נגישות
נגישות

מקס ברנר רוטשילד - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

120 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר רוטשילד

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/04/06

אני מבקרת במקס ברנר בימי שבת בבוקר לארוחות הבוקר שלהם...כולנו מוצאים שם מה לאכול!!! הכמויות גדולות מספיק...ומנות הילדים במחירים שפויים ... ארוחת הבוקר הישראלית ליחיד שלהם מושלמת... ומספיקה בהחלט להורה+ילד לכל המקטרגים כאן...יש 2 בתי קפה במרחק מטרים ספורים והם תמיד ריקים בבוקר כשאנחנו מגיעים ובמקס ברנר תמיד יש עוד אנשים... בערב צריך לעמוד בתור לפעמים...האנשים מצביעים ברגליים ומגיעים והגרנולה עם היוגורט והשוקולד בבוקר היא מעולה, וכך גם השוקולטה האיטלקית....הלחם חם וטעים ביותר...פשוט עסקה מוצלחת...והם אפילו מגישים 2 משקאות חמים בארוחת בוקר בלי להתווכח כמו במקומות אחרים .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור ודניאל - תמונה
ליאור ודניאל 2 ביקורות
1.3
29/03/06

מנה עסקית טובה.קינוחים מאכזבים.שירות איטי ואנטיפתי...חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya מבקר מתחיל
1.3
04/02/06

הגענו לקינוחים אחרי ארוחת ערב יום שישי. המקום היה עמוס עם המוני ילדים בחוץ. בפנים היה מקום רק במרפסת הסגורה - אזור המעשנים - שאפילו עבורנו היה מחניק באופן מיוחד (לא היה שום חלון פתוח).... הבית קפה היה מחומם יותר מדי, השולחנות צפופים והמוסיקה הייתה שייכת לשנות השמונים ורועשת במיוחד (ביקשנו פעמיים שינמיכו אבל התעלמו מאיתנו). העיצוב של המקום מזעזע - כהה מדי ועם אורות מנצנצים. הזמנו עוגת פאדג' שוקולד, בפלה עם גלידת שוקולד מריר ווניל, בננה ספליט ומילקשייק מונטנה. העוגה הייתה יבשה וסתמית לחלוטין והחזרנו אותה מיד. הוופלים גם ב'בפלה' וגם בבננה ספליט היו קרים וקשים, אבל הגלידת שוקולד מריר הייתה הצלחה אדירה. אנחנו בטוח לא נחזור לשם אבל למי שמגיע, המנות גדולות ואחת מספיקה לשני אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/01/06

מקום מושלם לחובבי השוקולד המושבעים. אני אישית מאוד נהנתי :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן 3 ביקורות
4.7
21/10/05

וואו!!! עודד ברנר ללא ספק קרא את מחשבותי הכמוסות והחליט לבצע אותן בפועל. "מקס ברנר" הוא מקום מושלם לחובבי הקינוחים. נתחיל בעובדה שאני גרה בצפון הרחוק מאוד וכבר נסעתי יותר מפעם אחת לת"א... במיוחד בשביל מקס. הקישים מעולים!!! בייחוד: הבטטה, דלעת וברוקולי. הקרפ עם הקוביות בטטה נמס בפה וכמובן הקינוחים!! קשה, קשה לבחור אבל האהובים עלי במיוחד הם הסופלה שוקולד (הטעים ביותר שאכלתי מעולם וזה הקינוח הקבוע שלי במסעדות אז טעמתי הרבה...) והוופל עם הקרמל והבננות - וואו!!! הוא פשוט מדהים!!!! (מתאים גם למי שלא הכי אוהב בננות כי הן רק מקשטות מלמעלה). כל מנה היא גורמה בפני עצמה. חגגנו שם יומולדת לחברה וקיבלנו יחס מפנק מהמלצר ושירות מהיר ויעיל!! בקיצור - מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה