נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Hadar - תמונה
Hadar מבקר מתחיל
שירות מעזעזע
1.0
06/08/17

אגאדיר דרורים. בשתי מילים : שירות מזעזע. בהרבה יותר: לאחר שלא קיבלנו את המשלוח כעבור שעה ורבע, התקשרנו והיינו צריכים לשכנע אותם שיזכו את החשבון. בהתחלה לא הסכימו להעביר לנו את מנהלת... המשמרת רק לאחר שדרשנו, היא נאותה לדבר איתנו ולבסוף להחזיר לנו את החיוב. על מה שלא קיבלנו. ביקשנו פיצוי. תחילה הציעו לנו לשלוח את המשלוח מחדש. תודה. באמת נמתין עוד שעה לקבל אוכל. אחר שלוש שיחות טלפון הפיצוי בעיניהם היה לתת לנו קינוח או פתיחה... מה שדורש למעשה הזמנה נוספת. בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
לוויה מומלצת ביותר
4.5
30/05/17

המחיר סביר האוכל טעים מאוד! וגם הקינוחים מצויינים. השירות מעולה. מאוד נהננו ובטוח נמליץ ונחזור שוב. תודה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
אווירה משפחתית
4.8
04/11/16

ישבנו במסעדה באווירה משפחתית (כ4 אנשים) בשישי בערב (מומלץ להזמין מקום מראש המסעדה הייתה מלאה) שירות מהיר מלצרים נחמדים מאוד, אוכל טעים ותפריט מגוון ורחב. ההמבורגרים עשויים טוב, וגם... הקינוחים שלהם טובים. המחיר יחסית לא יקר ונהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
חוויה טובה עוד נשוב
5.0
21/02/16

מחיר סביר ביותר ישבנו בפעם האחרונה אשתי ואנכי בערב יום שני שתינו וודקה ואכלנו המבורגרים ,קבלנו מדיום כפי שביקשנו בשר רך עשויי טוב הרטבים התאימו למנה המנה היתה מושקעות שירות טוב ונדיב... היה מהנה הפעמים שהיינו עים אשתי בערב ועים כל המשפחה אחהצ תודה אבי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
אוכל טוב שירות פחות
3.8
04/11/15

חזרנו לסניף לאחר ביקור אחד שהיה רע מתחילתו ועד סופו. קיבלנו פיצוי של מנה ראשונה וקינוח, וחזרנו למסעדה כעבור 4 חודשים. חבל מאד שחזרנו לגלות שהשירות לא השתפר. שהתיישבנו בשולחן ראינו חתיכת... המבורגר גדולה שהיתה על השולחן, היינו צריכים לחכות כמה דקות עד שמישהו יבוא לנקות את השולחן. המנות היו טובות, חוץ מהמבורגר אחד שהגיע מפורק לגמרי ומיד הוחלף. יש לציין שהשירות של אחראי המשמרת והמלצרים כאשר נתקלים בבעיה הוא חייכני ונימוסי. עם זאת יש מקום עדיין לשיפור מבחינת שירות המלצרים והזמינות שלהם. כמו כן ניקיון המסעדה ראויה לשיפור. מנות מומלצות - סיגריות מרוקאיות והקינוח של הוופל המושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 5 ביקורות
רק אחרי חצות
3.3
02/04/15

אחרי חצות מנות ההמבורגר יורדות למחיר מוצדק , ורק אחרי חצות אני באמת נהנת לאכול באגאדיר , אחלה מסעדה המבורגר איכותי לחמנייה מדהימה ציפס רגיל ומחיר רק אחרי חצות מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
guil - תמונה
guil מבקר מתחיל
זלזול בבני נוער
2.0
05/03/15

אתמול (ד') נפגשנו 7 בנות (בנות 16) לארוחה באגאדיר דרורים. המלצרית שנגשה אלינו אפילו לא ניסתה לחייך חיוך חצי מאולץ ונגשה אלינו בפנים מבאסות. כל אחת מאיתנו הזמינה מנה, הזמנו 3 תוספות... לשולחן ו2 בקבוקי שתייה קטנים. כאשר הגיע אלינו השתייה המלצרית מקמה את הכוס ליד הילדה הלא נכונה. הילדה העבירה את הכוס לילדה עם השתייה והכוס החליקה נפלה על השולחן ונשברה. כאשר המלצרית הגיעה לעבר השולחן היא הראתה לנו היכן ממוקמים המגבונים על שולחננו ואמרה שנוכל לנקות איתם את הזכוכיות. האוכל סה"כ היה טעים. אך כל האווירה עסקה בכיצד המלצריות ממלצרות אותנו עם "מלא מצב רוח". למה באגאדיר לא מתייחסים לילדים כמו לקוחות רגילים. למה המלצרים באגאדיר נוהגים בזלזול, חוסר יחס וכפיות טובה. אני מזמינה ומשלמת ממיטב כספי מצפה לקבל יחס כמו כל לקוח אחר. חג שמח. אני לא נהניתי אתמול באגאדיר דרורים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ykonijn - תמונה
ykonijn 5 ביקורות
היה מעולה
4.5
31/08/14

הגענו במקרה באמצע יום לקראת סוף החופש בגדול עם שני ילדים רעבים. השירות היה נפלא, מהיר ואדיב. האוכל טעים, מוכן היטב ומשביע. כולם נהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Robert - תמונה
Robert 2 ביקורות
נעים
4.5
09/06/14

נכנסתי רעב מאוד לעסקית במקום ונהנתי מאוד מאיכות המזון , מרק הבצל היה יוצא דופן , וכמובן שגולת הכותרת , ההמבורגר היה יוצא מן הכלל , השירות היה אדיב ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 6 ביקורות
אכזבה קשה
1.5
17/05/14

אכלנו בשבת עם הילדים. המסעדה מלאה ולא ברור למה. האוכל יקר יחסית למסעדות בסגנון. חזה עוף דקיק ושרוף. צ'יפס דקיק יותר גרוע ממקדונלדס. גם ההמבורגר לא משהו. אי אפשר להחליף סלט ירוק בקצוץ.... באמת שציפינו ליותר מרשת עם שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה