נגישות
נגישות

דולפין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על דולפין

Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
לא נחזור בחיים
1.0
20/08/21

מעולם לא נתקלתי ביחס כל כך לא מכבד ובנוסף גם מסעדה מטונפת. קיבלנו שולחן קטן מדי לכמות האנשים וגם מלוכלך מאוד עם כתמים של אוכל. שביקשתי לעבור מקום מנהלת המסעדה תקפה אותנו בטענה שזה... השולחן היחיד שפנוי ומה אנחנו רוצים ממנה? הסברנו לה שאנחנו עם תינוקת ואין מקום לרגליים כשיש עמוד צמוד לכיסא וקיבלנו תשובה מצחיקה מאוד ״לתינוקת יש רגליים קצרות״ במשך רבע שעה אף אחד לא ניגש וכאשר יצאנו מהמסעדה לא מרוצים נאמר לנו ״לא יוצאים בלי להגיד שלום״ בציניות .פשוט זילזול בלקוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yafa - תמונה
Yafa מבקר מתחיל
לא נחזור אף פעם!
1.0
21/02/20

הזמנו שולחן, הגענו בזמן, עברה כמעט רבע שעה עד ש"זכינו" לתפריטים. הזמנו סלט ודג, ואת סלטי הבית. אחרי 45 דקות(!) כל מה שהיה לנו על השולחן היו התפריטים, והפרצופים החמוצים והמאוד לא... שירותיים של כל מלצר שעבר, ו"העזנו" לשאול אותו מה עם האוכל. מעניין כמה לקוחות נוספים כמונו, "נהנו" מאותה החוויה...... אפילו גילינו שליחס הטוב הזה אחראית לא אחרת מאשר בעלת המסעדה. באנו עם ציפיות גבוהות, מסעדה ותיקה מאוד בחיפה, בעלת מוניטין גבוה. לא נחזור אף פעם. ואם אתם קוראים את המילים שלי, תחסכו מעצמכם את התענוג.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 25 ביקורות
היה נחמד וטעים, מזל שלא מיהרנו, וחיכינו למלצרית
4.0
27/04/18

הגענו שני זוגות, האוכל היה טעים, המנות סבירות, ניכר שבעל הבית דמיננטי במסעדה. הבעיה היתה בשירות, לא ברור למה לאחר כ 10 דקות ישיבה, אף מלצרית אינה מגיעה, וגם אחר כך, במהלך הארוחה , היה... צריך לחפש אותה ולהזכיר לה שאנו קיימים, ממליץ על עסקית צהרים, המוגשת מיום ראשון עד וכולל שישי עד שעות אחר הצהרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 2 ביקורות
אני לא מתלונן אני פשוט לא חוזר
1.8
11/12/17

הייתי פעמיים במסעדה. וכאילו הייתי ב 2 מסעדות שונות. הפעם הראשונה לעסקית צהרים מצוינת סלטים נהדרים וטריים ודג לברק עשוי בשלמות. בפעם השנייה הגעתי בערב ליל שישי לא היו סלטים ואפילו ננזפתי... שאיני יודע שבערב אין סלטים. לדג חיכיתי 42 דקות ולבסוף הגיע רק הצד האחד של הפילה(אם מזמינים דג שלם מקבלים את 2 החצאים לא?) וגם לא עשוי דיו, הוחזר למטבח למקצה שיפורים .סיכום 3 סלטים 2 דגים ובקבוק סודה 270 ש"ח .קצת הגזמנו לא?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aizenman - תמונה
Aizenman 4 ביקורות
נהנינו מאד .
5.0
11/08/17

מאד נהנינו !!! הסלט היווני תאווה לחיך כאילו נחתך ברגע זה . טעים טעים מנות ראשונות מצוינות ונדיבות . נהנינו ואף נותר לטייק אווי לדעתי מסעדת הים הטובה בחיפה ואנו מכירים את כולן . ... כל הכבוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 41 ביקורות
אחזור למסעדה מידי שנה לפחות פעם אחת
5.0
24/05/17

במסעדה זו נוהג אני לחגוג את יום הולדתי שחל באותו יום עם יום הנישואים שלי. בכל פעם שאנו מגיעים, החוויה היא מדהימה, השירות שופרא דה שופרא, הסלטים משובחים ומשביעים וגם המנות העיקריות... יוצאות מן הכלל. האדיבות של צוות המסעדה היא מעל ומעבר והיא מעניקה תחושה של סיפוק גדול. בואו בהמוניכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 10 ביקורות
מסעדה בסגנון של פעם עם אוכל בכמויות נדיבות וטעים במיוחד. מומלץ.
5.0
28/01/17

הגענו עשרה והתיישבנו ליד שולחן עגול ומרווח (אציין שהיום שכמעט ואין שולחנות עגולים במסעדות וחבל). הגענו בעקבות המלצה של חבר וזו הייתה הפעם הראשונה במסעדה שנראית מאוד ותיקה ולכן ביקשנו... הסבר על המסעדה ועל ההיסטוריה ואכן קיבלנו. למנות ראשונות אכלנו סלט יווני שהיה ענק ועוד מבחר סלטים שכללו בין היתר ציזיקי וסלק שהיו טעימים מאוד. יחד עם הסלטים הוגשו פיתות שנצלו בתנור עם שמן וחמאה. מיוחד וטעים. הזמנו מרק דגים וכן מרק אפונה שהיו טריים וטעימים. לעיקריות אכלנו מנות פילה של דגים שונים, שרימפסים ופילה בקר. כל המנות היו נדיבות והוכנו במדוייק. בצד קיבלנו ערימה של תפוחי אדמה בתנור שנאפו זמן רב והיו טעימים מאוד. אציין שהמחירים היו סבירים בהחלט. לא זול ולא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 12 ביקורות
מהטובות בחיפה
4.3
02/11/16

אוכל טעים וטרי, החל ממרקים, דרך סלטים, וכלה במנות העקריות. מקפידים על הטריות. אם אין רכיבים טריים לא יגישו אותם. מנות נדיבות. אווירה נעימה ושירות טוב. היחס בין טיב וגודל המנות, השירות... והאווירה למחיר טוב. מסעדה וותיקה מאד ששומרת על רמה טובה עשרות שנים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan מבקר מתחיל
אוכל טוב,שרות גרוע מאוד,ואווירה דיי קודרת.
2.5
18/08/16

אחרי כ"כ הרבה המלצות,הגעתי מת"א למסעדה.קודם כל המתנתי הרבה זמן,למקום,למרות שהיא היתה דיי ריקה המסעדה.האוכל סביר פלוס,לא התאכזבתי,אבל מה שהכי הפריע לי הוא:שרות,שרות,שרות,עש שם מלצרים... שפשוט כועסים שהגעת לאכול!,פשוטו כמשמעו,הם מתנהגים כאילו הם ראש ממשלה,ולשם מה הגעת?!,קחו זאת לצומת ליבכם אנשי דולפין,אם זה בכלל מעניין אתכם. נ.ב-לא הכל אוכל בחיים,יש גם אווירה,וכמובן שרות מינימלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
קיפי - תמונה
קיפי 5 ביקורות
היינו 13 איש מגיל 3 עד 93 ונהננו מאוד
4.0
28/05/16

הגענו לארוחה משפחתית, 3 עד 93 ואכלנו בשר ודגים. מנות ראשונות נדיבות מאוד, טעימות (מה שטעמתי) ועם מעט שומן. גם הקוטרים לא מצאו משהו רע. אני מצאתי הרבה דברים טובים. הדגים היו טעימים, היה... הרבה מידע על רגישויות לגלוטן ונמנענו מהם. הציפס היה טוב (ללא שמן ולא שרוף). בגלל ששבענו לא הסמנו הרבה קינוחים אבל אחד מכל סוג: טירמיסו מעולה, בוואריה טובה, השאר טעים. מי שאוהב דגים יהנה. בשר אני לא אכלתי והשאר לא קיטרו. אוירה טובה, שירות סביר+ ומקום נעים מאוד. בתיאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה