נגישות
נגישות

בי פי מפרץ חיפה - BP Kosher Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 354

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3538 ביקורות וחוות דעת על בי פי מפרץ חיפה

Daria - תמונה
Daria מבקר מתחיל
אוכל טעים וחוויה מהנה
4.8
19/08/16

אני ובן זוגי הגענו היום בצהריים למסעדה בפעם הראשונה שלנו לאחר שאני שמעתי המלות מחבריי, חייבת לציין שהיה מדהים! המקום מאוד גדול ומרווח (ביחס למסעדות שמנסים להכניס כמה שיותר שולחנות ואין... פרטיות) מבחינת האוכל מרגישים שמדובר במנות שף, המנות גדולות ומפנקות, הזמנו 2 ארוחות עסקיות ולקחנו מנה ראשונה חציל בטחינה שמגיעה עם לחם הבית ופטריות פורטבלו ולמנה העקרית הזמנו פרגית וסטייק והסטייק היה בדיוק במידת העשייה שלו ולקינוח הזמנו סופלה שוקולד עם חלבה, היה תענוג והמנות הגיע בזמן, השירות היה נפלא ובוודאות נחזור בשנית למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronel - תמונה
Ronel 2 ביקורות
חוויה מהנה!
4.5
11/02/16

מסעדה מעולה וטעימה!!!פטריות קראנץ' סוף הדרך! מחירים סבירים טיפה יקרים. מנות בגדלים משתנים, יש כאלו עשירות וגדולות וכאלה שהן די קטנות ולא מספקות. האוכל בהרמה גבוהה מאוד, רואים שנעשה... באהבה ובמחשבה רבה! לעיתים חסר חלק מהתפריט עקב ענייני כשרות, ושמירה על טריות! המלצר דואג לציין זאת בהבאת התפריטים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil 4 ביקורות
שווה לבקר
4.3
01/06/15

מסעדה ברמה טובה, שפע, אוכל ממש טעים ושירות טוב. מוסיקה טובה ברקע, ממש נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
grandfat - תמונה
grandfat 7 ביקורות
ההמבורגרים הכי טובים בארץ
5.0
21/05/15

הייתי בהרבה מסעדות ובהרבה "המבורגריות" ובהחלט זאת המסעדה עם ההמבורגרים הכי טובים ללא ספק !

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
BP
4.0
30/03/15

הגענו היום לערב חברה והלכנו על עסקיות. מנה עיקרית, ראשונה ושתייה חמה/קרה. השירות היה מצויין, האוכל כמו תמיד חוויה. אני אישית הלכתי על מנה ראשונה של פטריות פורטבלו בטחינה וברביקיו ודג... דניס ברוטב. היה לא רע בכלל. מקום כמו תמיד טוב והעסקיות ממש מומלצות. כולם נהנו ובהחלט נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagitabad - תמונה
Hagitabad 2 ביקורות
איחור רציני בהגשת המנות
2.5
13/11/14

ישבנו אתמול 6 סועדים בBP. המלצרית לקחה מאיתנו את ההזמנה בשעה 20:25 והאוכל הגיע ב21:00. איחור משמעותי ומה גם שאת השתיה קיבלנו סמוך למועד ההזמנה ולא בסמיכות למנות. האווירה היתה טובה... בכללי אבל האיחור היה לא במקום. זו לא פעם ראשונה שאנחנו יושבים בBP אבל שירות כזה לא קיבלנו מעולם. חבל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
BP
3.8
14/09/14

חזרנו היום בערב מה BP. כמו תמיד היה כיף. שירות מוקפד, אוירה טובה ובעיקר אוכל טוב. אני הלכתי על הסושי, חברי הלך על עסקית המבורג עם שתייה. לבסוף קינחנו בסופה שוקולד פרווה שהיה לא רע.... המחירים לא זולים אבל גם לא יקרים. באמצע כזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Allfood - תמונה
Allfood 11 ביקורות
אוכל לא טרי, פשוט אכזבה
2.5
03/09/14

נתתי צ'אנס למסעדה הזאת 3 פעמים. 3 פעמים יותר מדי וכל פעם אכזבה מחדש- הבשר לא טרי, התוספות דלוחות בקיצור השתנה שם משהו בשנים האחרונות- ממסעדה שהייתה נחשבת ואיכותית נשארה מסעדה עם מחירים... בשמיים ותמורה מאכזבת מאוד. הזמנתי שם המבורגר- הלחמניה הייתה יבשה, ההמבורגר לא משהו בכלל, הפוטטוס חסרי טעם. המוקפץ היה סתמי ביותר ולא טעים. למעט הסושי לא מצאתי מנה אחת להתגאות בה. לטובתם אציין את המלצרים והשירות הנעים והאדיב. אבל במילה אחת אכזבה . לא אחזור לשם שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
BP
3.3
02/08/14

היינו במקום וישבנו על הבר מאחר והמסעדה הייתה מלאה. הזמנו בירה מהחבית שהייתה מעולה ועל הדרך הלכנו על סושי מעולה כפי שהמקום יודע לעשות. למרות שהמקום היה עמוס עדיין האוירה נשמרה. לאחר... סיבוב של סושי הלכנו שוב על בירה ויינטשפן מעולה מהחבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן רוזנטל - תמונה
ירדן רוזנטל 2 ביקורות
ממש לא מקום ברמה
1.3
05/06/14

סליחה אבל אני קוראת את התגובות פה באתר ובולט שזה אנשים שקשורים למקום וחוזרים על עצמם. אני ממש התאכזבתי מהמקום ואני לא יודעת על איזה חוויה טובה בדיוק מדברים בתגובות מטעם. האוכל שם ברמה... נמוכה ולא מתאים למיתוג של המקום כמסעדת יוקרה ולמחירים הגבוהים שהם לוקחים בגלל זה. גם לאנשים שאוכלים כשר כמוני יש סטנדרטים ואי אפשר לזלזל בנו ככה. לא חסר מקומות כשרים עם אוכל יותר טוב ובמחירים שפויים

עוד פרטים
הוספת תגובה