נגישות
נגישות

פיצה האט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על פיצה האט

guynavian78 - תמונה
guynavian78 מבקר מתחיל
לא חוזר על הטעות
1.8
27/01/18

שרות משלוחים גרוע מאוד חיכיתי מעל שעתיים לפיצה ועל פעם שצלצלתי אמרו לי שהשליח בדיוק יצא וכמובן שהוא הגיע עם פיצה קרה חצי מבושלת

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 3 ביקורות
אכזבה צורבת
1.3
24/01/18

לפני שבוע הזמנתי פיצה האט במגדלי תל אביב דרך הטלפון, כעבור 45 דקות שהפיצה עדיין לא הגיעה התקשרתי לסניף, חיכיתי זמן רב בטל' וכשבסוף הועילו בטובם לענות אמרו שלא יודעים מתי תגיע הפיצה ושיש... אנשים שמחקים כבר שעה וחצי, בקשתי את האחראי,שאלו לכתובתי ואמרתי שאני גרה 5 דקות מהמקום, אמרו שתוך כמה דקות תגיע הפיצה, עברו עוד 45 דק' כשאנחנו מאד רעבים,התקשרתי שוב ושוב חיכיתי על הקו זמן רב עד שענו, ביקשתי לבטל את ההזמנה, הוא התחיל להתפתל ובדיוק הגיע השליח, "ההפתעה" חיכתה בתוך האריזה, פיצה שנראית לא ראויה לאכילה, מוצפת בשמן רב, נראה שחיממו אותה כמה פעמים,גבינה כמעט שלא היתה,אותו כנ"ל לגבי רוטב עגבניות שלא נראו באופק,והטעם מזעזע, לדעתי מסוכנת לאכילה, היינו כל כך מתוסכלים וכועסים שאני לא הייתי רוצה שעוד מישהו יעבור חוויה נוראית כזאת,כל כך מאכזב, כל כך אהבתי פעם את פיצה האט, איתי הם גמרו, ממליצה לא להזמין מהסניף הזה תייק אווי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evgeniy - תמונה
Evgeniy מבקר מתחיל
שירות על הפנים
1.5
31/03/15

הזמנתי שתי פיצות מישפחתיות ומאוד התאכזבתי מהשירות ,לא רק שפיצות הגיעו קרות אחרי שעה וחצי ולא צירפו לא תבלינים ולא רוטב עגבניות ,פיצה אחת היתה בכלל לא מה שהזמנתי.פניתי לסניף חולון בתלונה... חריפה על שירות ומה הציעו לי? פיצוי לחם שום בהזמנה הבאה......נראה להם שאחרי שירות כזה גרוע אזמין שוב?

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
האטובה בעולם כמובן
3.8
04/03/15

אין מה להגיד על פיצה האט.. הכי טובה בולם. כל פעם כשמזמינים פיצה אז רק משם.. אבל את העבה ... השירות טוב, והצוות באמת עוזר מטפל ואכפתי. כיף שיש בחולון סניף. הרבה פעמים עשיתי משלוח אבל גם... מהפעמים שישבתי- המקום גדול, מתאים לילדים, עם ג'ימבורי. ממש ראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
פעם היה יותר טעים - הבצק לא מוכן!
2.5
22/01/15

הזמנו לביתנו פיצה משפחתית עם זיתים ופטריות השירות בטלפון היה אדיב ומכיוון שחיכינו המון זמן למשלוח קיבלנו גלידה קטנה של ג'ויה - לא נורא כשהפיצה הגיע התבאסנו ממש - הקראסט פריך וטעים אבל... חלק גדול מהבצק בפיצה לא היה אפוי מספיק וזה היה מבאס באופן כללי הייתי ממליצה על בצק עבה אבל במצב הנוכחי אולי כדאי לוותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
אז הנקודה החיובית היא
2.8
04/06/14

המקום פתוח בשבת והפיצה טעימה. זהו סיימנו עם החלק החיובי. המקום מלוכלך מאד ויש ריח לא נעים בכל המסעדה. הג'ימבורי לילדים שהוא אטרקציה מצוינת ברמת העיקרון, מטונפת ברמה של סיכון הילדים... שמשחקים שם (המתקנים והרצפה שחורים במקום מפוזר אוכל וחטיפים) ולא מתוחזק (בריכת הכדורים ריקה מכדורים). כל שנדרש הוא ניקוי פעם בכמה זמן על ידי איש מקצוע. פשוט סכנה בריאותית. העלות גבוהה מדי (טרופית 4 ש"ח) ויש חיוב על מוצרים שבכל מקום אחר לא גובים (רוטב עגבניות בקופסא קטנה מפלסטיק 1 ש"ח?!). חוויה לא מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נגה - תמונה
נגה 11 ביקורות
האוכל טוב אבל...
2.8
19/12/13

הפיצה של פיצה האט טעימה - את זה כולם יודעים ואין בכך ספק. כבר כמה פעמים שהזדמנתי לסניף חולון. כנראה בגלל שיש ג'ימבורי בתוך הסניף הוא לצערי מאוד רועש ומלוכלך (השירותים במיוחד!). פשוט לא... נעים לשבת לאכול בתוך הסניף למרות שהוא מאוד מרווח. אטרקציה לילדים אבל לא למי שמחפש לאכול בשקט. עדיף טייק-אוואי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 19 ביקורות
יש לי פיצה הכי טובה!
5.0
04/07/13

אנחנו מזמינים פיצה מהסניף מדי פעם. ממליצים על פיצה עם בצק עבה בתוספת עגבניות - היא פשוט מושלמת! בתחום הקינוחים - הגלידה לא הכי מלהיבה וגם הבלינצ'ס הוא לא להיט... אבל הלחם שום נהדר... והפיצות, כמו שאמרנו, הן הכי טובות בארץ! המשלוח מגיע בגבולות הזמן שצוינו, ובדרך כלל יש מבצעים, ככה שאנו זוכים להנחה במחיר. זהירות, זה ממכר!

עוד פרטים
הוספת תגובה