נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 45

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

יעל - תמונה
יעל 3 ביקורות
4.0
08/09/06

בהמלצה של חבר הגענו לנמל 24. אחרי יאוש ממסעדות רעות בחיפה,הכניסה לא מגרה ולא משקפת את המסעדה. נכנסנו וגילינו מקום מדהים ומרווח כמו באירופה,האוכל היה מצויין! השירות והאוירה.אין ספק... שנחזור שנית ונמליץ כי היה שווה ומהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/09/06

בשבת האחרונה פקדנו את המסעדה 5 חברים. כל מה שהזמנו (ואכלנו המון) היתה פשוט מצויינת. המנות הראשונות מעולות, מגוונות, ומשאירות טעם של עוד למנות העיקריות. כל אחד מאיתנו הזמין מנה עיקרית... שונה ומנה ראשונה ושונה והכל היה מעולה. כולל המנה האחרונה.במעבר לכך יש במסעדה אוירה ביתית וחמה, כזו שנותנת לך הרגשה של נינוחות. (שהינו במסעדה כ 3 שע'). וזה לא בגלל שהמנות אחרו לבוא, אלא שהיה לנו נעים לשבת. את המנות האחרונות אכלנו בפינה מרוהטת, שנותנת הרגשה של סלון ביתי, התעטפנו בכירבויליות ושתינו קפה.חובה ללכת!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (אנחנו באנו במיוחד מהמרכז)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.4
03/09/06

תאורים מפליגים של מנות וצלחות שמשאירות אותך וחצי תאותך בידך, השרות והעיצוב מחלקה ראשונה, האוכל בקושי מתקרב למחלקת עסקים, טעים אבל בהחלט לא שווה את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
02/09/06

באנו לצהריים מאוחרים של שבת. מצאנו מקום מפתיע בעיצובו, משרה אווירה נעימה ורגועה. המתנו קצת יותר מידי להגשת התפריטים, אבל זה באמת מתגמד מול העיקר...האוכל. מנות טעימות ומפתיעות בהרכבן.... תענוג אמיתי. יש מספר שיפורים מינוריים שנשמח לחלוק עם גיא ורון אבל הם לא משנים כהוא זה את החוויה. נמליץ ונחזור !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
12 ביקורות
4.7
31/08/06

היינו שם בשבת לארוחת צהרים. את המקום הכרנו מטעימת יין מצויינת שערך אנדרי סווידן. קיווינו אז שהמקום ימשיך להתפתח. לשמחתנו הוא הפך למסעדה יוצאת דופן בנוף החיפאי. השרות, האוכל והאוירה... נותנים הרגשה של כמה כוכבי מישלן!!כל הכבוד גיא ורן! נחזיק לכם אצבעות ונביא את כל חברינו להנות במסעדה המקסימה שהקמתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 6 ביקורות
4.3
30/08/06

WoW!לרוץ, לא ללכת. איך יתכן שמסעדה חדשה תתחיל בשיאים כאלה? היינו ארבעה סועדים שכבר ראו משהו בחיים, ולא הפסקנו לחייך ולהנות.המקום, האוירה, הם רק התפאורה להצגה האמיתי של רן ראש. אוכל שלא... רואים כאן! על הכל מנצח איש צעיר וחייכן שממש אכפת לו מה קורה בכל שולחן.לא ללכת, ל-ר-ו-ץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli  - תמונה
eli 3 ביקורות
5.0
29/08/06

ארוחת ערב ליום הולדת 45 שלי, שלא אשכח לעולם. ההפתעה הגמורה והמוחלטת עטפה את השולחן במהלך כל הארוחה. המנות מעוצבות טעימות מדויקות ולא מבאיסות וגורמות לך לרצות לשכב ולקבל אינפוזייה. הכל... עדין וממש ממש טעים, עיצוב שלא ראינו גם בחו"ל בטירות עתיקות, אוסף פרטי אומנות עתיקים ושירות מדהים. הגענו מההמלצה בעיתון הארץ, אז תודה על יום הולדת נפלא... הצביעו ברגלים, רק ככה הם ימשיכו ולא יעלמו מהאופק כמו כל דבר טוב כמעט שנפתח כאן בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה