נגישות
נגישות

לחם בורקין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על לחם בורקין

דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
תפריט מיוחד מאוד אבל גם יקר מאוד
2.5
01/03/14

מקום מאוד צפוף עד כדי בלתי נסבל, תריט מאוד מגוון, איכותי וייחודי: משהו שלא ראינו בשום מסעדה אחרת אבל מחירים בהתאם: ממש יקר. ארוחת בוקר לזוג בכ- 140 שח , בלי קינוח. חויה מיוחדת אבל כנראה... חד פעמית או לפחות לא רב פעמית. חבל...לפחות תכללו שתיה חמה ומאפה מתוק במחיר הארוחה המאוד לא זולה לא ממליצה להזמין סלט! רק מנות שהן מאפים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
מקום מיוחד
3.8
25/05/13

מגוון מאפים ברמת איכות גבוהה מאוד, שירות מעולה. חבל רק שהמקום קטן. מומלץ בחום! רק אל תתקלקלו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
סועד - תמונה
סועד 2 ביקורות
לחם לא טרי, שירות לא אדיב
1.5
12/04/13

רכשתי פעמיים בלחם בורקין בשעת אחה"צ לחם ארוז בשקית לארוחת הערב של משפחתי, מתוך רצון לענג את המשפחתי בלחם טרי. שני המקרים הלחם היה צמיגי ולא טרי. ובשתי הפעמים, כאשר הבאתי למחרת את עובדת... חוסר טריותו של הלחם לידיעת הבעלים/מפעיל, תגובתו היתה גסה ולא מקצועית. סיכום: מומלץ להימנע מרכישת שקיות ארוזות של דברי מאפה. מומלץ לטעום במקום ולוודא שהלחם/עוגה טריים לפני שמשלמים. והשירות ממש לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
אוכל מדהים, שירות מהגרועים
2.5
01/03/13

אין שום קורלציה בין רמת השירות במסעדה ובין האוכל שמוגש שם. בעלי הזמין הבוקר נס קפה ולקח למלצריות 3 סבבים של משקאות אחרים עד שהצליחו להביא לו את הנס. הכריך שלו הגיע 20 דקות אחרי זה שלי... כך שלא יכולנו לאכול יחד. השולחנות צפופים ומלוכלכים. מה שכן האוכל מדהים. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/06/09

אין ספק שמאפיית לחם בורקין זה המקום הכי טעים והכי איכותי שיש בחדרה.מאוד התאכזבתי לשמוע שהם עוברים לבינימינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/12/08

ארוחת הבוקר ממש מפנקת, ממרחים טריים ומעולים, על הלחם, בכלל אין מה לדבר, ממש נפלא... בניגוד להמון בתי קפה שמגישים מיץ תפוזים משומר, קיים מגוון רחב של פירות וירקות הנסחטים במקום!!! חוויה... גם למבוגרים וגם לילדים- יש ספרים ואפילו לוח וגיר. בטוח אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nathan - תמונה
Nathan 7 ביקורות
3.7
01/09/08

מקום קסום. שילוב של לחם כמו פעם עם בית קפה נדיב. אווירה כפרית, לא מסוגננת, חמה. מוצרים איכותיים אך לא זולים. לחם, עוגות, עוגיות, ריחות מרתקים. שווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/08/08

מקום קטן ושמיימי. אוכל מהמשובחים שבבתי הקפה באיזור. מאפים ושאר מיני מרקחת מדהימים שניתן לקחת גם הביתה. מקום מושלם גם עם הילדים שיתענגו על מגדל של פנקייקים או פיצה משובחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה