נגישות
נגישות

דולפין ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על דולפין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/04/10

המקום נעים מאד ונראה מוקפד. האוכל טעים והמנות יפות. זו הפעם הראשונה שלנו ונראה שבודאי לא האחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
03/03/10

האמת היא:מנות עיקריות קטנות ב 25 אחוז מהמתחרים.הסלטים ברמת מנות לציפורים וגם לא טעים במיוחד.מחירים שחיטה- יקר להחריד.הדבר החיובי היחידי הוא שיש אוירה נינוחה.בקיצור : יש אלטרנטיבות... הרבה...הרבה יותר טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/09/09

חוויה מפחידה ! ראינו באתר המסעדה באינטרנט שמנת הלוקוס הלבן שוקלת חצי קילו ,וידאנו גם עם המלצרית ,הדג הגיע ונשארנו המומים ! על הצלחת של כל אחד מאיתנו היו דגים שלא שקלו יותר מ200 גג,... ביקשנו הסבר ,המלצרית מרחה אותנו שככה זה לפני הטיגון, לא ויתרנו , הבעלים או שף יצא אלינו מהמטבח מזיע כולו ניהל איתנו ויכוח של עולם תחתון מול כל המסעדה וסילק אותנו מול כל האנשים בחיים לא חוזר לשם! בושה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 2 ביקורות
4.3
14/01/09

קלמארי מעולה, מנה סוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/12/08

האוכל נהדר,איציק השף עושה את עבודתו מצויינת, האוכל פשוט כל כך נקי,השירות היה ממש ממש מעולה,אחת המסעדות היותר טובות שהייתי בהם, דרך אגב המון המון מפורסים אוכלים בדולפין, וכל חברי הכנסת... ביבי נתניהו,יצחק רבין ז"ל,ועוד רבים וטובים..... מאוד מאוד ממולץ בחום ואהבה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/02/08

מסעדה מעולה - אוכל טוב טרי ומוקפד, במיוחד פירות הים, אוירה נעימה, מחיר סביר לעיסקית. ממש לא ברור מהיכן הגיעו התגובות השליליות כל כך. ומעניין שאין תגובות פושרות - או שמאוד מרוצים... (כמוני) או שפוסלים לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shayon - תמונה
shayon 3 ביקורות
4.0
26/07/07

באתי לאחר המלצות ממשפחה וחברים לעסקית ב-69 שקלים באמצע השבוע. המנות הראשונות הפתיעו אותי באיכותן. כל צלוחית היתה פיצוץ. אפילו הסלט ירקות הפשוט היה טעים להפליא. הרבה צלוחיות חצילים... טעימות מאוד וגם מן בצק תאילנדי ברוטב צילי מתוק שחיסלתי במהירות. אשתי הזמינה שרימפס ברוטב חמאה ושום - הגיעה מנה יפה וטעימה מאוד, אבל כבר היינו די מלאים מהסלטים. אני לקחתי מושט בחמאה ושום שהיה מצוין, ברוטב עדין. אישית אני מעדיף את רוטב השמנת שום של נפטון אבל גם זה היה טוב מאוד. הדג עצמו היה מעולה. לא נשאר לנו מקום למנות אחרונות. לסיכום - העסקית מצוינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/02/07

אמש ביקרתי במסעדתכם. הזמנתי לתומי את מנת ה"ברבוניה" שלכם. עברו כ-45 דק' עד לקבלת המנה. בנוסף לכך הזמנתי שתיה קלה - תפוזים. כאשר המלצרית ניגשה אלי והביאה את המשקה (לא ביחד עם האוכל, לאחר... כ-8 דקות). הוגש לי "בטעות" משקה תוסס, אם יורשה, גזוז. מאחר ואני אלרגי למשקאות תוססים. יש לציין שהמלצרית הנ"ל לא התנצלה בפני על הטעות, והשירות איום.במחשבותיי הסקתי כי המלצרית אינה עברה קורס למתלמדים אשר ניגשים להיות מלצרים במסעדה הנ"ל. כאשר האוכל הוגש היא אינה הביאה עמה צלחת לסועד שסעד עימי. לאחר כמה דקות (12:04), היא חזרה והביאה עמה צלחת אישית נוספת. ברצוני לציין כי בקשתי היתה צלחת סועדים ולא צלחת משנה. כאשר נגסתי לראשונה בבשר הדג נדהמתי לגלות כי נחתה על לשוני חיפושית "זבל" דרום אפריקאית. מקורה היה כנראה בירקות הנלווים. אך היא עלתה אל נגיעות הבשר, שברצוני לציין שהפחתתם בצורה משמעותית בכמותם. יש להדגיש כי היו בנוסף לבשרים גם קוביות שומן נלוות. כנראה מקורן בבשר הדג. לא די בכך שהאוכל היה מזוויע בצורה משמעותית, אלא גם שהמתארחים והמארחים במסעדתכם הם וולגרים וברברים ממדרגה ראשונה! לא אניח כף רגלי במסעדתכם כל ימי חיי! וגם לא דורות ההמשך שלי! בתודה, ובלי הערכה יוסיפון פרענקל. נ.ב. אשמח אם תצרו עמי קשר לגבי המנה ושיפורים.יוסיפון - 050-7732028

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 3 ביקורות
4.7
07/02/07

בימי שישי בצהריים, אנחנו אוכלים לעתים קרובות מאוד ארוחה עיסקית במסעדת דולפין. האוכל מעולה. בתחילת הארוחה מוגשים הרבה סוגי סלטים טעימים ומגוונים - והכמות רבה.האוכל מוגש בכלים נאים. שרות... מקצועי ואדיב ביותר. המסעדה מומלצת מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/08/06

למי שנמצא באיזור - לא לפספס.חוויה קולינרית - שפתיים יישקו.בהחלט נחזור לשם.מרק דגים - מדהים.סלט ירקות - שמיימי.בקיצור מ צ ו י ן.

עוד פרטים
הוספת תגובה