נגישות
נגישות

מסעדג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מסעדג

zivziv - תמונה
zivziv 2 ביקורות
ממליצה
4.5
20/03/16

אכלתי במסעדה המון פעמים. בהתחלה מביאים מגוון סלטים כמנות פתיחה, הסלטים טעימים, המנות בגודל יפה וטעימות תמיד. אכלתי לברק בגריל מעולה. מחיר סביר בהחלט ארוחה לשני אנשים תעלה כ200 שקלים.... ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rony keren - תמונה
rony keren 2 ביקורות
תמורה מעולה לכסף
4.5
18/03/16

בילינו ערב נהדר...8 חברים בשולחן עמוס בסלטים טריים וטעימים...שרות נהדר של שתי המלצריות מקסימות שדאגו לתגבר את המלאי בשולחן ללא הרף...למנות העיקריות התענגנו מדגים ופירות ים... משובחים...חיסלנו הכל...פינקו אותנו בקינוח וקפה על חשבון הבית...וההפתעה הסופית הגיעה בחשבון: 1,000 ש"ח ל- 8 סועדים...מהזולים ביותר בישראל...מומלץ ביותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
בסדר
2.8
28/02/15

היינו היום במסעדה. לא הזמנו מקום אז חיכינו משהו כמו 20 דקות בשמש החמימה של אמצע החורף בבת גלים. ניכר לחץ רב על הצוות דבר שהתבטא גם במהירות התגובה. הפיתות עם השום לא היו כמו תמיד, היו לא... טריות ובעיקר לא פריכות. הסלטים היו סבירים. ביקשנו מילוי חוזר אולם עד שזה כבר הגיע לקח זמן. קינוח בכלל לא הוצע לנו ובשורה התחתונה השירות במקום ירד וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מסעדג
5.0
15/09/13

קודם כל אחלה מסעדה. יש תמיד ריפיל על הסלטים. הדגים טריים, האוירה נפלאה בבת גלים על הים, השירות תמיד מהיר וטוב ובעיקר הכל הכל טרי. מומלץ במיוחד העסקיות המשתלמות ואם לא שווה ביותר גם... להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל מבקר מתחיל
1.3
26/03/11

מסעדה מזעזעת לא מומלץ בכלל צוות אנטיפטי למקום נכנסה אישה בהריון המלצרית לא נתנה לה להיכנס לשירותים אפילו פשוט חסרי התחשבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/03/11

המקום מאוד יפה!מול הים-נוף מדהים!מבחר סלטים אשיר ,מלצריות זריזות ממש-לא חיכינו דקה,דגים טריים-טריים!בקיצור-מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
09/01/11

מסיבות שאינן תלויות בי, חזרתי שוב למסעדה. בהתחשב בביקורי הקודם, המצב השתפר מעט בעיקר בגזרת האווירה (אולי בגלל שבאתי עם ציפיות נמוכות)! היחס מצד הצוות- גרוע ולא מקצועי, המנות העיקריות לא... ייחודיות והסלטים מוגשים בקמצנות. האווירה הייתה פחות רועשת. מחירים לא משקפים את התמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 3 ביקורות
2.3
01/01/11

סלטים לא טעימיםדגים יקרים ולא בצדקלא שווה את הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
03/11/10

האוירה היתה לא נעימה, המנהל או האחראי צעק כל הזמן - על המלצריות, כשרצה שיגישו אוכל לשולחן מסוים - היה ממש לא נעים.אותו אחראי ומלצרית נוספת התחבאו מאחורי הקופה ועישנו (לא רחוק מהם מוצב... שלט "אסור לעשן"). הוא התייחס ללקוחות בקרירות ובזלזול.האוכל היה דוקא בסדר, אבל האוירה היתה נוראית. את הקינוח העדפנו לאכול במקום אחר. בקיצור, לא נחזור לשם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
12/01/10

אווירה לא נעימה, מסעדה רועשת. שירות מאוד לא ידידותי ולא סבלני. יחס ירוד!!!מנות קטנות וקמצניות. ניקיון טעון שיפור. לסיכום: לא אחזור לשם, המחירים לא מוצדקים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה