נגישות
נגישות

מא ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על מא

אילנית - תמונה
אילנית 5 ביקורות
מא בחמישי
4.3
16/03/12

ישבנו בחמישי האחרון ב-מא. האוכל מצוין, זו לא פעם ראשונה ובטח שלא האחרונה. ולמרות זאת מאד חבל שאין הקפדה עך אזורי עישון. נכון יש אזור עישון אבל לצערי הרב גם בתוך המסעדה ומכל עבר היו... מעשנים. במקום להתענג על אחד הקינוחים הנהדרים, נאלצנו לברוח משם, כי לא יכולנו לנשום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/03/11

בעלי ואני היינו ביום שישי בערב. מקום מקסים, רומנטי וביתי כאחד. אוכל מצויין וטעים, מנות גדולות במחיר סביר. שירות אדיב ונעים. נחזור בכיף וגם נביא חברים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir - תמונה
nir מבקר מתחיל
4.0
02/03/11

פעם ראשונה שלי במקום ובהחלט לא האחרונה. שרות טוב. אוירה מאד נחמדה, יחס אדיב. היינו הרבה אנשים וכל המנות העיקריות הגיעו ביחד. מנות טובות ומושקעות. גם המחירים סבירים. מנות ראשונות טיפה... יקרות אבל הכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 9 ביקורות
3.0
15/02/11

1. לא ברור האם המקום פאב או מסעדה, מצד אחד יש המון רעש והוקרן משחק כדורגל מצד שני נתלו בלונים לציון יום האהבה. 2. השירות אמנם היה בסדר אך קבלת הפנים הייתה נוראית. בתחילה סימנו לנו לשבת,... לאחר מכן הקימו אותנו בטענה שהמקום שמור והעבירו אותנו למקום אחר לא נוח בסביבת מעשנים (למרות שביקשתי במפורש מקום ללא עישון) כשביקשנו לעבור לפינה, אמרו שהמקום מוזמן ללקוחות קבועים. רק אחרי שדיברנו עם האחראי אושר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
05/01/11

בר עם פוטנציאל שמתנהל רע. מיקום טוב, אבל האוכל לא אחיד ברמתו וטעון שיפור. חלק מהמנות סתמי וחלק פשוט לא טעים. מוזיקה חזקה מדי ושירות מזעזע. היינו שלושה, ממליצים פה אחד : להתרחק. יש... מקומות נעימים יותר במרחק הליכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
27/05/10

אני סטודנטית בפקולטה לחקלאות ובן זוגי שגר עימי ברחובות לומד בבן גוריוןלפי פרסומת המציינת דיל לסטודנטים הגענו למאאת ההודעה סקרתי היטב, את השעות , את ההצעות , כרטיס סטודנטאני חייבת לציין... שבשום מקום לא רשום שהמבצע הוא לסטודנטי הפקולטה בלבדאנחנו הגענו לאחר תכנון מוקדם, התיישבנו ואז הודיעו לנו שבן זוגי לא יכול להשתתף במבצע. זוהי עברה על החוק בשל הפרסום הפסול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/04/10

ישבנו 15 חברים בערב כדורגל במסעדה וקיבלנו לאכול ולשתות מכל טוב, היתה אווירה נהדרת והשירות היה מצוין.אני אחזור עם המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
4.7
13/03/10

מקום מס' 1 ברחובות ובסביבה! אוכל מעולה, מחירים נוחים, בעלים מקסימים וצוות מתוק! אווירה ביתית חמה, מוזיקה בטעם ופינוקים רבים! מתאים לכל סוג של בילוי! אם מתחשק לאכול, אם מתחשק אלכוהול, אם... סתם רוצים קפה. בין המקומות הבודדים שניתן להינות מאיזור ללא עשן מחניק של סיגריות!!! אין ספק שנבלה שם עוד רבות!! מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 2 ביקורות
2.7
12/02/10

הגענו בשיש לחגוג יום הולדת. מהתפריט הוצא הכבד ביין. מחיר העיסקית הועלה והיא כבר לא אטרקטיבית. בנוסף היינו צריכים להוסיף על האנרטקוטים (2) שהגיעו פושרים למדי. השירות היה מינימלי. חגגנו... בעבר במקום לא פעם והיה מאד כייף אך לצערי לא נחזור למקום לאחר הפעם הזו וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/11/09

הגענו לחגוג יום הולדת לאחד החברים, אף על פי שהגענו קבוצה גדולה ובשעת לחץ- השירות היה מדהים. המקום מעוצב בצורה יוצאת מן הכלל, המוזיקה טובהוגולת הכותרת - המטבח. כל המנות היו מצויינות, בלי... יוצאים מן הכלל. מנות גדולות וטעימות - שרימפס ביין לבן וחמאה וסטייק אנטריקוט מומלצים.נהננו מאוד, נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה