נגישות
נגישות

ויטושה - Vitosha ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על ויטושה

Yifat - תמונה
Yifat 8 ביקורות
3.3
19/01/11

תכלס.. מסעדת שוק/פועלים, בלי אווירה, אבל אחלה אוכל. כל מנה ענקית וטעימה. מה שכן, הקציצות, שאמורות להיות חריפות - ממש ממש לא. בגדול- זורם לבוא עם סבתא.. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
12 ביקורות
1.3
22/08/10

בולגרי אמיתי, עם כבוד בסיסי לאוכל, לו היה נקלע לויטושה, היה מתפלץ לנוכח החרפה ובוכה מרה על פגיעה אנושה בשמו של האוכל הבולגרי הטוב. סלטים מלוחים, במייה מתוקה וטובעת ברסק עגבניות, עלי גפן... מקופסת שימורים, קציצות/קבב תעשייתי קנוי ועלוב בתוספת סלט ירקות גריאטרי וצ'יפס שטוגן פעמים רבות. בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/05/09

אני נוהגת לאכול במסעדה כפעם בשבוע, הן בגלל האוכל הטעים, שדווקא מזכיר לי את האוכל של שורשיי הבולגריים והן בגלל המחירים הסבירים. השירות כמעט תמיד מקצועי ואפילו מאוד נחמד לשמוע שרוב... המלצריות בולגריות ולפטפט קצת על בולגריה וכדומה. אווירה נעימה, יש חניה (רחוב חד צדדי, מקביל לשד' ירושלים, רח עזה), אוכל טעים, יש עסקית ב55 שח במהלך השבוע ואחלה שירות. מ-ו-מ-ל-ץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתיו - תמונה
סתיו 5 ביקורות
2.0
16/02/09

בשבת אחר הצהריים שמנו את פעמינו הורי הצמחוניים ואנוכי הקרינבור (כן ידעתי שזה יצחיק משיהו ) אל ויטושה...ויטושה היא מסעדה בולגרית מוערכת שנחשבת למובילה בתחום המסעדות הבולגריות בתל אביב... יפובשעה 15:30 המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום וברחוב עמדו כול מכורי הניקוטין שלא יכלו בלי מה שאמור להיות סימן טוב, כל שכן הביקורות שקראתי באינטרנט על המסעדה הזו ...ביוקר בבולגריההפליאו המבקרים לתאר ,אוכל אוטנטי פשוט וטעים ...נכנסנו והובלנו את עצמנו אל שולחן בקצה המסעדה,לאחר כ10 דקות לערך ונפנופי ידיים רציניים למלצריות סוף סוף הגיע אלינו מלצרית חייכניתעם 3 תפריטים ונעלמה... ושאני מדבר על נעלמה... זה היה מדהים, הצצתי בתפריט הרמתי עיניים ופוף היא לא הייתה שם...עוד 10 דקות עברו ושוב נפנופי ידיים עד להגעתה של החייכנית שוב ...הזמנו : סלט איקרה ( מעולה ), סלט חצילים בשום ( מעולה ), סלט פלפלים בשום( מעולה ), טחינה ( אומרים שמעולה אני הרי לא יכול לדעת ), טורשייה שהינו למעשה מעט כרוב כבוש עגבנייה מוחמצת ומלפפון מעשה ידי הבית (נפילה... הכרוב היה יבש , העגבנייה לא מוחמצת כראוי והמלפפון טרי מידי ). כמו כן הזמנתי כרוב ממולא בבשר שהגיע רותח ברמה שהצלחת הייתה סוג של חריכה למפת השולחן ... והרוטב שלו היה כאילו התייבש על הצלחת מה שעורר את החשד שמדובר בחימום על ידי מיקרו ... טעמתי ....הדבר היחידי שאני יכול לומר זה בסדר , סבתי ז"ל הייתה עושה כרוב ממולא שמרוחק שנות אור מזה שקיבלתי שם בשולחן ....המילוי היה קצת ייבש וכנראה הורכב מבשר בקר שעבר מחבת קודם לכן ... בציון 1-10 הייתי נותן לו 6+ ולמעשה כדי להיות הוגן גם זה בקושי רב ...הורי הזמינו סטיק קשקוול שהגיע והתענגו עליו אמרו שהיה פשוט נפלא , מייד אחר כך הגיעה פנכת חרס ובתוכה מספר סוגי גבינות וביצים סוג של שקשוקת ביצים , ההורים התמוגגו ואני טעמתי...וואלה עובר מסךבינתיים התפנתי לעיקר ... הזמנתי איך לא קציצות בולגריות, מה שאמור להיות גאוות המסעדה והלין הבולגרי שאלו אותי פיקנטי או לא פיקנטי ואני אמרתי לא פיקנטי מעדיף לקבל את הבשר שלי עם כמה שפחות תיבלון , 20 דקות עברו ,שמצאתי מלצרית ושאלתי אותה באם אני אמור ללכת ולצלות את הבשר שלי בעצמי ...הגיעו לשולחן זוג קבאבים שבטעימה ראשונה לא היו שונים בכלל מהקבאבים הקנויים בסופר ,אתם יודעים אלו הקפואים שמחזיקים במקרר למקרה חירום ...ואכן גם בביס שני ושלישי ( כנראה שהייתי רעב מאד ) לא השתנה הטעם והאכזבה שלי הייתה גדולה ,ביקשתי שאת השניים הנוספים המגיעים לי אקבל מהפיקנטיקיוויתי למשהו אחר ... הגיעו עוד זוג קציצות יבשות לא עסיסיות לא פיקנטיות לא ....כלום ...איך לומר זאת בעדינות ...במחלקת הבשר ...וואחד פדיחה ...הזמנו קפה וחשבון הגיע לנו חשבון בבולגרית או רוסית....ואנחנו ישבנו משועשעים לפענח את מה יש שםסה"כ 245 שקלים ....שזה סביר אם כי יקר מאד לרמת האוכל שאני אכלתי לויטושה אני אישית לא ממליץ ללכת כל שכן אני ברור שלא אחזור ....מסעדה בולגרית שמתאימה לצימחונים ?ביקור בבולגריה אמרו לי ...זהו שממש לא !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/11/08

ביקרנו במסעדה מספר פעמים והיה בסדר.אולם ביקורנו האחרון ביום שבת 8.11.08 היתה נפילה.השירות היה גרוע,האוכל היה מאכזב מאד.ממש לא נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברונו - תמונה
ברונו מבקר מתחיל
4.0
18/07/08

אוכל טוב ,עיצוב חם ורגוע, שרות טוב ולא מלוקק. 4 אנשים אכלו בכייף ונהננו מכל ההזמנות. מחיר סביר , ואווירה כמו בבית. אין ספק שנחזור עם כל המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדליה - תמונה
גדליה 7 ביקורות
1.3
16/07/08

הגענו ביום שישי לקראת צהרים.היינו מצפים לאוכל טרי שבושל לקראת הלחץ שיבוא.הזמנו מוסקה חצילים ומרק שקמבה - שתי מנות שאמורות להיות הדגל בכל מסעדה בולגרית. המוסקה היתה ישנה (לפחות מאתמול)... , חוממה במיקרוגל עד שהפכה לקווץ'. המרק היה דלוח וחסר טעם. השרות היה כמו תמיד לא אכפתי , לא לבבי - אלא כדי לצאת ידי חובה. לאחר אכזבות קודמות נתנו להם הזדמנות נוספת, ואכן גם הפעם התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהושע אבירם - תמונה
יהושע אבירם מבקר מתחיל
4.7
16/05/08

היינו בויטושה במוצ"ש המסעדה היתה די ריקה אך היתה תנועה של סועדים. המוסקה טעימה כמו כן הכבש בתנור. נהננו מאוד במחיר סביר. אין ספק שנחזור ונביא את יתר המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
27/03/08

האוכל טעים. המלצריות יפות וחמודות. לקוחות 90% ערסים תת-רמה. לא כדאי ללכת בשבת. כל הערסים עומדים ליד הדלת וכמעט הולכים מכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/02/08

אוכל מעולה.מחירים נוחים מאוד,המרק עם הרגל של החזיר מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה