נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

ישראל - תמונה
ישראל 7 ביקורות
אכזבה מעסקית
1.5
08/12/12

אכלתי ארוחה עסקית שכללה שתיה נקניקיה ושניצל.הנקניקיה סבירה אבל השניצל לא גדול בלשון המעטה.לשאלתי האם זה השניצל הענקי נעניתי על ידי המלצרית החמוצה שזה השניצל העסקי. אני כמובן לא אחזור... למסעדה וגם מי שישאל לדעתי .קטנוניות וקמצנות כזו לא נתקלתי הרבה זמן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
השירות הגרוע ביותר בתולדות מדינת ישראל
1.0
21/11/12

הגענו למקום בשעה 1430 והמסעדה היתה כמעט ריקה, 6-7 שולחנות ומספר מלצרים ששוטטו באפס מעשה. דווקא המלצר שלנו היה עסוק בויכוח מתמשך עם זוג חוכמולוגים שהתלבטו איזה הקינוח לבחור והתעלם מאיתנו... ומשלושה חיילים שישבו בשולחן סמוך. לאחר 20 (!!) דקות קמנו והלכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaron - תמונה
yaron מבקר מתחיל
קטסטרופה!!!
1.0
28/04/12

האוכל היה מזעזע - החזרתי את המנה שלי שלוש!!! פעמים עד שויתרתי ויצאתי רעב. השניצל של בת זוגי היה בעובי נייר ויבשץ בהחלט לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Beeri Mor - תמונה
Beeri Mor 2 ביקורות
ככה ככה
3.0
07/01/12

הגענו זוג לבלאק בצהרי יום שלישי ה3.1.12 קיבלו אותנו יפה אך הושיבו אותנו בפינה. עד שהגיע מלצר לקחת הזמה כבר ירדה השמש (משהו כמו 20 דקות) אנשים שהגיעו אחרינו טופלו לפנינו. כשלבסוף הגיע... מלצר ולקח את ההזמנה ההזמנה הגיע די מהר אך לא כל ההזמנה. ואז כבר ביקשנו לראות את אחראי המשמרת משפנינו אליו השירות השתפר פלאים בסה"כ האוכל טוב והשירות טעון שיפור. האחראי משמרת דאג לפצות אותנו והכי חשוב לשפר את השירות המחיר סביר מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.6
15/10/11

ביקרנו בבלק בסינמה סיטי בגלילות ב-13.10.2011. האוכל היה לא טוב ובטח לא הצדיק את המחיר הגבוה. כל שלוש המנות שהזמנו היו בעייתיות: המבורגר שרוף - המלצרית טענה שהקציצה קיבלה את הצבע של... הגריל (מעניין כמה חודשים לא נוקה); הירקות בכל המנות היו עייפים; פטריות במנה של פרגית היו חסרי טעם, ללא תיבול כלל; ואחרון חביב - המבורגר עם בטטה (70 ש"ח) שאמור היה להיות עשוי היטב - היה נא (סכנת חיים של ממש). השירות היה בסדר, אבל אנו באים למסעדה בשביל אוכל טוב, אז למקום הזה כנראה שלא נגיע יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chanoch - תמונה
Chanoch 5 ביקורות
4.7
26/08/11

הגענו למסעדה ביום שישי אחר הצהריים משפחה מורחבת של 42 איש כולל ילדים קטנים. קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, ערכו עבורינו שולחנוות שאפשרו לנו לאכול בקבוצות משפחתיות. הילדים קיבלו חוברות... צביעה וצבעים. מספר המלצרים הגדול איפשר הגשה מהירה ויעילה, נועם הליכות המלצרים וטעמן המצויין של כל המנות שהוגשו לנו יצרו אווירה נפלאה. בתום הארוחה הוגשו קינוחים טובים, הילדים זכו בבלונים מלאים הליום וההרגשה הייתה שארוחה שבה האוכל טעים וטרי והצוות מקצועי, נעים וקשוב,יגרמו לנו לחזור שוב ושוב אל בלאק ראשל"צ. יוסי מנהל המסעדה פיקד על העבודה באופן מושלם. לגבינו הביקור היה חוויה נעימה שלא תשכח. רבקה הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Isaac Yassin - תמונה
Isaac Yassin מבקר מתחיל
1.7
25/02/11

הזמנתי T-REX מדיום. הגיע חצי שרוף וחצי נא. החזרתי למטבח ושרפו אותו עוד קצת.אחראי משמרת אמר שהוא מצטער. לא הורידו שקל מהחשבון.המלצריות היו בסדר - הן לא אשמות בחוסר הכשרון של הטבח וניהול... הכושל של אחראי המשמרת.הצרוף של חוסר יכולת במטבח והתנצלות לא ממשית מביא אותי למסקנה אחת:אני מצביע ברגליים ולא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/02/11

שלום רב, הגעתי לסניף בסינמה סיטי בצומת גלילות עם בני לחגוג את יום הולדתו. הזמנתי מנת דורום אנטריקוט. שהגיעה המנה, היא הייתה לא אכילה, קרה והטורטייה יבשה. המלצר לקח את המנה ואמר שהוזמנה... עבורי מנה חדשה. כעבור כמה דקות, חזרה אותה מנה קרה יבשה ולא אכילה. אמנם המלצר התנצל אבל כבר חשק לאכול לא היה ויצאתי רעבה מהמסעדה. חבל שזה כך, אכזבה אמיתית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/02/11

לאחר ביקור בפעם המי יודע כמה בסניף (יותר מעשרות פעמים), נרשמה אכזבה גדולה- הן מהאוכל והן מהשירות. הזמנתי מנה ראשונה של כיסוני תפוחי אדמה חמים ולוהטים. לוהטים כן,פריכים- לא.... שווארצנגר+צ'יפס חריף. הצ'יפס היה פושר מינוס וחזר במהירות למטבח. מה שחזר היו חתיכות תפו"א לא מוכנות מספיק. בהמבורגר התגלו חתיכות סחוס רבות (יותר מהרגיל) וכן חתיכה שוברת שיניים לבנה שהרגישה כמו עצם. להחזיר את המנה כבר לא רציתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
06/02/11

זו לא הפעם הראשונה בה אכלתי בבלק בסינמה סיטי אבל זו בוודאי הפעם האחרונה! האוכל מאכזב. הבורגר היה עשוי (שרוף...) מעבר לוול דאן, בו בזמן שבקשתי מדיום-וואל. הלחמניה היתה בלתי אכילה! בתפוחי... האדמה היו שאריות של שמן שרוף. ה'אוכל' הגיע רק אחרי 25 דקות מעת ההזמנה אף שאמרנו שאנו ממהרים. המלצרים מתהלכים כאילו הם בני מלכים וכלל לא מסתכלים להרמת יד מצד הסועדים. 160 ש"ח על שתי קציצות...! לא אשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה