נגישות
נגישות

בר לחם ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על בר לחם

Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
טעים אך יקר
4.3
03/12/17

הגעתי לבר לחם לאחר המלצות רבות של חברים מהאזור. המקום היה עמוס מאוד ומלא אנשים, אינדיקציה לכך שהמוצרים שלהם באמת מוצלחים. הזמנתי בT.A קרואסון שוקולד, ולקחתי 5 לחמניות דגנים מחיטה מלאה. ... הקרואסון היה מדהים, והלחמניות מוצלחות גם כן, אך המחירים גבוהים מאוד. 6 שקלים ללחמניה די קטנה, זה המון. 5 לחמניות ב30 שקלים זה הרבה כסף. חשוב לציין שהשירות יעיל ואדיב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
המאפים הכי הכי
4.5
21/12/14

מאפים שרק יצאו מהתנור ושהמלצרית מציעה לך לשולחן את המאפה שאת הכי אוהבת. זה מה שנקרא יחס מועדף מחויייך וכיפי. אמנם המאפה קטן יחסית אבל זה אומר פחות זמן בחדר כושר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אופים מושלם
4.0
01/12/14

לפתוח בוקר עם פחמימה חמה מהתנור שמלוווה עם ירקות חמים וטריים , בין הקריספי לרך. עם קפה הפוך קטן עם הרבה קצף. אין דרך טןבה יותר להתחיל בוקר... ממליצה בחום. שירות מעולה ןכיפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מאפיה נחמדה אך יקרה
4.0
27/06/14

מאפייה ובית קפה סימפטיים. מראה הלחם היה עד כה מגרה עד שהתיישבנו במקום לכוס קפה. ביום שישי אין דילים של קפה ומאפה אז הזמנו שני קפוצ'ינו ובחרנו במאפה תפוח עץ. בצק שמרים היה טרי וטעים... במיוחד. המילוי טיפה מתוק לטעמי. גם הקפה היה טוב. רק החשבון בסוף - 39 שקלים נראה לי טיפה גבוה למאפייה שכונתית. בכל זאת מהפכת "קפה ב-5 שקלים" הרגילה אותנו לחשבונות נמוכים בהרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
7 במדד שלנו ☕️
3.0
11/02/14

אווירה נחמדה, מאפים טעימים (חבל שהוגש לא חם), המחיר בשמיים אבל.. הקפה פשוט מעולה. משהו שם עובד ועובד טוב. לא אחזור במיוחד, אבל אין ספק שאכנס אם אתקל בדרך על אף המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאוד טעים- מאוד יקר
4.3
11/07/13

בר לחם נמצא ממש קרוב לבית שלי והייתי הולכת לשם הרבה יותר אילו היו זולים יותר. מדובר עם מאפים ולחמים מדהימים מיוחדים ואיכותיים כמו שלא ראיתי עדיין בארץ. אבל עדיין, בכל זאת מדובר בבצק.... הפוקצ'ות מדהימות אבל קטנות יחסית למחיר שלהם. פעם ב..אני נכנסת ומתפנקת, אבל לרוב אני מסתפקת במכולת ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור מבקר מתחיל
בר לחם- אווירה של אירופה ורמה לא מתפשרת
5.0
22/04/13

העסק שנמצא באזור יפייפה ובלב המרכז מעוצב במודרניות ומשדר חמימות וכיף. השירות נהדר והמחירים ביחס למה שאתה מקבל נוחים עד מאוד! בסה"כ רק מילים טובות יש לי להגיד על המקום מהשירות עד המאפים... מכל מיניהם ושאר הדברים המוצעים במקום..ממליץ בחום! לכל אחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
יקר מאוד
2.3
11/01/13

המקום חביב ומספק מקור פחמימות נרחב אבל לקחת 50 שח על שתי פוקצ'ות זה טיפה הרבהאם צפופ ויקר זה הקטע שלכם אז בכייף.המתוקים טובים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/06/08

המאפים והלחמים נראים טוב, אבל כנראה שהשתן או הקמח עלה להם לראש כי הם מרשים לעצמם להתייחס ללקוחות בזלזול ואנטיפטיות.אולי טעים (לא הגעתי לטעום) אבל בהחלט לא נעים! תחרות קטנה לא הייתה... מזיקה שם! במהרה בימינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/01/08

הלחמניות הקלות מעולות! וגם השירות לא רע בכלל :)

עוד פרטים
הוספת תגובה