נגישות
נגישות

לה לזניה - La Lasagna ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על לה לזניה

מבקר המסעדות - תמונה
מבקר המסעדות 4 ביקורות
הלזניה הכי טובה בעיר
4.5
23/08/16

במחיר שלהם הם הכי טובים! אוכל איטלקי ביתי ברמה מעולה. המקום קצת מוזנח ולא הכי יפה,אבל המיקום נותן לטעום את תל אביב היפה. הלזניה מעולה!!! הפיצה ממש כמו באיטליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי  - תמונה
שלי מבקר מתחיל
סיימנו את הארוחה עם הלשון בחוץ מכמות האוכל! ללקק את האצבעות...
4.8
20/07/16

מסעדה מצויינת, לקחתי את בן זוגי לכבוד יום הולדתו כי רציתי אוכל איטלקי ללא גלוטן. היה מעל המצופה, שירות אישי והאוכל מצוייייין! היה מיוחד ולא רגיל, הקינוחים היו מיוחדים ייחודיים, ולא... בנאליים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 3 ביקורות
אכזבה גדולה
1.3
15/02/16

האוכל היה ברמה נמוכה מאוד, הוחזרו שתי מנות שונות למטבח, בנוסף לכך, בעל המקום התווכח על החזרת אחת המנות. באתר כתוב שהמקום נגיש לנכים, דבר שהוא לא נכון בעליל. אחותי נאלצה להצטופף כל הערב... עם הכיסא גלגלים, וברגע שרצתה לצאת לעשן, לא יכלה לחזור מפאת אי הנעימות להקים את היושבים שבמעבר. בנוסף שהשירותים לא נגישים בזכות המדרגות שבדרך אליהם. בנוסף לכל- המחירים היו מאוד לא מותאמים למנה ויקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/02/2016
אנו במסעדת לה לזניה מארחים כל יום עשרות אנשים שנהנים מהאוכל ומהשירות האדיב, לקוחות חוזרים שוב ושוב לביקור במסעדה ומשבחים את האוכל שמוגש. במקרה הספציפי הזה, המנה הראשונה שהוחזרה היא מנה שהורכבה לבקשת הלקוח, למרות שהובהר מההתחלה שהשילובים לא מתאימים. המנה השנייה, היא מנת 4 גבינות, ששתיים מהגבינות שלה הם גבינות עם טעמים עזים (רוקפור ועיזים) המתאימים לאלו האוהבים גבינות קשות, ולכן בעל המקום הסביר ללקוחה מה הסיבה לחוסר נעימות שלה מהמנה. יש לציין, שהמנות הוחלפו ללא בעיות ובמידיות. מסעדת לה לזניה לקחה לתשומת ליבה את ההתייחסות לסימון ההנגשה. מדובר במסעדה ביתית קטנה עם אזור ישיבה בחזית המסעדה הנגיש לאנשים עם מוגבלויות, אם זאת מפאת המקום הקטן אין לנו שירותי נכים ואכן יש לציין זאת באתר. לגבי המחירים - רוב המוצרים בתפריט במחיר דומה ואף נמוך ממנות דומות במסעדות באזור. אנו מצרים על כך שהחוויה של הלקוחה לא הייתה לשביעות רצונה, ומקווים שתבוא לבקר שוב וליהנות מחוויה מתקנת.
גיא - תמונה
גיא 3 ביקורות
אכזבה
2.3
21/12/14

חיפשנו מסעדה לחולת צילאק חדשה, ואכן המבחר שמציעה מסעדה מעורר הערכה. באנו עם ציפיות , אבל … האוכל לא היה משהו (ודווקא המנה ללא גלוטן הפתיעה לטובה), האוירה על מדרכת דיזינגוף לא היתה... מלהיבה, והשירות היא בין אדיש לעוין, ובודאי רחוק ממקצועי. יש לנו הרבה כבוד למסעדה שעושה כזה כבוד לאנשים ללא גלוטן. יכול להיות שהיה יום רע שלנו, ויכול להיות יום רע של המקום. קורה. אבל אנחנו לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay מבקר מתחיל
חוות דעת על לה לזניה
5.0
17/09/13

הגענו למסעדה אתמול קיבלו אותנו בשירות אדיב וחם אפילו שלא ההיינו הלקוחות הכי קלים צוות המסעדה גרם לערב מושלם. זו אחת המסעדות הכי טובות שאכלנו בהם לא רק שהתפריט הרגיל שלהם היה גדול גם... התפריט של הללא גלוטן היה נרחב שבאמת קשה למצוא מסעדות אם תפריט שמותאם לחולי צלייאק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/12/10

טעם של איטליה באצע תל אביב ! סוף סוף מצאתי מסעדה כשרה שבה יודעים לבשל פסטות ! הרטבים מעולים. אני כבר רגילה ללכת לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/11/10

בהיותי חולה צליאק מילדות, מציאת מסעדה לארוחה טובה הופכת למשימה כמעט בלתי אפשרית ולכן כאשר גיליתי דרך הפייסבוק שיש מקום חדש בו התחילו להגיש פסטה ללא גלוטן הייתי חייב לבדוק. כשהגעתי ללה... לזניה הופתעתי לטובה שתפריט הפסטה ללא הגלוטן זהה במחיריו לפסטות עם הקמח מלא בניגוד למקומות מסויימים שהדבר אינו כך. גם מהמנה עצמה הופתעתי לטובה, הזמנתי פסטה פוטנסקה (אבל עם טונה במקום אנשובי) וזו היתה חוויה! תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/11/10

באתי לדייט בלה לזנייה, וחיכינו חצי שעה שיתפנה מקום. המסעדה היתה מפוצצת וריח הלזניה שיגע אותנו... הזמנו ברוסקטה מוצרלה למנת פתיחה- מנה מדהימה, וללא ספק נרשמה התלהבות. הזמנו לזניה פטריות... וספגטי סיציליה. וכמו תמיד, התעלפנו מהאוכל ומהשירות החמים והביתי...להבא, בטוח אזמין מקום בטלפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/06/10

היה ממש כיף לשבת ולאכול את המנות הטעימות. התחלנו עם פיצה מרגריטה והמשכנו עם לזניה פסטו ולזניה פטריות. היה פשוט מעדן... הרגשנו כבר מפוצצים, אבל כמובן לא פיספסנו את הקינוח המושלם. תודה... על ערב מהנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/10

מסעדה מצויינת, אוכל סוף הדרך, שירות מכל הלב, פשוט כיף לשבת

עוד פרטים
הוספת תגובה