נגישות
נגישות

ליון - LYON ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על ליון

shana - תמונה
shana 2 ביקורות
מאכזב אך עדיין ניתן צ'אנס כי בפעמים האחרות נהננו
4.0
02/01/19

הגענו לסניף במתחם הסטאר סנטר במוצאי שבת. זו לא הפעם הראשונה שאנו מגיעים בדרך כלל אוכלים בביג. המארחת הייתה יעילה ונחמדה והמלצרית אדיבה במיוחד. המנות יצאו בזמן חלקן מוצלחות וחלקן פחות.... הבת שלי מצאה סיב ארוך ושחור בסלט, כשהראינו למארחת היא טענה שמדובר בשערה של פטריה... כשהגענו לקינוח כמעט לא היה מה להזמין והתפשרנו על פעמיים וופל בלגי. הגיעה רק מנה אחת כשהוופל נא מבפנים, החזרנו את המנה וגם היא לא הייתה עשויה מיותר לציין שכמעט לא נגענו. שילמנו וקמנו כדי לצאת המארחת אמרה: הזמנתם עוד וופל. 20 דקות בין וופל לוופל??? בקשנו לארוז ובבית התגלה שגם המנה הזו הייתה לא אפויה ובתוספת צ'ופר: סיב שחור שכנראה מקורו בבגד של אחד הטבחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 73 ביקורות
סה"כ מומלץ אבל לא בחגים וחול המועד...
3.8
27/09/18

היינו 4 אנשים לצהריים. הבית קפה נחמד ואנחנו מכירים את הסניף ביבנה. הבעיה שהיה צפוף וכועס בגלל חול המועד. לא תלוי בבית הקפה כמובן. מנות טעימות ומחיר סביר מאוד. גם השירות היה בסדר גמור.... התבלבלת עם מנה אחת אבל לא נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
René - תמונה
René מבקר מתחיל
נחזור שוב !!!!!
4.8
13/08/18

שירות מעולה מאביגיל ,בחורה דוברת צרפתית !! (אנחנו מצרפת) האוכל היה טעים מאוד עם כל מנה קיבלנו סלט לבחירה יצאנו שבעים ומפוצצים ..... לא מתקמצנים על האוכל... מחיר סביר.מומלץ לארוחות עם... המשפחה מקום מרכזי מוצל ונעים⁦🙂🙂😆

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוות דעת - תמונה
חוות דעת 2 ביקורות
לא מומלץ בכלל !!!
1.8
08/06/18

החוויה לא נעימה ! גירשו אותנו כי הם רצו לסגור ( הגענו ב10.30 ) ועדה ישבנו לא הודיעו שהמטבח סוגר ב11.00 ...לאחר שקיבלנו את ההזמנה הם באו כול 5 דקות כדי לפנות לא ירדנו טוב בסוף ביקשנו... לקחת את האוכל ולא ארזו את כמות האוכל שנישר זה היה ניראה חצי .!!! בקיצור לא מומלץ !!! הם היו צריכים להודיע לנו ברגע שיתיישבנו ש הם רוצים לסגור יותר מוקדם אבל אמרו שסוגרים " עד הקליאנט אחרון "

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן ואוסי - תמונה
קרן ואוסי מבקר מתחיל
לא אחזור לפה לעולם!
1.0
31/05/18

מנוץ מזעזעות, כשהתלוננו שהמנה לא טעימה לנו התווכחו איתנו וחייבו אותנו על המנה. המנה היתה בלתי אכילה, דג קשה, ניוקי בלתי אכיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 14 ביקורות
השרות החובבני שמאפיל על הטעם
1.5
16/10/15

למעשה באנו לנסות ולחוות בית קפה שלא הכרנו. השירות ברמה ירודה! כך הוגשה לנו כוס זכוכית שבורה, קפה קר, בקשנו לארוז שארית עוגה שלא הגיע אלינו. אז מרוב אין שירות שוכחים מהטעם של האוכל וחבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roslana - תמונה
Roslana 4 ביקורות
שירות
2.5
06/10/15

הזמנו מנה עיקרית לזוג שהגיעה אחרי 45 דק' (!) וזאת רק לאחר ששאלנו את הלצרית מה עם המנה. קיבלנו רק התנצלות קלה שהיתה טעות בהזמנה. בנוסף, הזמנו קינוח שביקשנו לחמם (בהצעת המלצרית). הקינוח... הגיע קר, והוגש בצורה חובבנית. ביקשנו לחמם והוא חזר אלינו קר למחצה. בנוסף לכל, לא קיבלנו שום פיצוי על הכשלים השירותיים. לצערי לא נחזור לכאן יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kim - תמונה
Kim 11 ביקורות
שישי..
3.0
02/10/15

התיישבנו היום אני ובן זוגי בקפה ליון בפעם הראשונה, אני הזמנתי ארוחת בוקר יחיד והוא קרוק מדאם. לקח למנות להגיע רק אחרי 23 דקות אם לא יותר. ארוחת בוקר נחמדה, מטבלים חביבים, השמנת והגבינה... טיפה תפלים. הטונה טעימה. הלחם הגיע חם אך הרגיש די יבש. מעט חוסר תיאום בין המלצרים, אחת ענתה שאפשר לעשות מילוי חופשי של מטבלים ומלצר אחר אמר שזה בתוספת. מקום נחמד בסך הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 30 ביקורות
מסעדה נחמדה
4.5
01/06/15

המסעדה מממוקמת במקום טוב. השירות היה אדיב. הזמנו קפה וקרואסון, והיה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 5 ביקורות
שרות שרות שרות
1.8
30/03/15

הזמנתי קפה שחור והדגשתי לא בוץ וקיבלתי בוץ כמובן הקפה השני היה קפה פילטר ואותו קיבלתי בלי ספל שביקשתי ספל קיבלתי כוס ביקשתי להחליף קיבלתי ספל קטן ללא תחתית וללא כפית (מזל שהיה לי מזלג... וסכין לעוגה (טעימה) גם היין היה טוב אבל בזה אתם לא אשמים לדעתי המלצרים צריכים ללמוד מה זה שרות אלי

עוד פרטים
הוספת תגובה