נגישות
נגישות

אלפרדו - Alfredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על אלפרדו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/12/06

אני מאוד אוהבת את המסעדה הזאת, מומלץ מאוד.כל מנה שהזמנתי הייתה טעימה.סלט חלומי, המוקרמים, טוסט.בבוקר יש פוקצ'ה עם עלי תרד וגבינה ועליה ביצים רכות - מומלץ.טעים טעים טעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/12/06

מסעדה נחמדה ולא יותר. לא שאין לה את הפוטנציאל להיות מושלמת. אבל המלצרים המסכנים מסתובבים עם ידיים רועדות שלא פלא שגם השירות נראה כך. המנות עצמן סטנדרטיות ולא מפנקות במיוחד. המקום צפוף... עד מחניק (כנראה מאוד חשוב לבעלים לנצל כל חלקת אדמה טובה לרווח).בקיצור, לא מומלץ במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה ועובדיה - תמונה
דנה ועובדיה מבקר מתחיל
3.7
03/12/06

היינו שם במוצ"ש. היה ממש טעים, שרות סבבה עם הסבר על התפריט כמו שצריך ואפילו שהיה לחץ בחוץ עד שיתפנה מקום הם דאגו לנו לטה חם וטעים. ממש אוירה רומנטית וכייפית יחד. בקיצור, היינו שם כמה... פעמים ועוד נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 12 ביקורות
1.7
15/11/06

היינו אתמול. התאכזבנו. האוכל דווקא היה טעים, אבל כל האווירה מסביב מאוד לא נעימה:1. האורות עמומים מדי, התקשנו לקרוא את התפריט.2. רעש והמולה במסעדה.3. המלצרית נדרשה לכמה דקות בכל פעם... שקראנו לה.4. תחושה של לחץ - מיד כשהתיישבנו (ממש מיד) המלצרית סיפרה מה מנות היום, תוך כדי שאכלנו את המנה העיקרית כבר הניחה לנו על השולחן קיסמים...5. הושיבו אותנו בשולחן קרוב לכניסה כך שהתנועה סביבנו היתה רבה מאוד. כשבקשנו לעבור לשולחן אחר שהיה פנוי, קיבלנו תשובה שלילית.בקיצור, האוכל היה טעים אך כל ה"מסביב" קלקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/06

מה אני אגיד לכם, לאנשים במדינה הזאת, כנראה קשה לפרגן אבל אני אחד שיושב שם לפחות פעם בשבוע ומקום שהוא לא משהו לא מחכים שם בתור כל ערב. אז חבר'ה, המקום סוף והאוכל חוויה. כדאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
02/09/06

טוב אני יצאתי עם בן זוגי לאכול במסעדה... אוירה כל כך לחוצה הרבה זמן לא ראיתי, דווקא הרבה אנשים המליצו לנו בחום על המסעדה אבל אני ובן זוגי ממש התאכזבנו. השירות היה על הפנים, המלצר בקושי... התייחס. כל דבר שהיינו צריכים ביקשנו לפחות 3 פעמים. האוכל לא משהו בכלל. אכלתי כבר מאכלים "איטלקיים" הרבה יותר טעימים!!! בקיצור, לא חושבת שיהיה מצב לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/08/06

הכל פחות או יותר בסדר.רציתי להתייחס לשירותים של המסעדה: א. הם מחוץ למסעדה, צריך לצאת, ימינה, ימינה ולרדת קומה למטה...ב. טינופת כזו לא ראיתי הרבה זמן במקומותינו... ניירות על האסלה... והרצפה, מים על הרצפה, זוועה כזו...ג. אם את יורדת לבד למטה ומישהו מחכה לך... איש לא יידע אם נשדדת, נאנסת או כל דבר רע אחר.לשפר ודחוף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/08/06

ביקרתי במסעדה ביחד עם חברתי והוריה שבאו במיוחד מהדרום, וזו להם פעם ראשונה במסעדה.היה ערב מאלף מהאוכל ועד למוזיקה (אף שלפעמים היא הייתה רועשת מידי...) השירות היה אדיב ומקצועי ע"י מלצרית... חייכנית. כאמור האוכל היה טעים מאוד, והמנות הפתיעו אותנו בשלל הניחוחות הטעם והגודל. מעל לכל עמד המנהל גלעד שפשוט הראה לנו מקצועיות מהי!!! איכפתי, אדיב ורוצה לעזור. פעם ראשונה בחיים שנאמר לנו לא, אי אפשר, ולמרות זאת יצאנו מרוצים ואף חיכינו במשך 5 דקות להודות לו אך הוא היה עסוק בשולחן אחר (אז אולי זה יגיע לו מכאן-המון תודה, עשית לנו את השבוע). פשוט לקחת דוגמא ממנו וללמד איך צריך להתנהג. לא הכרנו את המסעדה לפני כן אך מעכשיו זאת המסעדה המועדפת עלינו ונחזור לבקר בה למרות הריחוק שלנו מהמרכז.ברק ונורית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/07/06

בעיה שאנשים במדינה לא אוהבים לפרגן. אני לקוח קבוע שיושב שם לפחות פעם בשבוע. מקום שלא מצליח לא כל ערב עומדים בתור אז אני רוצה לפרגן באמת, מקום סבבה, אוכל סוף ותאמינו לי והכי יפה בכלל... הסביבה, אני חובב דגים ומאז שגיליתי את אלפרדו ויתרתי על הרבה מסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/05/06

מקום מאוד יפה, שם ערכנו את מסיבת בת המצווה של ביתנו ענבל. המסעדה נענתה לכל צרכינו, השירות היה מפנק, האוכל מושלם כתמיד וההמלצות על המקום עברו כל גבול.החניה מאוד נוחה, התגובות שקיבלנו... מאנשים, על האירוע, האוכל והשירות בכללי היו מצוינות. האנשים נדהמו מיופי המקום ומהמיוחדות שלו, מקום רומנטי ביותר, חם ונוח ואוירה כמו בבית!מומלץ! מ-1 עד 10? 11!

עוד פרטים
הוספת תגובה