נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

דנית - תמונה
דנית 4 ביקורות
מסעדה מעולה
5.0
18/09/14

ישבנו בסיטרה בארוחת צהריים , עיסקית שמאוד משתלמת. אכלנו מנה ראשונה של קרפצ'יו שהיה טעים מאוד, אכלנו דג שלם לעיקרית שהיה טרי ועסיסי והאווירה הייתה נעימה, שירות טוב מאוד. מסעדה איכותית... וכיפית. נחזור בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית טעימה ומשתלמת
3.5
02/09/14

היינו לעסקית בשעה 14:00, ראשית לא ברור למה כשהזמנו שולחן באתר שלהם היה רשום שאין מקום בחוץ, אבל כשהתקשרנו למסעדה אמרו שיש. בכל אופן הזמנו 2 קוקטיילים מעולים! הליצ'י היה מצויין וגם... האננס. הבעיה היה שלקח לשתיה לצאת קרוב לרבע שעה. שזה היה ממש מעצבן. הזמנו לחם וביקשנו שיהיה רק לחם דגנים או חיטה מלאה (בלי לחם לבן). לקח גם ללחם להגיע מלא זמן. לעסקית לקחנו לראשונה ירקות צלויים ולעיקרית את השניצל. מנות ענקיות במחיר סביר (75 שקלים לעסקית הזולה ביותר). האווירה נעימה, האוכל והאלכוהול טעים. שיעבדו קצת על השירות והכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אגדו - תמונה
אגדו 22 ביקורות
מנות טעימות, אך קטנות ויקרות.
3.8
01/09/14

המיקום של המסעדה (מול החוף) עושה אוירה נעימה וקיצית. בתפריט יש כמה מנות מעניינות. ממה שכן הוזמן, אין הצדקה למחיר. צלחת סושי ב160+ שח, ריזוטו ב70-80 שח, סלט פשוט ב 60 שח. קינוחים נחמדים,... אך בינוניים. השירות היה לא רע, למרות שלקח לא מעט זמן לקינוחים לצאת ( מדובר על יום שישי בערב, אז אפשר להבין ). סה"כ, מסעדה עם מנות קטנות, טעימות, אך לא זולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naftaly - תמונה
Naftaly 2 ביקורות
כדאי שהשף אופיר וידבסקי יקרא את זה
1.5
30/08/14

הגענו למסעדה ביום שישי 29.8 לפנות ערב חמישה סועדים. אחת המנות המיוחדות לאותו ערב היתה לינגוויני עם נתחוני פילה בקר. הוזמנו שתי מנות . כשהגיעו המנות התברר שהפסטה היא פטוצ'יני. המלצרית... טענה שאינה יודעת מה ההבדל העיקר שהגיעה פסטה. אחראי המשמרת לעומת זאת הפגין יצירתיות וטען שזה הלינגויני המיוחד של סיטרה והציע להחליף את המנות . כיון שלא רצינו לחכות ולאכול רק אחרי ששאר הסועדים יסיימו את המנות שלהם אכלנו את אשר הגישו לנו. זה נראה אולי קטנוני אך לא. הפטוצ'יני "שתה" את הרוטב והמנה היתה יבשה. לא בכדי בחר מי שיצר את המנה בלינגוויני. כשמסעדה לוקחת 109 שקל בעבור מנת פסטה כדאי שתדבק במה שהשף כתב במרשם ולא תנהג כמו עקרת בית שנפלו עליה אורחים בלתי צפויים ומכינה לפי מה שיש לה במזווה. מסעדות אחרות ברמה הזאת שמכבדות את עצמן רק בגלל הבושה לא היו מחייבות עבור המנה. כדאי שמישהו הבעלים או השף יקרא שנית את מה שכתוב ב"אודות" באתר של המסעדה על "אוכל ברמה הגבוהה ביותר" על "מקצועיות" מצד שני המשפט "חוויה קולינרית בלתי נשכחת" אולי נכון אך במובן השלילי. כיון שסביר להניח שביום שישי השף אופיר וידבסקי לא היה במסעדה, אז כדאי שתדע מה קורה מתחתיך. מענין מה רושפלד, המנטור שלך, היה אומר על המנה. נראה לי שאת השף האחראי באותו ערב היה זורק מהתכנית שלו בבושת פנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת בוקר קצת מאכזבת
3.3
20/08/14

האוירה נעימה והשירות טוב הזמנו שקשוקה שמנת ותרד שהכילה המון פטה והכל היה מלוח מידי וזה היה פשוט לשתות שמנת הארוחת בוקר דייגים מכילה כמה סוגי דגים מלוחים וכבושים, שהיו שמנים ומלוחים... מידי. אין סלט בארוחה אלא רק כמה ירקות חתוכים לחתיכות מאוד גדולות הדבר הכי טעים בפלטה היה דווקא סלט תפוחי האדמה עם השמיר המחיר גבוה מידי והארוחה לא מספקת בעיני הלחמים מוצלחים קיבלנו גם ריפיל ללא תשלום חבל שמיץ התפוזים לא סחוט במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
lili - תמונה
lili 2 ביקורות
ארוחה מדהימה בשמש!
5.0
16/03/14

היו בארוחת צהריים בסופש האחרון, למרות הגשם שהיה כל הזמן זכינו בקצת שמש מפנקת! האוכל היה מעולה, הסושי הוא ללא ספק הכי טוב שאכלתי בחיי! חוץ מזה כל המנות היו באמת באמת טעימות וטריות! למרות... שלא הזמנו מקום, קיבלנו שולחן מהר ממש, ובכלל השירות היה מעולה! ממליצים בחום לכל אירוע וארוחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 4 ביקורות
ארוחת בוקר בסיטארה - אכזבה גדולה
1.5
09/03/14

ביום ששי האחרון אכלנו ארוחת בוקר יחד עם עוד זוג חברים. הארוחה הייתה בינונית, כמות האוכל הייתה מזערית, לא היה מגוון וכל שינוי בתפריט כלל אחריו תוספת גדולה בתשלום. מנת הסלמון שהזמנו... בתוספת כמעט שלא נראתה לעין והייתה יבשה. בביס האחרון כבר הוגש לנו החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
אכזבה תהומית
2.0
22/01/14

חיפשנו מקום על הים והולכנו שולל על ידי כל מיני פירסומים באינטרנט כולל תפריט עם מחירים ישנים ולא מעודכנים. האוכל היה בינוני ומטה. פרנץ' טוסט במחיר מופקע עם פירות לא טריים (המלון היה ממש... מקולקל). היתר משעמם ולא טעים. פשוט בושה וחוצפה שלא תתואר. לצערי, ביתי סירבה להתלונן. ארוחת הבוקר סיטארה, הגיעה עם סלט בעל טעמי לואי של חומרי ניקוי. מאוד לא טעים. המיצים מבקבוק על אף המחיר המופקע של הארוחה. הדבר היחיד הטוב הייתה סלסלת הלחמים. והלוקיישן. בנוסף, למרבה הצער המקום מריח כמו שירותים ציבוריים. ישבנו במרפסת, אך בכניסה לחלל המסעדה ניתן לדעת איפה השירותים על פי הריח. להבא, אם חוזרים בגלל הלוקשיין- לקחת אך ורק קפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
על ארוחת בוקר
3.8
19/11/13

המקום מדהים, הנוף מושלם והאוכל חבל על הזמן! זה מסעדה יקרה מאוד. גם הארוחות בוקר שלהם יקרות(תוספת עגבניות עולה כסף, סלמון עולה כסף), אבל במקרה הזה מרגישים את הפרודוקטים הטובים(איפה עוד... יש שקשוקה עם כמהין?). כשמחברים את איכות חומרי הגלם, השירות והנוף לים, פעם ב...אפשר להתפנק על ארוחת בוקר במחיר הזה. אחזור, לא בזמן הקרוב, אבל בהחלט לפינוק מתישהו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoni - תמונה
Yoni מבקר מתחיל
אהבתי!
4.8
09/11/13

היינו שמונה הזמנו מנות ראשונות טעימות- בעיקר ממליץ על הקלאמרי על הפלנצ'ה - מעדן! ו 4 פלטות סושי מגוון, טעים (!), מיוחד כל הקומבינציות היו מעולות לדעתי ה - ספייסיטארה היה הכי... טובה שירות מעולה תמשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה