נגישות
נגישות

דובנוב 8 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על דובנוב 8

guytza - תמונה
guytza 3 ביקורות
אוכל בינוני ושירות סביר
2.0
16/07/21

הפסטה היתה טעימה אבל הפטה כבד והפוקצ׳ה טעונים שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלה - תמונה
רחלה 23 ביקורות
מעולה
4.5
18/04/21

מנות מאד טעימות (אכלנו סלט אסיאתי וראפ אנטריקוט) הקינוח, גבינה פירורים, פחות אבל בסדר. שירות טוב. והעיקר - הגינה שהיא ממש גן עדן בלב עיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
לא חוזרים לשם
1.8
05/07/20

הזמנו סלט יווני . קיבלנו סלט חסה כמעט ללא עגבניות ומלפופונים , במקום עגבניות שרי היו עגבניות רגילות ו2 חתיכות קטנות של גבינה שאמורה להיות בכמות נדיבה בסלט יווני. שאלנו את המלצר וקיבלנו... תשובה שככה אצלם מכינים סלט . ביוזמתו הבטיח לנו לקראו לאחראית , אבל זה לא קרה ורק בסוף הארוחה כשאר אנחנו ביקשנו , היא נגשה אלינו , קיבלנו אותם תשובות , במחיר של 57 שייח , הוספנו עוד 12 שייח עבור 4 פרוסות לחם . לא מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
ארוחת בוקר בחצר המקסימה
4.8
02/06/19

הגענו באמצע השבוע ב-8:30 בבוקר, ישבנו בחצר המקסימה. היה עדיין די ריק, והאוירה שקטה ורגועה. אכלנו ארוחת בוקר טובה. השירות היה מהיר ואדיב. המחירים לא זולים, אך כמקובל בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 2 ביקורות
האוכל היה מאוד טעים
4.8
28/05/19

הלכתי עם חברים ב 8 למאי 2019 למסעדה נהנתי מהאוכל השירות היה מהיר והאווירה במסעדה היתה מאוד נעימה ממולץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
לא נחזור יותר
2.5
13/10/18

דובנוב היה בית הקפה הביתי שלנו. בדיוק לפני שנה הייתה לנו חוויה מאכזבת בדובנוב. כתבתי עליה וקיבלתי טלפון קשוב ממנהל המסעדה אז ע' (אינני יודע אם עדיין בתפקיד). ע. הבטיח לשפר. לאחר שנה... חזרנו היום לארוחת שבת בצהרים. חוויה לא טובה: שאלנו על מרק היום בתפריט - רק לאחר הזמנות המנות העיקריות הגיעה התשובה המיוחלת: דובנוב לא מגישה מרק בקיץ...אז מדוע זה בתפריט? מדוע לוקח למלצרים זמן רב לברר? יש לקוחות שבוחרים מסעדה גם לפי התפריט שמוצג באינטרנט. הזמנו כבדי עוף ושניצל. הגיע שניצל חם על מצע פירה קר...ובמקום כבדים הגיע חזה עוף... לקחו את המנות חזרה ("יגיעו תוך 2-3 דקות...). לאחר כ 20 דקות נוספות הגיע שניצל על מצע פירה חמים (בסדר...), וכבדי עוף על מצע פירה קר... שוב לקחו - הפעם מנה אחת. אשתי מורעבת החלה לאכול לבדה את המנה שלה. לאחר כ 10 דקות: כבדי עוף על מצע פירה חמים (בסדר...) עם הסבר דחוק. לא אפרט - אבל אם ההסבר בסדר מדוע פעמיים? אחראי המשמרת התנצל ומסר שישלח בסוף הארוחה 2 שתייה חמה על חשבון הבית. טעם השניצל סביר. טעם כבדי עוף סביר אף הוא אך ללא טיפת מעוף: ללא יין או מייפל. רצינו קינוח - סורבה. התשובה - אמנם בתפריט, אבל הוצא ממנו...אז שוב, מדוע זה בתפריט? מחוסר ברירה הלכנו על עוגת גבינת פירורים שהומלצה. לא הרגשתי גבינה...הגבינה אוורירית עם טעם מעט של גלטין (למרות שנאמר שעוגה זו נאפית במקום...). וכן הזמנו רק קפה אחד (למרות ש"הגיע" לזכותנו שני קפה חינם). החשבון הראשון כלל את הקפה ה"חינמי". לאחר הערה מיד סולק, אבל נמצאה בו טעות חשבונית אחרת - שגם היא תוקנה. כמעט לא הייתה דקה של נחת. זוג יוצא לבלות ארוחה במסעדה, וצריך כל הזמן לספוג אכזבות. וחבל כי המקום יפהפה, ופעם זכה להקפדה על איכות ושירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
כנראה שלא נחזור
3.0
06/10/18

הופתענו לרעה. האוכל ממש לא ערב לחיכנו. התלוננו על כך שהיה מלוח. מנת הסלקים שחתה יוגורט, עלי הרוקט היו ארוכים וגסים, כאילו רק נקטפו אבל לא עברו טיפול ומנת הפרגית הרגישה יבשה ומלוחה. לא... טרחו לפצות. המקום היה די שומם. מעניין למה. המחיר יקר בשביל מה שקיבלנו. שלחנו 158 שקל לשלוש מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
UV - תמונה
UV 33 ביקורות
מקום חביב, מנות קטנות
3.3
14/10/17

ישבתי עם חבר לארוחת בוקר היום במקום,והזמנתי את הבנדיקט שלהם. לצערי התאכזבתי מגודל המנה, ומצאתי את עצמי חוזר הביתה ואוכל משהו נוסף כשהגעתי, מה שלא תכננתי לעשות במקור. :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
מומלץ ביותר
3.8
11/10/17

אחת המסעדות הטובות בעיר לדעתי. אוכל טוב, טרי, מנות נדיבות, אווירה טובה. כבר ישבתי פעמים רבות וטרם התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מקום יפה. הצעה לשיפור למנהל המסעדה בשיחה טלפונית.
3.0
07/10/17

ישבנו בחוץ בגינה. היינו שנים לצהרים: כבדי עוף טעימים וסלט אסייתי עם נתחי עוף. הסלט לא היה קצוץ דיו כיוון שהכיל גבעולים של רוקט באורך של כ 7 ס"מ...העוף היה רך, טעם סביר אבל מעט חרוך (אבל... לא במידה רבה). המלצרית שאלה אם נרצה לחם עם הסלט. השבנו שכן. לא שאלנו מראש אבל מסתבר (כשהגיע החשבון) שהלחם הוא בתשלום (16 ש"ח...). לא ראינו אותו כשעיינו בתפריט לפני ההזמנה. וגם כשהסתכלנו בבית לאחר הארוחה אינו מופיע בתפריט שבאינטרנט. המלצה לבעלי המקום אנא הנחו את עובדיכם: אם מלצרית מציעה משהו מיוזמתה, ובייחוד תוספת שנראית חלק ממנה אחרת, עדיף שתדגיש שהתוספת בתשלום. יש לציין שלאור חוות הדעת מנהל המסעדה התקשר (בתיאום עם מהלי האתר), ביקש לשוחח כדי להבין טוב יותר את הביקורת. הוא ציין שמחיר הלחם אמנם מופיע בתפריט המודפס באזור ארוחות הבוקר...(להזכיר - היינו בארוחת צהרים...) אבל הוא מקבל לחלוטין את ההמלצה: שכאשר מוצעת ללקוח מנה שלא הוזמנה ע"י עיון בתפריט, על המלצר/ית לומר מראש גם את מחירה. וכן לקח לתשומת לבו את ההערה לגבי קיצוץ הגבעולים בסלט. מבחינתי, השיחה של מנהל המסעדה מהווה חלק מהשירות ללקוח, שמאזנת את הליקוי הקל שהתגלה, ומצביעה על יכולת להפיק לקחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה