נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

הדר - תמונה
הדר 2 ביקורות
4.3
23/10/06

הייתי עם חבר שלי בסופ"ש האחרון. שירת אותי מלצר בשם מאירם, מאוד מקצועי.האוכל היה בטוב טעם... מהחומוס הנראה כפשוט אבל טעים להפליא וכמו כן גם כדורי הפלאפל המשובחים והמומלצים.הלימונענע פשוט... בטעם גן עדן סופני - ניתן לקבל קופון חינם ללימונענע דרך האתר.לאחר מכן הזמנו, אני קבבוני טלה, מנה יחסית קטנה אבל איכותית בטעם מיוחד ובנוסף צ'יפס מתובל בשום ובזיליקום שהיה מקצועי.בן זוגי הזמין חזה מולארד הנפרס במקום על פלטה חמה מולך, חבר שלי אמר שהטעם היה מיוחד במרינדה נפלאה. הוא הזמין כתוספת בטטה מהמדורה שהמחיר היה מאוד יקר אבל הייתה מאוד איכותית וטעימה.כשהגענו לשלב הקינוח עצרנו כי היה גבול למחיר. אין ממש מבחר קינוחים והקינוח שנראה הכי נורמלי במיוחד לאכילה בזוג זה מנת הפנקייק שעולה 50 שקלים לפנקייק יחיד. אז פשוט משם המשכנו לבית קפה ואכלנו שם קפה ועוגה שמנת קינוח וקפה לשנינו הכל עלה 50. אז שמחנו בהחלטה שלקחנו.בקיצור, מסעדה רומנטית, מומלצת מאוד... באוירה פשוטה אך מוקפדת ופנסית במיוחד בנוגע לאוכל ושירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
5.0
21/10/06

מסעדה מעולה - האוכל מגיע מהר והטעם מצויין. הינו קבוצה של 8 אנשים והיחס היה אישי ומפנק. התפריט מגוון וקולע לכל טעם. תודה רבה על ערב נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
oren - תמונה
oren מבקר מתחיל
4.0
21/09/06

הגענו באמצע השבוע בקבוצה של כ-45 סועדים רעבים לארוחת צהריים. השירות היה מהטובים שנתקלתי בהם: מיידי, יעיל ונדיב...המנות היו טעימות ומיוחדות.דרך אגב: למסעדה מגיע צל"ש על הפרזנטציה של... המנות: כלים יפיפיים ובניית מנה מוקפדת ואסטטית באופן ששם בכיס מסעדות נחשבות מתל אביב.המחיר שקיבלנו כקבוצה היה אטרקטיבי מאוד.הדבר הבעייתי היחיד מבחינתי הוא הצינון על ידי מאווררים והתזת מים שעושה את העבודה מעולה מצד אחד אבל במחיר של רעש מסויים וענני מים הפוגעים בשולחנות מדי פעם...סך הכל כולנו נהננו מאוד. אני באופן אישי מתכנן לחזור בפורמט זוג או רביעיה לביקור חוזר.ציון כללי: 9/10 בסולם אורן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון מבקר מתחיל
4.3
18/09/06

הכל מצויין.לא לוותר על הכתף טלה.מומלץ, תהנו!ולצוות המסעדה (ליבנת במיוחד) תודה על הכל (השירות האדיב והסבלני עם כל ההסברים, היחס החם, האווירה הקסומה במקום, הנוף וכמובן הבשר המשובח).הוכחתם... שבשר יכול להיות כשר ונימוך בפה בו זמנית, רך עסיסי וטעים בצורה יוצאת דופן.תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ab - תמונה
ab 4 ביקורות
1.7
15/09/06

ביקרתי במסעדה בשתי הזדמנויות: בפברואר עם אשתי ובתי ולפני מספר ימים עם קבוצה ממקום העבודה. אף כי האוכל מוצלח (אם כי לא מדהים), לא אחזור למסעדה.בביקור עם הקבוצה על אף שהזמנו, נאלצנו... להמתין שעה עד שהתפנו השולחנות עבורנו עקב איחור קבוצה קודמת (תירוץ מעניין, אך למה זה אמור לעניין אותנו). כפי שציין גם מבקר קודם, בשעות הצהריים המקום הומה קבוצות ומי שמצפה לרומנטיקה על סף הכינרת יתאכזב קשות. בנוסף, קיבלנו דוגמיות של הבשרים האיכותיים, ובמשך הארוחה האביסו אותנו בתוספות הפשוטות יותר.בביקורי הקודם בפברואר, לאחר שישבנו גילינו צואת כלבים במעבר בסמוך לשולחן. נאלצתי לבקש פעמיים עד שמישהו מאנשי המקום טרח לנקות את המפגע. כולם היו עסוקים בשירות קבוצה גדולה (ורועשת). על התנצלות או הסבר אין מה לדבר. איני יכול לדמיין שירות כזה באף מסעדה אליה אני הולך באיזור המרכז. הסטנדרטים פשוט אחרים. בקיצור, לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/08/06

לאחר שלושה ביקורים במקום - יכולים להמליץ בחום לאוהבי הבשר. טעים ואיכותי. מומלץ במיוחד הספריבס טלה - צלוי על האש (משום מה לא מופיע בתפריט באתר). הספריבס אפילו יותר טעים מחזה מולארד... (שחשבנו שהוא סוף הדרך). השירות מעולה וגם הקינוחים. באמת צריך מזל (או לבדוק טלפונית לפני) כדי לא ליפול על יום עמוס... לסיכום - יש הרבה מסעדות שיש להם מה ללמוד מהדקס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
28/08/06

דקס היא מסעדת המונים, המיועדת לחמולות מעל 8 איש. זוג שמחפש רומנטיקה - לכו למקום אחר. עוצרים שם הרבה אוטובוסים שפורקים קבוצות קולניות, הרעש מצליח בקושי להתגבר על המיית המאווררים הענקיים... שגם מרססים את האורחים ברסיסי מים. היינו שם בצהריים ורצינו שזה יגמר מהר. האוכל אכן טעים וטרי אך צורת ההגשה והחוויה הכללית היא של מפעל האבסה. המקום עם פוטנציאל אדיר, יושב על המים וניתן לצפות בדגים ששוחים מתחתיך. המחירים בעיסקיות (עליהם המלצרית לא מיהרה לספר...) היו סבירים. יצאנו שבעים אך מותשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zeev - תמונה
zeev 4 ביקורות
4.7
03/07/06

הגענו למסעדה לאחר שראינו את ההמלצות באתר.המסעדה ממוקמת ממש על הכנרת דבר שמשרה רוגע ונעימות.המנות המומלצות:1. חזה מולארד - סוף סוף הדרך...2. כבד אווז.3. צלע עגל.הזמנו גם צ'יפס קטן (המנה... היא ממש גדולה).סעדנו ממסעדה פעמיים ומאוד נהנינו.רצוי להזמין מקום מראש כי לפעמים המסעדה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/06/06

ב-13.06.2006 הגעתי למסעדה נפלאה זו עם 30 חברים לעבודה לארוחת צהריים במסגרת טיול בצפון. כל האנשים ללא יוצא מן הכלל נהנו באופן בלתי רגיל מהחוויה הקולינרית של מגוון בשרים איכותיים העשויים... במקצוענות ובמיוחד צלעות הטלה - פשוט טעם גן-עדן.השרות שקיבלנו מצוות המלצריות היה יעיל ביותר ומפנק.מעבר לאוכל והשרות המפנקים, המסעדה ממוקמת בנוף מהמם וזה בשילוב עם המוסיקה הטובה המתנגנת, עושים את החוויה פשוט למושלמת. המחירים סבירים ביותר.מומלץ בחום, אנחנו בטוח נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/05/06

אני ובן זוגי טיילנו להנאתנו באיזור טבריה, כמובן, בחג הפסח, וחיפשנו מסעדה כשרה. התקשרנו לדקס, הזמננו מקום והגענו. זה היה המשך טבעי וקסום לסיור רומנטי וליום מושלם. הגענו רעבים והזמננו מכל... הבא ליד, החל מחלת הבצל המדהימה, שלא הפסקנו להתענג עליה ונשנשנו אותה עד תום, עברנו למיקס מעורב של צלעות עשויות מעולה, כבד אווז חלומי, פרגית שמיד הבננו שהיא הכי טעימה בארץ, ונתחי מולארד במרינדה מטמטמת....... הוספנו גם את הבטטות האלוהיות שאני כה אוהבת ושטעמן נשאר בפי עד היום. לקינוח כבר לא היה מקום, למרות שהיה קשה מכל לוותר עליו, אבל בתוספת יין משובח (קצת יקר אמנם אבל שווה את האווירה) הקיבה והבטן חגגו ושרו שירי מזמור צרפתיים...... בקיצור, חוויה מאלפת, אחת המסעדות הטובות שביקרנו בה עד היום בארץ. קשה להשוות את עשיית הבשרים למטפחים אחרים שטעמנו מהם. השירות היה מעולה, לא חודרני ולא פלצני. מלבד המארחת שהתלבשה לא בהתאם, היה מושלם!!!! אנחנו עוד נחזור בקיץ לערב רומנטי ומשגע מול הים והמרינה, עם האווירה המדהימה והאוכל הטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה