נגישות
נגישות

אויאמה - OYAMAA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

214 ביקורות וחוות דעת על אויאמה

Vered - תמונה
Vered 6 ביקורות
מאד כיף טעים
4.5
15/01/16

היה כיף מאד!!! שירות מהיר על אף שהקדמנו קצת בשישי בערב...מנות טעימות וטריות, פעם שניה כאן ונגיע שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal - תמונה
gal 3 ביקורות
אכזבה
1.8
31/12/15

כלקוחות ותיקים באויאמה צר לנו על הערב שניסינו לבלות שם בנעימים יום הולדת משפחתי. אווירת הקמצנות וההזנחה בלטה מאוד בזמן שדהינו במסעדה. המלצרית לא היתה מקצועית , הזדקקנו לזכוכית מגדלת... כדי לראות את הסושי , מנת הנודלס היתה דלה והתקמצנו להוסיף ירקות על אף שביקשנו .. בנוגע למנה האחרונה - מביך לקרוא למנה בגודל של אגרוף ״ מגדל פחזניות״ מגדל זה לא היה ואת הפחזניות לא ניתן היה לזהות בגוש הקפוא שקיבלנו. לא נשוב לשם יותר ולשמחתנו אופציות אחרות באזור . חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענתכהן - תמונה
ענתכהן 9 ביקורות
תמיד כיף ונעים
4.5
06/12/15

ישבנו אמש במסעדה והזמנו פאד תאי טבעוני עם טופו.קיבלנו בטעות עם עוף וכשאמרנו למלצר תוך מספר דקות הטעות תוקנה.אכלנו גם קרם ברולה טעים שקיבלנו במתנה כחברי מועדון.בכלל חברות במועדון של... אויאמה היא מן המשתלמות שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
אוימה, שירות משלוחים
3.0
17/10/15

הזמנו 4 מנות עיקריות, שבת צהריים הזמנה ארכה כמעט שעה, לא מעט זמן גם בשעות השיא. המנות טעימות, גדושות באטריות אך ללא הרבה עוף או בשר (תלוי במנה) גם אם המחיר בסביבות 50 שקל וזה מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 2 ביקורות
שירות גרוע, חזרנו רעבים
1.8
08/04/15

יצאנו לאכול בצהריים - 7 אנשים (יש לציין בחול המועד פסח). המארחת קיבלה את פנינו עם חיוך ולאחר כ5 דקות, ניגשה מלצרית ולקחה מאיתנו הזמנות. לקחו למלצרית כ10 דקות לקחת הזמנה. לאחר הזמנת... המנות, הגיעו רק 5 מנות (וגם עם טעויות, אבל החלקנו) ולאחר מספר דקות הגיעה המלצרית לבשר, שלא ניתן להוציא את אחת המנות כפי שטענה קודם לכן שניתן. אני מזכיר, אנחנו יושבים שם קרוב ל-50 דקות, וחלק מהסועדים כבר קרובים לסיום המנות! לאחר מספר דקות הגיעה המנה החסרה הנוספת, עם טופו במקום עוף. בשלב זה ביקשנו לקרוא לאחראית וחיכינו עוד כ 10 דקות להגעתה. זה נהיה כבר מתיש, הגיעה האחראית והחלה בשיטת לכל שאלה תשובה - ואף הטיחה בנו את האשמה בחלק מטענותינו. לסיכום החוויה הייתה לא טובה! 2 אנשים חזרו רעבים ו7 אנשים לא יחזרו לשם לעולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארקדי - תמונה
ארקדי 2 ביקורות
לא ממליץ!!!!!!!
1.8
19/02/15

המשלוח שהזמנו לקח יותר מ-75 דקות(הזמן המקסימלי שנקוב באתר),אך יתרה מכך-בגלל שהשליח הגיעה ללא מכשיר להעברת אשראי ובטלפון לא הצליחו במשך יותר מחצי שעה לקבל את התשלום בגלל "בעיה טכנית"(לפי... הנאמר לנו) נאלצנו לחכות יחד עם השליח.מאותר לציין כשסוף כל סוף נגשנו למנות שלפני כשעתיים היו ,כנראה , טעימות, הפכו לאוכל שאותו בטח לא הייתי מזמין-בקיצור ערב "מוצלח" מבית אויאמה. מאוד מאכזב-פעם הייתם מאוד טובים-אנו חברי המועדון שלכם(היינו???!). נ.ב.אגב,התשלום נלקח לאחר כמה ימים-לרגע חשבנו,שהתביישו לקחת תשלום בתור פיצוי על כל האירוע,אך לא -טעינו-הכסף מקדש את הכל.בושה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ארקדי
ארקדי
10/03/2015
כמה מפתיעה-חוסר התגובה של המסעדה זו גם תגובה(בסיגנון יאללה-יאללה).....בעצם לא מפתיעה,אך שוב מאכזב....
עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
אחלה מקום
3.8
06/09/14

ישבנו במסעדה. לקח למנות (ספייסי נודלס וקונג פאו צ'יקן בלי פטריות) קצת זמן להגיע ולנו לפתח את התאבון, אבל כשהם הגיעו מאוד נהנינו מהן. אווירה נעימה. שווה לחזור לפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Saymon - תמונה
Saymon מבקר מתחיל
המתנה מעל 40 דקות ללא אוכל, ממש "אמנות"
1.5
14/08/14

כבר בהתחלה השירות של המארחת היה במבט לא סימפטי. 40 דקות המתנה לאוכל, כל 10 דקות נאמר שזה יוצא. גם כאשר ביקשנו חשבון רק על שתייה, לא רצו להביא החשבון, סתמו לנו את הפה בזה שהביאו רול אחד... בלבד, "הנה מוכן" מתוך כמה רולים שהוזמנו. אפילו בביטול ובהגיענו פיזית לקופה לשלם לא רצו להבין את הסיבה לביטול, למרות שעדיין האוכל לא מוכן גם בזמן מסע השכנוע האגרסיבי שלהם שנישאר. אנו "המבלים" כאנשים שנותנים שירות בחיינו אגם עצמו שוגים, אנו מצ׳פרים, לדוגמא, "קחו תאכלו תהנו מהטבה של זיכוי חלקי" מה אם "קחו לפחות שתייה עלינו". אך לשווא כלום, לא שימור לקוחות(קבועים) ולא התנצלות אפילו. נו, המיתון והמלחמה לא מפריעים להם, יש עוד מלא רעבים שיבואו לאכול מדוזות ובשר לבן אסיאתי, העיקר שימתינו שעות ב"חויה הקולינרית"

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 11 ביקורות
חוו"ד אויאמה
4.0
15/06/14

פעם שנייה אכלתי באויאמה ולא התאכזבתי :) אומנם לקח זמן רב עד שהגיע האוכל, גם למנה הראשונה לראשונה וגם לעיקרית, אבל ברגע שהגיע האוכל הוא השכיח את כל זמן ההמתנה הארוך. הערה אחת- המחירים... בהחלט יקרים..!! ישנן מנות שהן יקרות אבל זה מתקבל,(כמו עיקרית מיוחדת וכיוב), אבל קינוח ב- 36-39 ש"ח, זה ממש מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YRK - תמונה
YRK מבקר מתחיל
מתחת כל בקורת
1.0
16/04/14

הגענו למסעדה לאחר הזמנת שולחן. זו מסעדה שאנו מכירים ועד ההיום חשבנו שהאוכל טוב. הבעיה התחילה לאחר שהזמנו משקאות. רק אז נזכר המלצר למסור לנו שהזמנת סושע תיקח כ45 דקות- הצוות במטבח חדש... ויש עומס. לאחר שאמרנו שנשלם על המשקאות ונזוז, נעשה ברור מהיר ונאמר 30 דקות. המשכנו לשבת. הסושי הגיע כעבור כ 50 דקות וגם זה אחרי איומים בעזיבה. למרות הציפיות, 3 מתוך 5 המנות היו מתחת לכל הבקורת. הסברנו זאת למנהלת המשמרת שטענה שאין מה לעשות ועלינו לשלם למרות הכל. הסבדנו שהתנהגות כזו לא מקובלת באף מסעדה בעולם ומנות שמוחזרות למטבח לא מחויבות. שלמנו על מה שאכלנו ויצאנו. מיותר לתאר את טלפון שקבלנו עם איום והאשמה בגניבה. ציינתי שאשמח לשוחח עם בעלי המסעדה על הסיטואציה אך בתגובה נמסר שניתן לפנות רק במייל. נראה לי שלצערי לאוימה לא נחזור וממליצה לכולכם בחום לשקול האם אתם מעונים להשאיר 500שח על שרות רע אוכל רע יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה