נגישות
נגישות

אש בש אסאדו& גריל ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אש בש אסאדו& גריל

idanm - תמונה
idanm 2 ביקורות
1.3
21/08/08

הזמנו שולחן ל 13. הגענו 14 ואמרו לנו שאין להם מקום . ממש לפני שהלכנו נעתרו וסידרו מקום חדש. המארחת היתה עצבנית, דיברה לא יפה אלינו ולשולחנות אחרים שירות גרוע. התקשו להוציא את כל המנות... ביחד. חשבתי שחומוס משימורים כברהפסיקו להגיש במסעדות. המחירים מוגזמים ביותר ביחס לתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
19/08/08

אני הייתי במסעדה בשבוע שעבר נאלצנו להמתין כי לא הזמנו מקום האוכל מצויין והשרות כל מילה מיותרת ולהשוות את המסעדה לסטקייה חובבנית זה ממש להעליב אני ממליצה לכל מי שמגיע לצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 3 ביקורות
1.7
26/07/08

במילים פשוטות,אש בש היא סטקייה פשוטה במסווה ובמחירים של מסעדת בשרים יוקרתית,וזה כולל את איכות הבשר והתוספות והשירות החובבני המזלזל והאיטי(למרות שאני ובת זוגי היינו היחידים במסעדה,ואחרי... הביקור הבנתי את הסיבה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
08/07/08

האוכל והאוירה - כל מילה מיותרת. השירות מצויין, חייבים לבקר. הסטייק אנטריקוט הכי טוב שאכלתי אי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/02/08

חיפשנו מסעדת בשרים כשרה וטובה בצפון לקבוצה של 13 איש. קיבלנו המלצה אישית על אש-בש ולא התאכזבנו. אוכל טוב, נעים לשבת, ושירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
16/12/07

הייתי עם משפחתי בחנוכה כ12 אנשים והגענו למסעדה בהמלצת בעלת הצימר שלנו הגענו למסעדה בשעות הערב המסעדה הייתה מלאה ולא הזמנו מקום אז נאלצנו להמתין כעבור חצי שעה נכנסנו למסעדה רציתי לציין... לשבח את המלצרית שלנו שהיתה נחמדה מאד ומיקצועית שידעה להסביר לנו על כל מנה ומנה בסבלנות האוכל היה מדהים והאוירה חמה ורגועה הבשר היה משובח והגיע במנות ענקיות על חרבות. בקיצור חייבים לבקר שם כשמגיעים לצפון. לבעלי המסעדה תמשיכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/12/07

היינו בצפון עם עוד משפחה וחיפשנו מקום לאכול עם כל הילדים- סה"כ 15 איש. המסעדה הייתה מלאה, והיו רק 2 מלצריות, דבר שכמובן פגע ברמת השירות. האוכל יקר מאוד ביחס למה שמקבלים. המנות מאוד... גדולות, אין תלונות על הכמות. אבל האיכות מאוד לא מרשימה. מול מסעדות אחרות המציעות מגוון רחב של סלטים הכלול במחיר הבסיסי, כאן רצו 15 ש"ח לאדם- כולל ילדים. כמובן שזה מאוד מייקר את הארוחה, ופוגע בארוחה. חיכינו 45 דקות למנות להגיע- הרבה יותר מידי. בקיצור- לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
12/07/07

ביקרתי בשבוע שעבר, הפתעה גמורה. לא ציפיתי לבשר כזה משובח. יש לציין שבעלי נהנה מאוד וזאת ההפתעה, שירות מצויין, מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/06/07

אחרי חיפוש קצר באתר מצאתי את אש-בש וזאת נראתה כמו בחירה טובה. אחרי שקראתי כמה מההמלצות די חששתי, בגלל שהיו המלצות לכאן ולכאן. בסוף החלטנו ללכת לאכול שם אחרי המלצה של המקומיים. הגענו... ברבע ל-6 בערך, ואמרו לנו שהם מסיימים את העיסקיות ב-5, בניגוד למה שכתוב באתר. המלצר, אסף, נתן לנו שירות מאוד אדיב והסביר על כל דבר והמליץ. הבשר היה מאוד טעים ואיכותי, מהאיכותיים ביותר שאכלנו אי פעם. הסלטים היו טעימים ביותר, וטריים מאוד. סך הכל אנחנו מאוד נהנו ואנחנו ממליצים לכל מי שמגיע לאזור לאכול שם. אם אתם מתכננים להגיע לשם במסגרת טיול כדאי לבדוק באיזה שעות יש קבוצות ולהמנע להיות במסעדה עם קבוצות, משום שאז ההזמנה יכולה להתעכב. אנחנו הגענו 10 דקות אחרי שקבוצה אחת סיימה. ציון סופי - 109

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
18/06/06

במשפט אחד - לא נפלתי מהרגליים.הבשר היה צפוי ולא מיוחד למדי, והאנטריקוט היה יבש לחלוטין למרות שהזמנו מדיום. יש קטע מפגר בעסקית שמקבלים שני שיפודים מאותו סוג ואי אפשר לשלב בין כמה סוגים -... דבר שנפתר בקלות ע"י העובדה שכל אחד הזמין סוג אחר וערבבנו לבד.בכל זאת, גם צריך להגיד כמה מילים נחמדות - סיימנו שעתיים קיאקים בכפר בלום, והמקום מרחק נסיעה של 15 דקות משם, נקי מוקפד ונחמד. המלצריות עשו את המירב כדי לשרתנו נאמנה וגם הסלטים היו חביבים. בסה"כ לא מקום כל כך נורא, רק קצת מעצבן לאנשים רעבים מהמרכז שרגילים לאיכויות אחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה