נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

Alexei - תמונה
Alexei 2 ביקורות
יצאנו עם שעובדים עלינו
1.8
30/07/20

היינו ביום שני. רצינו לתמוך וליהנות ויצאנו עם הרגשה שעובדים עלינו. הגענו למסעדה עם עם גרופון עם תוכן העסקה מודפס. הזמנו מנות מהעסקה. בסופו של דבר קיבלנו חשבונית לתשלום נוסף... בסגנון: ההזמנה שלך = 200 שקל בגרופון שילמת = 147 שקל חייב = 53 ש"ח תגידו, מי עובד על מי ? גרופון על לקוח ומסעדן ? המסעדן על הלקוח וגרופון ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
מומלץ
4.0
27/07/20

ביקרנו ביום חמישי .בדרך כלל יש ניגוני ג'אז , הפעם היה שנסון צרפתי שסיים יחסית מוקדם ב20:30 ולא כמו שהובטח ב21:00. לקמנו ארוחה של 7 מנות של 119 שייח . זה לא בדיוק מנות כי כולל שתיה קרה... וחמה שגם נחשבת למנה . אבל ארטחה היית משביע מעל או מעבר . מכוון שהיינו כבר מלאים , ביקשתי לקחת טייק אווי קינוח ו לא הסכימו , קינוח שהזמנתי היה מעולה -פאי לימון מאוד חמצמץ עם רוטב פירות יער .אתמול קראתי תגובה של מישהיא שביקרה במסעדה ולא אישרו לקחת את הקינוח איתה . גם לא היצעו לי קוקטיילים בתור שתיה חריפה . זה רק 2 נקודות קטנות שהפריעו לי .בסהייכ היה בסדר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
olakorol - תמונה
olakorol 3 ביקורות
יום הולדת בתקופת קורונה
5.0
19/07/20

כל השולחנות מופרדות, אווירה נעימה, שירות טוב ואוכל מעולה, מה עוד צריך?!?! תודה חברים,תמשיכו ככה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luchy Fin - תמונה
Luchy Fin 15 ביקורות
מחירים גבוהים מדי ושרות חלש
2.5
10/01/20

היינו בשולחן יומולדת שהסתכם בקרוב ל2000 שקל , השרות היה אחד הגרועים שקיבלתי ובהתחשב בגודל השולחן זה דיי מוזר. האוכל היה טעים במחיר מופקע. נותרתי עם הרגשה שלא אדרוך שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir מבקר מתחיל
מעולה! מקום טוב מאוד לארוע קטן
4.8
01/12/19

אין מילים שיכולות לתאר כמה אנו מרוצים ואסירי תודה למקום הזה! מהרגע שהגענו ידענו ששם אנחנו רוצים לעשות את האירוע של הבר מצווה- וכשפגשנו בקירל רק קיבלנו אישרור לכך! כל צוות המסעדה, ללא... יוצא מן הכלל, היה נעים ושירותי לאורך כל התהליך. ראו שכל אחד ואחד עושה את עבודתו מהנשמה, ושבאמת אכפת לכולם מאתנו ומאיך שבר המצווה יראה. היתה זמינות מיידית של קירל לכל שאלה ובקשה שלנו לאורך הדרך, היה רגיש ויצירתי בכל בעיה שהתעוררה... פשוט אין מילים. האוכל היה טעים ,והאורחים נתנו לנו שבחים על בחירת המקום. לא יכולנו לבקש מקום טוב יותר לעשות את הבר מצוה תודה לכם אריאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
itush - תמונה
itush מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
20/09/19

היינו השבוע לראשונה במסעדה, מזג אוויר נעים. המפות לא כ"כ נקיות. המלצר שניגש אלינו היה לא נחמד בכלל, דבר והסתכל עלינו בהתנשאות וגלגל עיניים בכל פעם שהוצאנו משהו מהפה. המנות סטנדרטיות ולא... מצדיקות את המחיר הגבוה. חוויה מאוד לא נעימה ולא נחזור למסעדה הזאת שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayeletma - תמונה
ayeletma מבקר מתחיל
מעולה! מקום מצוין לארוע קטן
4.8
02/09/19

עשינו ארוע בת מצווה בשבת האחרונה- היה מעולה! האולם היה שלנו לגמרי- שליטה מלאה שלנו במוזיקה ובמקרן, אירחנו במקום 25 איש - עשינו משחקי חברה למבוגרים והילדים , רקדנו, היה שמח- אוירה... מצוינת, חופשית. הצוות מצוין, האוכל מעניין ואיכותי- םטה כבד מעולה, גם הדג המוקרן והכיסונים, האורחים פשוט ליקקו את האצבעות. לא אוכל שטועמים בכל מקום, קיבלנו הרבה שבחים על בחירת המקום. יין איכותי זרם בשפע, כולם היו מאד שרותיים, היה פשוט מצוין. ממליצה בחום, קיריל והצוות אדיבים מאד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבה - תמונה
אביבה 2 ביקורות
מסעדה מומלצת טעימה ונעימה.
4.5
22/08/19

מסעדה מעוצבת עם אוכל טעים מאד ומגוון. המנות גדולות מוגשות בצורה אסתטית. הגענו עם קופון של ביג דיל וקבלנו ארוחה מלאה ומשביעה. מסעדה מומלצת מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amira - תמונה
Amira 3 ביקורות
אוכל טעים מאווווד והשירות מצוין, מחיר טיפה יקר
4.5
27/06/19

חוויה מצוינת, אוכל טעים מאוד והשירות מעל ומעבר. בהתחלה התלבטנו אם לעבור למסעדה אחרת (יום חמישי והמסעדה לא מפוצצת זה מדליק מנורה) אבלללל האוכל טעים מאוווד במיוחד החציל (מנת פתיחה) והביף.... השירות מהיר ואדיב מאוד, המחיר קצת יקר (ממש לא בהגזמה אבל) מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
quartler - תמונה
quartler 4 ביקורות
ממליצה!
5.0
05/06/19

טעים,טרי,שרות טטב-אוכל טעייייםםםם!!כל פעם שבעים,נהנים מאוד! יש גם מוסיקה נעימה,כך שממליצה מכל הלב! אנחנו חוזרים תמיד בכיףףףף!

עוד פרטים
הוספת תגובה