נגישות
נגישות

מונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על מונקה

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
19/07/09

אני אוכל במונקה מאז שאני מכיר את עצמי ואת הבעל בית הבולגרי הזקן (הלחוץ). הקבב טעים , האורז והשעועית הםם שילוב קולינרי אדיר והקינוחים הם טעימים . כל המשפחה שלנו בולגרית וזה בשבלנו מקום... של עלייה לרגל.. הצוות מנומס ואדיב.. בקרתי שם לאחרונה בתאריך 18.7.2009 והמקום השתפר והתעלה על עצמו. בואו בהמונכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
sami - תמונה
sami מבקר מתחיל
4.7
04/11/08

אוכל כיד המלך שנעשה באהבה אוכל לענין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
26/10/08

לרומניה - את בהחלט במיעוט. "מונקה" זה השם של הבעלים הבולגרים במקור. לא תמצאי שם קבב רומני (איכס, מלא שום) אלא קבב בולגרי שאין עליו. יש קציצות רגילות ויש "נרווזני" שזה קצת חריפות. אני... נשואה לבולגרי ולמדתי לאהוב את האוכל הזה. (חוץ מהשקמבה שזה רק לבולגרים). כבר 40 שנה שאנו וילדנו אוכלים שם. אוכל פשוט, טעים והזול מכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/10/08

המסעדה מוכרת לי לפחות 15 שנה.כיף לאכול שם אוירה עממית ונעימה אוכל "חבל על הזמן" במיוחד הקציצות והמחירים מצחיקים.אני חי בצפון ובכל פעם שאני מגיע למרכז אני לא מוותר על ביקור במקום.אני מת... עליכם. שנה טובה וגמר חתימה לכל בית ישראל.בתיאבון.נ.ב אני מגיע בנובמבר תכינו שולחן .בר אילן מהצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
03/07/08

הולכת למונקה מאז שאני ילדה (כבר יותר מ-30 שנה) ואין על הקבב שם בעולם! הכי טעים שיש. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלום ולא להתראות - תמונה
שלום ולא להתראות 4 ביקורות
1.7
01/12/07

אז אני רומניה כמו שכבר הבנתם, ובתור שכזו אני באה לסתור קצת את מה שנאמר כאן. קודם כל, לא ברור למה המסעדה בולגרית, כי השם רומני והתפריט לרוב רומני. (munca זה עבודה ברומנית, והמטבח הבולגרי... מכיל מנות אחרות). once גמרנו עם הסוגיה הלא ברורה הזו, אפשר לעבור לאוכל, והוא אכן מאכזב. לקחנו ככה: - כבד קצוץ (היה בסדר, די ספוג בשמן), - איקרה (גם לא יותר מבסדר), - כרוב ממולא (אכלתי יותר טובים במסעדות רומניות ביפו) - כאן היה לו איזה שהוא טעם לא ברור ולא מוכר- קבב (לא קציצות - וממתי קבב וקציצות זה אותו טעם?) והיה נוטף ממנו ריח של אש שסורפים בו דברים בלתי מזוהים... - מומיצה - לא רע - אבל עם תיבול מזרחי משהו- סלט ערבי קצוץ דק (זה אף פעם לא רע - אבל זה לא קשור)- וצ'יפס מפחיד.אין שם בירה (איך אפשר קבב רומני בלי חרדל, לחם ובירה בצד???) והחרדל לא אכיל (מי שיבקש יבין למה)קיצור - באנו רעבים והלכנו עם בחילה. זוהי מעין מסעדה רומנית יתומה שאומצה ע"י המטבח המזרחי ערבי, שעדיין מכילה מספר מנות רומניות אבל מתובלות מזרחי, והשילוב לא מוצלח לדעתי. לא לאוהבי האוכל הרומני - ולא לבוא עם ציפיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנון - תמונה
ארנון 4 ביקורות
4.7
17/10/07

גדול-חבל על הזמן.....אוכל טעים וטוב באמת נהדר, רק חבל שביום שבת אין יותר מקומות ישיבה וצריך לפעמים להמתין-לא מעט זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
3.3
09/04/07

הכי טעים שיש, המטבח הבולגרי במיטבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/12/06

אין מילים. הקבב הכי טוב בארץ נקודה. אולי טיפה פחות טוב מ'מישו' המיתולוגי אבל כבר אין 'מישו'... מזל שיש מונקה.אפשר למצוא מנות נלוות טובות יותר במסעדות בולגריות באיזור, אבל לא ראיתי מישהו... שמתחרה בקבב שלהם.אל תצפו למסעדה עם סטנדרטים. זו מסעדת פועלים במלוא מובן המילה. אל תבואו לשם לחגוג את המיזוג המוצלח של החברה בבעלותכם או את יום הנישואים החמישים של ההורים שלכם. תבואו לשם להנות מקבב מעולה במחיר תחתית.השקמבה הוא פשוט מעדן אדיר (רק לבולגרים כמובן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/01/06

The absolute best Bulgarian restaurant in Israel. Every time I visit I alway eat there at least once.

עוד פרטים
הוספת תגובה