נגישות
נגישות

קפה זליק ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על קפה זליק

מני - תמונה
מני מבקר מתחיל
1.3
27/09/07

ביום ג לקחנו בייביסיטר והחלטנו שוב לצאת וליד הבית. ה נ פ י ל ה היתה גדולה - המקום שונה כך שמי שלא מעשן מסתפק במעט מאוד שולחנות בפנים וצמוד למקום עשיית הקפה ויציאת המנות -רועש צפוף ולא... נעים. בחוץ כל המקומות למעשנים. ביקשנו לצאת החוצה -הושיבו אותנו בצד -שם לא עישנו - אך שולחן אחד מתחת לרמקול רועש והשניים האחרים מתחת לוונטה של המטבח - מסריח. השירות היה לא אדיב בלשון המעטה והאוכל -הזמנו סלט - זה עם הפטריות והוא היה שמנוני להחריד ולא טעים וכך גם לחם הביית שלעא היה אפוי דיו בירה מחבית הוגשה פושרת בכוס חמה בקיצור לעולם לא נחזור לשם הבייביביטר התפלאה איך חזרנו תוך פחות משעה העובדה שהחלטתי לאתר מקום שניתן לכתוב בו ביקורת על בית הקפה זליק מעידה על רמת האכזבה והנפילה נ.ב בעיצוב בחרתי יאפי פאלצני כי אין רובריקה מתאימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
12/07/07

הייתי פעם אחת, פשוט כיף. כל מנה שטעמתי הייתה מעולה. המלצריות פשוט מקסימות ואדיבות. שווה ברמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת מבקר מתחיל
3.7
02/07/07

אנחנו אוהבים לשבת בזליג מאז שנפתח. זה באמת חידוש מרענן בגבעתיים. אולם לאחרונה המקום החל להתמלא והאיכות ובמיוחד רמת הניקיון ירדה נורא.הזמנו טוסט והוא הגיע עם עם הנייר העוטף את הגבינה... בפנים. החלטנו לא להחרים את המקום ובאנו שוב לפני שבוע. פשוט לא היה נקי. אני התיישבתי על כסא שבדיעבד היו עליו שאריות שוקולד, על הקיר לידנו היה מרוח משהו לא מזוהה והמלחיה היתה שמנונית לגמרי. בקיצור, המקום נהיה פשוט מטונף כך שלמרות שהאוכל טעים - פשוט לא כיף להגיע והפעם החלטנו שהגיע הזמן להחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 8 ביקורות
4.7
26/03/07

וואו. זו המילה. שנים בגבעתיים התרגלו לקפה אחד לשרות המעצבן והשחצנות די נמאס. יש מקום חדש בעיר - זליק - השקיעו במקומות הנכונים השרות מצויין נעים אדיב ומשפחתי. האווירה רומנטית שקטה... ומפנקת. והאוכל, אך האוכל מה שתרצה ואיך שתרצה בטעם שאתה רוצה חלום חלום חלום. המלצה שלי ביצים בקן המנה הטובה ביותר בעולם ותודה אישית למנהלים תודה על ההשקעה בניתם לנו בית שכיף לבוא. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה