נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
טעיםםםם
4.8
18/01/18

בתור אחת שלא ממש חובבת בשר הייתי סקפטית כשאחי הקרניבור הציע את המסעדה הזו לארוחה משפחתית. אבל היה לי טעים בטירוף. המנות היו מפנקות, הבשר היה מעולה וחומרי הגלם היו טריים ואיכותיים. גם... האוירה הייתה טובה והיחס אלינו כלקוחות היה אדיב ומפנק. חייבים לחזור לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
TzviV - תמונה
TzviV מבקר מתחיל
עם יד על הלב - מי שנותן למסעדה הזו פחות מ-5 כוכבים פשוט לא מבין באוכל.
5.0
18/01/18

באמת שזו אחת המסעדות הכי טובות שאכלתי בהן בארץ. נשים לרגע את הפסטורליות של עין הוד בצד - מדובר פה במסעדה שמציבה סטנדרט משל עצמה בעולם מסעדות הבשרים, והמסעדות בכלל. השירות מדהים, תמיד עם... חיוך ותמיד מפנק, האווירה רגועה ומגניבה והאוכל? בואו נגיד שמזל שהיציאה לכיוון האוטו הייתה בירידה, אחרת היא הייתה מאוד מאוד קשה מרוב שהייתי מפוצץ (ולא רציתי להפסיק לאכול לרגע), ובמחיר יותר מהוגן ביחס למסעדות בשרים! עם יד על הלב - מי שנותן למסעדה הזו פחות מ-5 כוכבים פשוט לא מבין באוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
פשוט מעולה!!
5.0
18/01/18

חגגנו ביום שישי האחרון בערב, יום הולדת לאבא שלי בדוניה רוסה, היינו מספר לא קטן, 14 אנשים. הגענו קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, ישר ניגשה המלצרית וטיפלה בנו, המלצרית היתה בעלת סבלנות וידע... רב, עזרה והמליצה למתקשים מבנינו. קיבלנו את המנות הראשונות והעקריות בזמן, האוכל היה מצויין והטעמים מעולים. ממליצה בראשונות: על אמפנדס, צוריסו ושקדי בקר. בעקריות: נתח קצבנים ואנטריקוט. תודה לכל הצוות על חוויה טובה, נהנו מאוד מהכל: האווירה, הנראות, המלצרים, המוזיקה. יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ma.danny - תמונה
ma.danny 2 ביקורות
מת על המקום הזה!
5.0
18/01/18

אין על המקום הזה! כל פעם מרגיש כאילו פעם ראשונה! אוכל מעולה שירות אדיר אווירה ארגנטינה! מה עוד צריך לבקש???

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evyatar - תמונה
Evyatar מבקר מתחיל
שואו לקהל
5.0
18/01/18

מסעדה מעולה לכל מי שאוהב בשר, במיוחד הנתח קצבים מתאים גם למשפחות וגם לזוגות תבואו רעבים ! ממש מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזי - תמונה
עוזי מבקר מתחיל
ממש אכזבה גדולה !!! לקרוא
2.8
05/09/17

אכזבה גדולה מאוד, אוכל טפל, הבשר הגיע פושר על גבי מנגל שחור קיר וקודר (ניסיון זול להעתיק מסעדת יוקרה/ גורמה), שאמור היה להיות חם ולהכיל בתוכו מס' פחמים לוהטות על מנת לחמם את הבשר תוך... כדי האוכל עם צליל משובח של צליה. בפועל, הגשה עלובה, כבר עדיף להגיש ע"ג צלחת. לשאלתי מדוע הוא ריק מפחמים ענו שיוצר עשן. נתח מתוך שניים הגיע יבש לחלוטין, בכלל סרבעו להחליפו ואף באו בטענה שהוא נחתך לרצועות...(חחח...הזוי...), לקינוח בחרנו 3 מתוך 4 קינוחים קיימים, בביס הראשון של אחד מהקינוחים (אשר בתוכו פירורים של ביסקוויטים) הורגש מיידית טעם חמאה כבד במיוחד, כבעל ניסיון עצרתי מיידית ללא טעימה נוספת וקראתי למלצרית, ביקשתי לנסות קינוח אחר אך זו שללה אפשרות בטענה שגם באחר יש אותו טעם...בקיצור חברים, נורא התאכזבנו בחגיגת ארוע חשוב, ובוודאי לא נשוב לשם יותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים מאוד ויקר מאוד
3.5
10/01/17

טעים מאוד, בשר מוכן היטב , בדיוק לפי ההזמנה, צוריסוס טעימים מאוד וגם הסטייק איכותי מאוד אבל המחיר גבוה מאוד ולא מאפשר להנות מעבר למס מצומצם של פעמים בשנה אם בכלל לבעלי שכר ממוצע כמוני,... חבל כי באמת מדובר במסעדה איכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נבו - תמונה
נבו 2 ביקורות
אירוע משפחתי קטן ומוצלח
4.8
09/10/15

ערב טוב. רצתי לספר לכם בקצרה על החוויה החיובית שהיתה לי היום מסעדת דוניה רוסה שבעין הוד. היום חגגנו עם משפחתי יום הולדת שנה לבני. את האירוע המשמח בחרנו לעשות בדוניה רוסה אחרי ששמעתי... דברים טובים על המקום ואף סעדתי שם עם אשתי פעם אחת והיה מאוד מוצלח. סגרנו על תפריט אירוע לכ20 איש אבל להפתעתנו פינקו אותנו מעבר למה שסגרנו . המנות הראשונות ומנות הבינים היו טעימות , נהננו מאוד מהסנגרייה ומהאמפנדות, המנות העיקריות שהוגשו על פלטות למרכז השולחן היו מעולות. אני חייב לציין שלאורך כל האירוע לא היה חסר דבר, המנות היו גדולות והשירות היה מצויין . תודה רבה לאורי ולשאר הצוות הנחמד . אנחנו בטוח נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yonit - תמונה
yonit 2 ביקורות
אירוע בלתי נשכח!
5.0
28/09/15

בליל אמש זכינו לחגוג את מסיבת בר המצווה של בני-רועי במסעדה דוניה רוסה בעין הוד. מעבר למיקום המיוחד, ליופיה וייחודה של המסעדה, ברצוני לציין את האוכל הטעים והמגוון, את השירות הקשוב... והנעים, את המקצועיות הבלתי מתפשרת של ההנהלה וצוות המלצרים ואת הרצון לייצר חוויית לקוח עילאית. בהחלט חווייה שלא תישכח לשנים רבות. ממליצה בכל פה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
טעים ונעים
4.5
20/09/15

הגענו בספונטניות בשבת בצהריים בלי להזמין מקום מראש, הסכמנו לשבת בחוץ, מתחת המאוורר, בזכות הנוף. לא היו מקומות עבורנו בפנים, במזגן, כיוון שלא הזמנו מראש. למנה ראשונה הזמנו אמפנדוס, מיקס... של ארבעה ובו שניים בשריים ושניים צמחוניים. למנה עיקרית חלקנו סטייק אנטריקוט מדיום וול שהיה עשוי טוב, טעים, שומני במידה שהתאימה לנו. הוספנו צ'יפס כי הבשר לא מגיע עם תוספת. השירות היה מהיר ויעיל. האווירה נעימה. האוכל טעים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה