נגישות
נגישות

טרי - Tree ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על טרי

Rango - תמונה
Rango 2 ביקורות
סנדביץ' הבית עשה חשק לחזור שוב. השקשוקה הבריחה אותנו לתמיד.
2.5
30/01/17

הגענו ל"עץ התות" לאכול ארוחת בוקר ביום ההולדת שלי. התפריט מאד לא עשיר, מה שאמור להיות נסלח אם האוכל הקיים אכן מענג את החך. אך לא כך הדבר. נתחיל דווקא מהטוב: סנדביץ' הבית שלהם שנקרא גם... "סנדביץ' עץ התות" (או משהו בסגנון) הוא בהחלט ראוי וטעים ואולי הסיבה היחידה להגיע למקום. אח שלי לקח אותו, בהמלצתי (טעמתי פעם מאמא שלי, שהביאה חצי ממנו הביתה). ונמשיך עם הרע. רע מאד. אני ואבא שלי לקחנו כל אחד שקשוקה. היא היתה מפח נפש. לעגבניות יש טעם של רסק עגבניות תעשייתי. השקשוקה מגיעה עם טחינה קטנה, אבל באופן אישי כל מה שרציתי איתה היה במנות אחרות בשולחן כמו חמאה וגבינות. לא קיבלתי אפשרות לבחור. אבל הממרחים היו הבעיה הקטנה ביותר. השקשוקה פשוט לא מוצלחת בעליל ולא שווה שקל מהכסף ששילמנו. יש מספר סוגי שקשוקה, ואנחנו לקחנו את הכפרית. זה לא עקרוני. מילא שלא אהבנו את טעם החצילים הדומיננטי, העגבניות, עיסת השקשוקה עצמה, היתה פשוט לא טעימה וחסרת כל ערך מוסף. (זה לא מנע מאיתנו להשאיר טיפ נדיב מפני שהשירות עצמו היה אדיב וטוב.) לקינוח (..אחרי התשלום והטיפ כשחלקנו כבר קם ללכת) קיבלנו ליום ההולדת עוגת שוקולד עם גלידה. מכיוון שהיא היתה על חשבון הבית, לא נעים להודות בכך שהיא לא היתה מוצלחת במיוחד, פשוטה למדי, ושוב - חסרת כל ערך מוסף. אמא שלי נוהגת לשבת במקום הזה עם חברות שלה על בסיס קבוע ולכן ציפיתי למשהו מיוחד. היא טוענת שהתפריט השתנה מאד ושגם היא לא מכירה כבר חלק מהדברים. ולמרות זאת, שקשוקה (על שלושת סוגיה) - היא פריט בסיסי למדי בארוחת בוקר, ולא סתם שליש מאיתנו לקחו אותו. אכזבה גדולה, והייתי ממליץ על ארוחת בוקר במקום אחר. עם זאת, סנדביץ הבית היה מוצלח וכן שווה ביקור אחד עבורו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
regiko - תמונה
regiko 3 ביקורות
מקום ממש חמוד
4.8
02/12/14

הלכנו לעץ התות כדי לאכול את הקינוח המדהים שלהם (פאי האגסים פשוט מעולה) ובסוף אכלנו ארוחה מלאה. האוכל ממש טעים, אכלתי נקניקיות עגל - מנה טעימה וגדולה. בעלי אכל שניצל ומאוד נהנה ממנו.... השירות היה נהדר והאווירה גם. הבעיה היחידה היא שאם רוצים לשבת בחוץ מתחת לעצים יש סיכוי שתסריחו מעשן כי המקום מאפשר עישון במתחם החיצוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 6 ביקורות
בית קפה חמוד לפעם ב
3.5
20/10/14

אווירה מצויינת ומתאים מאוד לפגישות רומנטיות. רוב שטח הישיבה הוא אזור עישון ואיפה שלא תשבו יעשנו עליכם. אוכל מאוד טעים, הקינוחים מאכזבים וחבל. הישיבה בפנים מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
לאוהבים א. בוקר
4.8
01/02/14

קודם כל נתחיל מזה שהאווירה בבית קפה מדהימה. יש עץ גדול עם עלים ורדרדים מעל האורחים- פשוט נותן אווירה שקטה וכייפית. השירות מעולה ומהיר. הזמנתי א.בוקר מפנקת במיוחד. המטבלים מעולים. ממליצה... בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו 10 ביקורות
ארוחת בוקר נחמדה
4.5
26/09/13

ישבתי אתמול , הזמנו 2 ארוחות בוקר רגיולת שהגיעו עם 5 מטבלים טעימים מאוד. חבל שמטבל האבוקדו לא היה מאבוקדו טרי שזו העונה. הלחמים היו מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי ואיתי - תמונה
טלי ואיתי מבקר מתחיל
בית קפה לא ידידותי לילדים!
2.0
12/07/13

בתור בית קפה אשר נודע כידידותי לילדים, היום התברר לי ההיפך הגמור. רק התיישבנו ולפני שהגיע התפריט, מיד הגיעה מלצרית לשולחן והודיעה כי בתי לא יכולה לשחק בשקיות הסוכר שניצבו על השולחן ומיד... לקחה אותן. כאשר שאלתי מדוע, נעניתי כי זו המדיניות של המקום. בתום ארוחת הבוקר שהזמנו (הבינונית למדי יש לציין, חביתה סבירה ומטבלים "קופסתיים" משהו), ביקשתי לשוחח עם המנהל. ניגשה אלי מלצרית בשם חן, כאשר שאלתי מה הרציונל העומד מאחורי ההחלטה הזו, היא ענתה כי הם חוששים שסוכר ישפך על הרצפה. האם לא נהוג לנקות את השולחנות והרצפות בכל בית קפה/מסעדה מדי יום? מה כבר היה קורה אלמלא סוכר היה נשפך על הרצפה. מנהל המקום גיל, גם לא טרח להסביר מדוע משחק עם שקיות הסוכר (שכלל לא נשפך) היא כזו טרגדיה למסעדה?! בקיצור, שירות גרוע, ארוחה בינונית, מקום מיותר, יש לא מעט בתי קפה ברחובות ובסביבה אשר נעימים הרבה יותר למשפחות עם ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
מיוחד!
4.5
07/05/13

בית הקפה ממוקם בתוך חצר עם עצים, בלב הרחוב הראשי אך בשיא השקט, אווירה מדהימה! האוכל טעים, המקום ביתי ונעים! אכלנו ארוחת בוקר שכללה מבחר גבינות ולחמים. היה מעולה! ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
sch - תמונה
sch 15 ביקורות
אווירה כייפית
4.3
20/04/13

פינת חמד בעיר , בית קפה שבחוץ יושבים בגינה ובפנים על ספות וכורסאות. יש בגינה צל ע"י סככת עצים פורחים של בוגונביליה. האוכל טעים. בביקור אחד הזמנתי ארוחת בוקר -שקשוקה שהייתה מעולה ובאחר... תה מאוד מיוחד- ג'ינג'ר עם דבש ולימון. המחירים ממוצעים וסבירים לחלוטין, לדוגמא התה עלה 15 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 38 ביקורות
המלצה
4.3
28/02/13

בית קפה חמוד עם אווירה ביתית וחמימה. ארוחות בוקר מעולות ומחירים סבירים. שירות אדיב. מיקום מעניין עם אפשרות לשבת בחוץ שסביב הרבה עצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 5 ביקורות
חוות דעת
4.5
17/02/13

ממש נהנינו. האווירה שם טובה, המלצרים מאוד מקצועיים ואדיבים. המנות היו מצוינות והמחיר תאם להן! מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה