית. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה