נגישות
נגישות

מטבח אלרביע (לשעבר מסעדת אלרביע) ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על מטבח אלרביע (לשעבר מסעדת אלרביע)

yuval - תמונה
yuval מבקר מתחיל
חוויה מעולה
5.0
19/06/16

הגענו אתמול קבוצת מטיילים בחיפוש אחרי חומוס טוב לאחר טיול מהנה בנחל כזיב. הישיבה במסעדה של מרים סגרה לנו את היום בצורה מושלמת. בנוסף לחומוס המעולה חלקנו על השולחן מנות נוספות. הטעמים... היו לי חדשים, מאוזנים ומעניינים, ההרגשה לגבי כל ביס היתה הרגשה של "ככה זה צריך להיות". חומרי הגלם מוקפדים, ומרים מקסימה. אני בהחלט מתכוון לטייל שוב בסביבה רק כדי לחזור על החוויה הנעימה, דברים דומים נשמעו משאר חברי הקבוצה. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
חוויה אותנטית, תרבותית, ותענוג לחך!
5.0
12/06/16

ממליצים על מסעדת אל רביע!! השהות במקום הרגישה לנו כמו חוויה מרגשת וממלאה, חוויה תרבותית. כמו להגיע למקום אחר! והאוכל עשה חשק לבקר בשכונת שוף בלבנון!! מרים מבשלת מטעמים ערבים לחך, פשוט... עונג צרוף. מתאים לאוכלי כל וגם לצמחונים!! מנות מדהימות!! תבשילים ביתיים, עשירים בתבלינים מקומיים, ואווירה אותנטית. מנות נדיבות, משביעות מאוד, לא יקרות, ומתאימות למגוון סיטואציות (ארוחה משפחתית, רומנטית, או אחרת). פשוט כיף אחד גדול. ממליצים בחום רב. יהל וניצן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דדו - תמונה
דדו 4 ביקורות
לא כמו כולם
2.3
18/12/15

הלכנו ע"פ ה"עדר" וחוות הדעת והתאכזבנו , הגענו לארוחת ערב 3 משפחות ופרט לחלק מהסלטים, הפיתות לא נהננו וזה בלשון המעטה, האוכל לא לטעמי בושל מבעוד מועד, או שיתכן וחומם באמצעות מיקרוגל,... ובעיקר עם המון אבל המון קנמון וטפל, אפילו הקינוח, בקלאווה במסעדה אותנטית הייתה קרה מאד ולא עסיסית, אנחנו לא ממליצים, אכלנו בהרבה מסעדות אותנטיות וטעימות באזור, אז ... שלא יעבדו עליכם. בעת שיצאנו ביקשה המארחת שנמליץ עליהם, נקודה למחשבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
אותנטית מצויינת
4.3
12/04/15

אל תתנו למיקום (תחנת דלק) ןלעיצוב הפשוט לרפות את ידכם. מסעדה עם אוכל אותנטי מצויין שמבשלת אם המשפחה וממלצרות הבנות. יחס אישי ומפנק, אוכל מדהים (בעיקר הסינייה בטחינה והממולאים). והמחיר -... שווה לכל נפש. אין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel מבקר מתחיל
אוכל מצויין, שירות מעולה -מאוד מומלץ
4.8
19/09/13

הגענו למסעדה, בלי שידענו למה לצפות. כשהסתכלנו מבחוץ על המסעדה - קצת חששנו, אך משהגיע האוכל שחכנו מהכל והתענגנו. היינו 10 אנשים רעבים (כולל שני צימחונים) השירות והאוכל היו מעולים. הכל... הוכן במקום מחומרים מעולים - שיש הקבב והמנסף מאוד מומלצים וכמו-כן הממולאים. האוריה ביתית ומאוד חמה,מרים עובדת כל-כך קשה שקצת מתחשק לעזור לה. אנחנו עוד נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nora - תמונה
Nora מבקר מתחיל
שיש ברק הכי טוב שיש
4.5
12/08/13

אכלנו באל רביע במעיליא. בעלת המסעדה מקסימה, נעימה ומקסימה. מבשלת מעולה. אכלנו מנסף ושיש ברק (בצק ממולא בבשר יוגורט). מומלץ בחום גם לאכול על האש וגם אוכל מיוחד ומקומי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 2 ביקורות
נפלא
4.0
23/03/13

היום טיילנו בצפון ונכנסנו כמנהגינו למסעדת אלרביע של מרים . אוכל טרי,טעים ואירוח יוצא דופן מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז 2 ביקורות
הימור שהשתלם
4.8
23/01/13

הגענו למסעדה אתמול בערב במקרה , לאחר טיול בנחל כזיב. היינו 18 אנשים רעבים וקיבלנו שירות ואוכל ברמה גבוהה. מרים מקסימה ומתרוצצת עד שכולם שבעים ומרוצים. הופתענו לטובה ובוודאות נחזור לבקר.... מומלץ.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 4 ביקורות
טעם גן עדן אבל לא זול ביחס לגודל המנות
3.3
19/01/13

הזמנו סלטים מנסף וממולאים. טעם גן עדן. אבל המנות לא גדולות ובסוף יצאנו עם מחיר 80 ש"ח לאדם ולא 50 ש"ח כפי שכתוב באתר. לתשומת לבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar Sadan - תמונה
Zohar Sadan 2 ביקורות
מקסים,טעים,וחמים
5.0
22/09/12

אתחיל בבעלת המקום.מרים-אישה מקסימה אדיבה ודיבה שנותנת מכל הלב.תבשילים ביתיים מצויינים וסלטים יוצאים מן הכלל.לכל מי שחושש ממסעדה בתחנת דלק-הסירו כל דאגה וחשש-פשוט מסעדה יוצאת מן... הכלל.להתאהב במרים-פשוטו כמשמעו.

עוד פרטים
הוספת תגובה