נגישות
נגישות

דיוק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על דיוק

אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
מוסד ותיק בכרמל
4.0
09/03/19

פאב מסעדה דיוק, בכיכר ספר בחיפה, הוא מוסד ותיק בכרמל. בשנים האחרונות שומר על רמה טובה של אוכל, ואנחנו נוהגים להגיע אליו מדי פעם. בפעם האחרונה הזמנו זוג חברים להצטרף אלינו לארוחת צהרים... של שבת. הזמנו שולחן והגענו בשעה שקבענו. הפעם היה פקשושון בשירות - אבל הבלגנו. האוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
פאב מסעדה ברמה גבוהה
3.0
27/02/19

מקום בסך הכל יפה ונעים אבל מלצרית עם גישה קצת פחות נעימה, וחבל .מי שנראה כבעל המקום היה נחמד. הילדים אכלו מנות ילדים וממש נהנו מההמבורגר והשניצלונים. גם אנחנו נהננו מהמנות. בעלי מקלמארי... ואני מסביצ'ה מוסר ותוספות חמות שהזמנתי בצד. אוכל ממש טעים אבל מנות קטנות ויקרות. הבירות מעולות. סך הכל מקום שכיף לשבת בו. בעיקר בחורף וכשאין בנמצא מקום פנוי אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
הנחה לתפריט בימי השבוע בצהרים
4.0
03/08/18

מסעדת דיוק נמצאת סמוך לקרית ספר בחיפה. זאת מסעדה ותיקה, ואנחנו נוהגים להגיע אליה לאכול. הפעם הגעתי באמצע השבוע בצהריים עם ביתי. כשהגענו יכולנו לבחור היכן לשבת, לאט לאט המסעדה... התמלאה. הזמנו שניצלונים עם ציפס, וקאלמרי בפלנצה. המנות יצאו יחסית מהר, והיו טעימות. בקשנו לארוז את השניצלונים שלא נאכלו, וקבלנו אותם בקופסאת פלסטיק בתוך שקית, יחד עם החשבון. בימי השבוע בשעות הצהרים אין עסקיות אבל יש הנחה של 20% על מחירי התפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 6 ביקורות
מנות לא טעימות, שירות מתחת לכל ביקורת. ניהול לקוי
1.5
11/08/17

ארוחת ערב שהיא פשוט רצף של טעויות, זה מה שקיבלנו במסעדה: 1. הגענו עם שובר של קשרים פלוס, שבו רשום באתר במפורש שכולל ארוחה בשווי של 230 ש״ח + בונוס 2 כוסות יין. על ההתחלה הגיע אלינו מנהל... המקום ופשוט אמר שהוא יודע שזה כתוב אבל הם לא מוכנים לכבד את זה - ביזיון. עוד לא נתקלתי במנהל מסעדה ששחור על גבי לבן מסרב לעמוד במה שמובטח באתרי השוברים. קורה מדי פעם שהאתרים אינם מעודכנים אבל זו תקלה שלהם ולא של הלקוחות ולכן בכל הפעמים שנתקלנו במקרים כאלה עד היום נתנו לנו את המובטח בשובר בלי להתווכח. עצוב מאוד. 2. כעבור חצי שעה שאנו כבר יושבים במסעדה קיבלתי טלפון מהמארחת ששואלת למה אני מאחר כי שמרתי מקום במסעדה (כשנכנסו שאלו אותנו מי אנחנו ואמרנו שהזמנו). 3. כנראה שהמלצרית עשתה טעות ורשמה מנה לא נכונה במקום המנה שאשתי הזמינה, קיבלנו שנינו את המנות אך המנה של אשתי לא הייתה נכונה. הבינו את הטעות והלכו להכין את המנה שלה מאפס - עד שהגיעה כבר סיימתי לחלוטין את המנה שלי. טעויות קורות אבל גם כאן - ציפינו למינימום פיצוי שכן שנינו אכלנו לבד - כמובן שאחרי תקרי היין בהתחלה כבר הבנו עם מי יש לנו עסק ואכן לא קיבלנו שום פיצוי. 4. המנות עצמן היו לא טעימות כלל. לסיכום, אני ושתי מרבים לאכול במסעדות מדי שבוע ולצערנו זו מסעדה מאוד מאוד מאכזבת, ללא ספק המאכזבת ביותר שנתקלנו בה בחיפה עד כה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/08/2017
חבל שאנשים כמוכם יודעים להתלונן בכתב ולא לומר במקום מה מפריע לכם ומה לא היה בסדר, אבל זה שלכם. אשמח שתתקשרו לספר לי מה באמת לא היה בסדר כדי שאוכל לשפר את עצמי ואת עובדיי