נגישות
נגישות

פאנג'יה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על פאנג'יה

izharcar - תמונה
izharcar 5 ביקורות
אוכל מצוין במחיר הוגן לגמרי
4.5
14/02/16

המקום נראה קצת מיושן אבל האוכל, לפחות מה שאנחנו הזמנו - מעולה! אני הזמנתי גונדי שהיה טעים כמו שהרבה זמן לא טעמתי משהו כל כך טעים. בת זוגי הזמינה שפרדס פאי ונהנתה מאד גם כן. המנות מאד... גדולות ומשביעות. השירות אדיב ומהיר, אולי כי גם לא היו עוד הרבה אנשים אבל הכל הלך ממש טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר מבקר מתחיל
מסעדת פינג'יה
4.0
30/09/15

מאוד נחמד. שירות אדיב, מהיר ומאיר פנים. הסטייק היה עשוי כמו שצריך, הפאד תאי היה מצוין אך הפרגית הפרסית היתה קצת מאכזבת. המסעדה יפה אך ישבנו בסוכה שהיתה קצת חסרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan מבקר מתחיל
אוכל מדהים
5.0
26/07/15

אבנר אתי וצוות המדהים תודה על האירוח המיוחד ללקק את האצבעות עם האוכל של השחף שריף שרות אדיב ואכל מצויין מומלץ להתראות בקרוב דן גרוסמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
חברת מקסופט   - תמונה
חברת מקסופט מבקר מתחיל
תודה רבה לאבנר וצוות מסעדת פאנג'יה
4.5
18/03/15

לאבנר וכל צוות המסעדה, תודה על האירוח המעולה במסעדה בדרכנו לאילת. התקבלנו בסבר פנים נאות , האוכל היה מעולה ומגוון והאירוח היה מושלם. מומלץ בחום!!!!! עובדי חברת מקסופט עמק הירדן

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
טעים מאוד
4.5
22/12/14

חיפסנו חיפסנו ובסוף מצאנו , מסעדה שמאכילה מכל הלב וגם טעים מאוד. שיהיה להם בהצלחה. ממני יוסי סיני ומשפחתו. ממעלה אדומים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי אורלנוב - תמונה
יוסי אורלנוב מבקר מתחיל
אכלנו ונהנו מומלץ בחום !
5.0
18/12/14

הגענו למסעדה כ-40 מנהלים מנמל תעופה בן גוריון במסגרת גיבוש קבוצתי,אבנר התקשר שהינו בדרך על מנת לקבל זמן הגעה משוער על מנת שיכין לנו את השולחנות ערוכים.כשהגענו השולחנות היו ערוכים... לתפארת,השירות במסעדה מעולה ומפנק.החיוך נמצא בכל מקום כמו גם האדיבות והשרות,האוכל מופלא טעים ערוך ומוכן באופן מקצועי ביותר.מסעדה מעולה מאוד מומלץ למי שמגיע לאזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami Guetta - תמונה
Rami Guetta 17 ביקורות
מצוינת , מומלץ בחום
4.8
17/12/14

אחלה קבלת פנים , שירות לבבי האוכל מגוון , טרי , טעים וקליל . תנסו , אנחנו הוספנו לרשימת הקבועים בדרך לאילת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilayavni - תמונה
ilayavni 26 ביקורות
בינוני
2.0
07/12/14

הגענו לשם בעקבות חוות הדעת וגילינו תפריט שיש בו הכל. בשרים לצד אסיאתי, הודי, איטלקי ועוד. האמת, הייתה צריכה להידלק אצלנו נורת אזהרה. הזמנו לחמעג'ון שהיה יבש מדי וכריך קבב שהיה ממש סתם.... לא הציעו לנו להזמין שתייה ורק כשהיינו צמאים מדי, ביקשנו מים וקיבלנו. מנת הילדים של השניצלונים הייתה הכי טעימה, חבל שהצ'יפס היה רק חמים והמחיר היה קצת מוגזם בשביל מנת ילדים. בקיצור, בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
הפתעה נעימה בדרך מאילת
5.0
02/11/14

נכנסתי לתדלק בתחנת סונול כי הדלקן שלי הוא מחברת סונול ולהפתעתי מצאתי את מסעדת פאנגיה ואת תפריט יהלומי עולם המגוון שהיא מציעה. הזמנתי גונדי ואשתי ראגו סלמון. המנות היו מעולות, עשויות... בבשול ביתי, לא שמנות ומתובלות בדיוק במידה. נהנינו מהאוכל, מהשירות הלבבי ומהמחיר השווה לכל כיס. מומלץ ביותר. שימו לב שהמסעדה לא נראית מהכביש הראשי (כביש 40) אבל נמצאת 200 מטר בלבד מכביש 40 לכיוון רובע דרכי הבשמים (שלט חום גדול), צמודה לתחנת סונול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דידי - תמונה
דידי מבקר מתחיל
שווה ביותר
4.8
19/10/14

כסיום ליום מקסים במצפה רמון ולפני החזרה הביתה חיפשנו מקום כשר, נעים, עם מגוון מאכלים ואת זה מצאנו בפאנג'יה. מקום מקסים שקט באוירה נעימה מעוצב יפה צוות נעים המשרה אוירה ביתית נעימה,תפריט... מגוון שהתאים לבת הצימחונית שלי ולבן שאוהב מאכלים אסייתיים ולנו שרצינו משהו מוכר וטעים(פרגיות), והכל הוכן במקום טרי טעים ומדיף ריח טוב בכמות מכובדת ומשביעה. בקיצור לא לוותר על ביקור, שווה ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה