נגישות
נגישות

אוקטגון ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוקטגון

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/09/07
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
07/08/07

היינו אכלנו נהנינו מאד. האוכל היה מעבר לצפוי עם כל תשומת הלב. לא נתקלים ביחס טוב שכזה לעיתים קרובות. למסעדות רבות בארצנו הקטנטונת יש מה ללמוד מתפקודה של אוקטגון. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/07/07

היינו, נהנו, נחזור. אכלתי עם משפחתי לפני כשבוע, האוכל מפנק וטעים להפליא!השירות אדיב ומקצועי, יש אוירה טובה וחמימה החידוש בעיצוב ריענן והפתיע!בעיקר מה שיש להגיד זה שהיה טעים ואין ספק... שנחזור לשם עוד פעמים רבות. ממליצה בחום לכולם!! שווה לנסות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana 18 ביקורות
1.3
24/07/07

האקוסטיקה במקום גרועה לחלוטין, אם נפלת על יום שיש אירוע בקומה העליונה אתה רק תסבול! בערב סוגרים אותך בין וילונות לבנים גדולים שגורמים להרגשת מחנק.האוכל מתחלק לשניים- עניין של מזל.וכנ"ל... לגבי השרות - ניכר שחלק מהמלצרים מנוסים והחלק השני ההפך המוחלט - עוד עניין של מזל. משיחה עם אחד מהמלצרים נוכחתי שהם אינם מקבלים שכר בסיס והבוסים לא משלמים עבורם כלום - חבל! הם גם בני אדם! תחשבו טוב לפני שאתם הולכים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 8 ביקורות
2.7
08/07/07

האוכל בינוני, אבל המחיר, לעומת זאת, על רמה. עדיף ללכת למקומות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.3
10/06/07

במילה אחת - מצוין, בשתי מילים - נחזור שוב.האוכל טעים - ראשונות טונה צרובה ושרימפס (מיוחד) ועיקריות המבורגר (דואט - מדהים). בכלל - מי שלא בטוח בעיקרית שילך על ההמבורגר הזה - אני מבטיח... שלא תתחרטו.  נחזור ובגדול - ממש טעים, לא יקר, אחלה נוף, לילדים יש כר דשא ושדה חיטה לרוץ בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.0
03/06/07

בסה"כ בסדר, מנת הטאפס יקרה מאוד והמנות קטנות.מסעדה טובה אך יקרה מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz מבקר מתחיל
4.7
23/05/07

פעם שלישית שאכלתי במסעדה -כל ביס תענוג, טעים, מדהים, שווה כל אגורה. מחכה לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלום - תמונה
שלום 7 ביקורות
3.0
13/05/07

הינו זוג בשבת האחרונה. המקום בסדר וכך גם האוכל. המחיר יקר 350 ש"ח כולל שרות. אין התאמה בין המחיר לארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/02/07

הגענו לארוחת צהריים עסקית, 12 נשים לאחר המלצה שקיבלנו מחברה לעבודה, החלטנו לפנק את עצמנו בארוחת "גורמה".מנות הפתיחה היו משהו מיוחד. קיבלנו לשולחן 8 סוגי מנות טעימה שכללו מנות מפתיעות... לארוחת צהריים עסקית, כמו קרפצ'יו בקר, פטה כבד, חזה עוף ממולא ועוד מבחר טעמים. המנה העיקרית היתה ממש טעימה והלחם חבל על הזמן, 4 סוגי לחמים כל אחד בטעם אחר, מה שאילץ אותנו להזמין עוד מספר מנות לחם, כי אי אפשר היה להפסיק ולאכול אותו.במסגרת הפינוק הקבוצתי, הזמנו מספר קינוחים שהיו סוף הדרך, שוקולד חמה, קרם ברולה וקרואסונים משגעים.החוויה היתה כל כך טובה שהרגשתי צורך עז לספר עליה, ולהמליץ בחום על המסעדה, כל זאת מבלי שציינתי כלל את שירות המלצרים המקצועיים, את האדיבות וההרגשה המיוחדת, כאשר מיד כשמגיעים לדלת מתפנה אליך מלצר וכשאתה יוצא, ממש חוויה, המלצר ממתין לך ליד הדלת עד יציאתך מהמסעדה. מומלץ בחום. אנחנו בטוח נחזור בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה