נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7104418 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בהוד השרון

נונו הוד השרון בהוד השרון
הוד השרון
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
גרקו בהוד השרון
הוד השרון
מסעדה יוונית
הזמן שולחן
פורטונה - קמח, אנשים ויין בהוד השרון
הוד השרון
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
פאנקי סיסיליה בהוד השרון
הוד השרון
מקום לאירועים
הזמן שולחן
אגאדיר  בהוד השרון
הוד השרון
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
מימי הוד השרון בהוד השרון
הוד השרון
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על קפה נטו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
niritzarif - תמונה
niritzarif מבקר מתחיל
מעולה
5.0
29/03/19

שירות מהיר גם שהמסעדה הייתה מפוצצת לקוחות! אוכל טעים וטרי. אוכלים שם הרבה ותמיד מרוצים. ממליצים מאוד. מומלץ לארוחת בוקר .ארוחות מיוחדות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 3 ביקורות
חבל... כמבקרים קבועים כנראה לא נגיע לקפה נטו בהוד השרון !
3.5
08/09/18

כמבקרים קבועים בקפה נטו הוד השרון, היום שבת 08.09.18 סמוך לשעה 11:30 הגענו כ-10 חבר'ה. המתנו בסבלנות עד שהתפנה שולחן, המארחת דניאל, הייתה מעולה, עם אווירה מסבירת פנים. התיישבנו במקום,... והמתנו כרבע שעה עד שביקשנו שתיגש מלצרית לשולחן לקחת הזמנה. ההזמנה הגיעה, אך ללא לחמים, ולאחדים מהמזמינים היה חוסר בהגעת הסלט, ביצים ועוד'. כלקוחות קבועים כמובן הבנו שיש עומס ולא אמרנו דבר מיוחד. יחד עם זאת כשהגיע האחמ"ש לשולחן (שמו שמור אצלנו) הופתענו מהיחס הבלתי מנומס, חוצפני ופוגעני, כביכול כאילו אנחנו עובדים אצלו. כמו הגיעה המארחת לשולחן ושלאלה הכל בסדר ? מן הסתם אמרנו לא היו כמה תקלות במהלך ההגשה, אך אנחנו כבוגרים הבנו. היא שאלה בנימוס ואפילו ריגש אותנו, ואמרה אנחנו רוצים שתצאו מרוצים מכן ! אמרנו לא משנה ... חזרה לאחר מספר דקות עם האחמ"ש שהתחיל להתנפל על היושבים, בשפה בוטה, חצופה ובלתי מובנת. האנשים מן היישוב "היו בהלם" . אלו היו אורחים שלנו שהגיעו ממקומות שונים ברחבי הארץ. הם התביישו בשבילנו ואנחנו בשבילם, ואמרו כולם ... "מה אתה מביא אותנו למקום שכזה", אנחנו לא חוזרים לכאן לעולם... עלינו לציין ש- 4 זוגות הם מהוד השרון המבקרים קבועים במקום, ואני הגעתי מירושלים. התלבטנו רבות בחוץ אם לכתוב או לא אבל הרגשנו צורך לכך שמקרה שכזה לא יישנה אצלכם. כי אנחנו אוהבים את קפה נטו בכללי ומהווים לקוחות קבועים שלכם. לידיעתכם וטיפולכם המסור אודה. אני לא מצרף קבלה היות ומרוב בושה וחוסר חשק להישאר שילמנו ויצאנו משם. רציתי כמובן לשוחח עם האחמ"ש ולומר לו מספר מילים... הבן אדם נפנף אותי בחוסר נימוס אני עסוק... !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
חוייה גרועה שלא תשנה.
3.3
26/04/17

היינו עכשיובמסעדה חצי ריקה, והזמנו ארוחת בוקר זוגית. מלצרית חמוצת פנים אמרה שתנקה את השולחן שהיה מטונף שהגענו. המתנו שתחזור וכשלא חזרה ביקשנו שוב ממנהל המשמרת לנקות שנוכל לשים את... הדברים. קיבלנו תפריטים ועדיין לא נאתו לנקות את השולחן. לא התעצלנו ולקחנו ניירות וניקנו לעצמינו את השולחן, הזמנו את האוכל וביקשנו מים. ביקשנו שוב מים. מלצרית בפנים חמוצות כאילו ביקשנו את נשמתה אמרה שהיא שמעה ותביא. המתנו עוד. קמנו וניגשנו למנהל משמרת וביקשנו מים! לבסוף הגיע האוכל! שאלנו את המלצרית מה עם המים והיא אמרה שהיא רצתה להביא את האוכל ועכשיו תביא מים. חצי שעה עברה ושתינו מים, מיותר לציין שלא קיבלנו ולא הציעו שום רטבים עם האוכל. ה4.5ממרחים שהביאו היו חצי טובים וחצי גרועים. שאלנו אם מגיע לנו עוד ממרחים לארוחה זוגית. מלצרית אמרה שלא שוב באדישות. הזמנו חשבון. המתנו. שוב הזמנו חשבון.קמתי וביקשתי מהמלצרית את החשבון. בכעס אמרה לי שניה אגש אליכם. מנהל המשמרת העיר לה. חזרה סוףסוף ואמרה תודה רבה. לא קיבלה טיפ. שירות גרוע. מיותר לציין שאם היתהנחמדה החוויה היתה הרבה יותר טובה. האוכל סביר היה אפשר להיות אדיבים יותר בממרחים ולשאול אם רוצים עוד ממרח אם חסר. זה שלא מביאים או שואלים איזה רוטב רוצים זה ממש בושה. זמן המתנה לא פרופורציונאלי. שירות גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 2 ביקורות
ייאוש
1.5
04/01/16

25 דקות המתנה למרק עדשים (לאחר 15 דקות המתנה להזמנה) כשהמקום ריק. קרוסטיני ספוג בשמן. בקשה להחליף- עוד 15 דקות מגיע טוסט לבן(ביקשתי סלסילת לחמים והבטיחו לחם דגנים) הציעו נסיון נוסף.... אמרתי שרק אם יוכל להגיע מהר. עברו עוד 10 דקות!!!!! (לפרוס לחם???) בנתיים סיימי את המרק וויתרתי על הכל. אגב- החוויה חוזרת על עצמה במקום הזה המקום כמעט ריק לגמרי. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 28 ביקורות
מקום מושלם לארוחת בוקר ישראלית (ולעוד כמובן...)
5.0
04/01/15

אנחנו לקוחות קבועים שם בימי שבת. קופצים לארוחת בוקר ישראלית, מקבלים שירות מצויין, מהיר והאוכל טעים. המחיר הוגן במיוחד עם קופון. אם בטעות המנה לא מתאימה דואגים להחלפה מהירה או משאירים לך... את המנה הקודמת עד שהחדשה מגיעה. בקיצור, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה ביתית
1
בראנץ' מעולה
1
אווירה רגועה
1
מומלץ לארוחה עם ילדים
0
מנות נדיבות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 09-7444614

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה