נגישות
נגישות

פאב העוגן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על פאב העוגן

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים אך יקר מאוד
3.3
20/06/16

הייתי עם בני.. המנות משביעות אך המחירים בשמיים במיוחד הבירה שמאוד יקרה בהשוואה לפאבים שנמצאים בסביבה הקרובה. חבל, ממליץ להוריד מחיר האלכוהול והאוכל ואז יהיה שווה להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iosyf - תמונה
Iosyf 7 ביקורות
לא הופתעתי, כי המקום תמיד מזמין לחזור ואני חוזר כי כיף.
4.8
19/03/16

הייתי עם חבר בחגיגת סנט פטריק. גם בירות טובות, גם אוכל טעים והאווירה מחשמלת עם מופע ייחודית. בעבר אף חגגתי עם חבריי את יום ההולדת וצפיתי בגמר ליגת האלופות עם אותו חבר שהייתי אתמול. אני... מגיע ונהנה מהפאב לפחות פעם בשבעיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלימלך עתיר - תמונה
אלימלך עתיר 15 ביקורות
פאב העוגן האגדי
5.0
07/06/15

יוסקה פינקוס איש טוב לב וחייכן, יורד ים לשעבר וטבח בצי הסוחר, רכש את המקום בשנת 1964 עדיין מגיע כל בוקר בשעה 06:00 לפתוח את שערי הפאב/מסעדה המעולה הזה. האוכל, המשקאות, האווירה, השרות -... כולם לעילא ועילא ובמחירים שוווים לכל נפש. לצידו של יוסקה מטים שכם בנו הסימפטיועדין הנפש גיל פינקוס לצד דריה היפהפייה בת זוגתו שמתפקדת ככולבוינית (עוזרת טבח, מלצרית, מכבת שריפות ומה לא) ויחד הצוות הנפלא הזה יעניק לכם חוויה חד פעמית שתרצו לחזור עליה עוד הרבה פעמים. מומלץ בכל פה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iosyf - תמונה
Iosyf 7 ביקורות
פאב באווירה ימית של פעם
4.8
20/03/15

השרות ניתן על ידי אנשים אדיבים ביותר, אוכל טעים, מגוון ובעיקר טרי מוען במקום. סידור האולם מגניב. טני אורח של לפחות פעם בחודש. כאשר למדתי, הייתי מגיע פעמיים בשבוע במשך שנה שלמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
העוגן
5.0
09/02/15

כלקוח קבוע העוגן היה ונשאר אחד המקומות ששווה להגיע אליו. קפצנו בערב הזמנו 2 חצאי בירה גינס מהחבית ועל הדרך לקחנו מזאטים של גבינה בולגרית ושל איקרה שהיו פשוטים ומעולים. האוירה במקום... מעולה, הכל טעים והפאב הנוסטלגי הזה לא מאבד מזוהרו לעולם. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
פאב העוגן
3.3
02/01/15

הגענו למקום בפעם הראשונה בערב יום שלישי. אחרי עיון מהיר בתפריט ראינו שהמחירים על הבירות ורוב המנות לא לגמרי עממיים כפי שציפינו מפאב בעיר התחתית. חבר הזמין המבורגר די קטן ב58 ש"ח שהיה... עשוי במידה הלא נכונה - רר במקום מדיום-וול. המולים היו יותר מוצלחים והגיעו בצלחת גדולה עם הרבה רוטב ולחמניה חמה שזכתה לחידוש ללא תוספת מחיר. העיצוב של המקום נחמד ומשלב אלמנטים מעץ שהזכירו לי קצת פאבים באירופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel - תמונה
Israel מבקר מתחיל
לא חשבתי שקיימים בכלל מקומות ברמה הזאת ממש פה בישראל!
4.0
14/11/14

היינו לפני כשבועיים אני ובן דודי באחה"צ פנוי בחיפה אז קפצנו לראשונה ל"עוגן". המקום מדהים עם אוירת פאב אוטנטית (ועוד היינו בצהריים!), האוכל פשוט טעים (עד עכשיו יש לי בפה את הטעם של... ההרינג וכבד קצוץ) והמארחות תמיד מחייכות. ומעל לכל, זכינו לשבת עם יוסף פינקוס מייסד המוסד הזה שגם נתן לנו שיעור מעלף אודות ההיסטוריה האישית שלו ושל המקום. באמת שזכינו! אני כבר מחכה לביקור הבא

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
העוגן
5.0
12/04/14

היינו בשישי לפני כשבועיים. האוירה כמו תמיד הייתה נהדרת. הזמנו 2 מזטים של דג מלוח ואיקרה שהיו מעולים ברמה גבוהה. בנוסף לקחנו 2 חצאי בירה מהחבית. השירות היה מעולה, האוירה לא השתנתה. כיף... תמיד לשבת בעוגן ולהתענג על פאב טוב ואמיתי. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
העוגן
4.5
14/12/13

פאב מעולה בעיר התחתית בחיפה. הזמנו בירות מהחבית שהיו מעולות. בנוסף הלכנו על מזטים קטנים של איקרא וגם של דג מלוח שהיה פשוט מעולה. המקום נמצא בלב העיר התחתית ליד מרכזי הבילוי ותמיד יש... בפאב הזה אוירה נהדרת של פאב וכמובן של מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
נחמד
3.0
29/11/13

אתמול בערב היינו בעוגן, הייתה אחלה אוירה ואוכל טעים. רק חבל שהמחירים של האוכל ובמיוחד של הבירות יקרים משמעותית מכל מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/12/2013
לקוחות נכבדים לצערי מחירי הבירות נקבעים עי חברות הבירה וממשלת ישראל שקבעה מס בירה גבוה במיוחד 2.10 שקלים על ליטר לפני מעמ.מה שייקר את מחיר הבירה משמעותית .בבדיקה שערכנו לא מזמן בבארין שונים עם אותם סוגי בירה גילינו שמחירנו זהים למתחרים. לגבי האוכל אנחנו משתמשים בפרודוקטים טריים ואיכותיים ולכן הנגזרת של המחירים בהתאם. תודה על חוות דעתכם נשמח לשרת אתכם בעתיד פאב העוגן