נגישות
נגישות

גואטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על גואטה

Oriya - תמונה
Oriya 2 ביקורות
מצויין שירות טוב
5.0
07/05/20

מסעדה נקייה, שירות של העובדים טוב, האוכל מגיע טרי חם וטעים וגם המחיר נוח ככי המנות גדולות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar מבקר מתחיל
מסעדה מעולה, ממליצים בחום!
5.0
12/12/19

היינו קבוצה של 25 חבר'ה, קיבלנו הרבה המלצות לפני שבאנו ..ובצדק! האוכל מנחם וביתי, טעים ברמות! מרמת הסלטים, דרך העיקריות ועד הקינוח וכמובן התה..איזה תה מושלם ומיוחד שהשאיר טעם של עוד... 😍😋 כייף לסיים ככה ארוחה! והשירות מצויין!!! מפנקים בשפע! חוויה אותנטית בניחוחות של פעם..אין ספק שנשמח לחזור לאכול במסעדה הזו שוב! היה מעולה, ממליצים בחום 👌🏼❤

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirly - תמונה
Shirly מבקר מתחיל
טעים מאוד ומומלץ!
5.0
04/10/19

היינו ב 2.10.19 4 אנשים במסעדה בערב . קיבל אותנו אשרף בחור מלא חמד , חייכן ונותן את כול כולו . פינק אותנו ונתן לנו הרגשה של מלכים ! ללא ספק השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם במסעדה והייתי... בלא מעט . בסוף הארוחה אפילו קיבלנו הסבר על ההיסטוריה של המסעדה . כמובן שנחזור עוד הרבה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rava - תמונה
Rava 12 ביקורות
טעים מאוד
3.5
01/09/19

שירות לא משהו, האוכל מעולה. המקום יכול להיראות יותר טוב ולתרום לאוירה, בכל זאת יפו. אבל המסעדה ממוקמת על הכביש הראש (שדרות ירושלים) וצריך להשקיע יותר בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
עממי משפחתי וטעים מאוד- להיות מוכנים להמתנה לא קצרה.
4.8
26/11/18

מהאוכל ומהמלצר החביב, לא נהניתי מההמתנה, ומזה שחייבו אותנו על קנקן לימונדה נוסף בטעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Carmit - תמונה
Carmit 2 ביקורות
אין חוויה
1.0
14/10/18

לא ממליצה לאף אחד ההינו קבוצה של כ- 20 מנות מוגשות באופן לא אסטטי בכמות שבקושי הספיקה לזוג ממש בקמצנות לא טעים בכלל החברה יצאו רעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
עו"ד אלי לני - תמונה
עו"ד אלי לני מבקר מתחיל
חוויה אותנטית מרגשת
5.0
06/05/18

ביקרנו בגואטה חמישה חברים, זו לא הפעם הראשונה. מאיפה אתחיל?? נהנינו מכל רגע, מכל ביס!!! מנות נדיבות, רוחב לב.. שירות נעים ואוירה אותנטית כמו שיש רק ביפו!!! (אפילו המחירים נעימים לכיס!)... בהחלט נשוב לעיתים קרובות <3

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
אוכל מחמם לבבות וטעים ברמה אחרת
5.0
21/02/17

השבוע ביקרתי במסעדת גואטה אחרי המלצות רבות מחברים, האוכל אותנטי וטעים בצורה יוצאת דופן ממש כאילו שהחזירו אותי לבית סבתי.. הקוסקוס טעים הבשר והתבשילים פשוט ללקק את האצבעות.. המנות... גדולות ועשירות והשירות היה מצוין.. אין לי ספק שמעכשיו אוכל למשרד אזמין רק משם.. ולסוף השבוע אני יודעת שיש לי כתובת לאוכל מחמם לבבות.. בקיצור חוויה יוצאת דופן ומומלצת לכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 25 ביקורות
חוויה מעולה
5.0
18/01/17

בתאריך 21/12/2016 יצאנו קבוצה מהעבודה לסיור ברחובות יפו כאשר לארוחת צהריים הגענו לגואטה לאכול קוסקוס עם התבשילים, המקום ממש נחמד המבחר של התבשילים והממולאים ממש נהדר והטעם פשוט גן עדן... ולקינוח עוגת הסולת עם כוס תה שמכינים לבד, פשוט חוויה כייפי, והמחיר ממש סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירושלמית - תמונה
ירושלמית מבקר מתחיל
מסעדה שטעים וכיף לאכול בה!
4.8
15/07/15

נקלענו למסעדת גואטה במקרה. לא ידענו למה לצפות, אבל האוכל היה מצויין (סלטים פיקנטיים, הררי קוסקוס אוורירי, זיתים שטרם פיצחתי את סוד תיבולם הממכר, ועוד...), המנות נדיבות ומשביעות, האווירה... טובה ושמחה והשירות לבבי וחייכני. כיף למצוא במחוזותינו (בהם יש המשלמים 40 שקל על משהו בפיתה) מסעדה שמציעה חוויה כל כך נטולת יומרות, שמציעה נטו אוכל טעים ביתי (אך רחוק מפשוט) וייחודי (יש בתפריט כמה הפתעות, כמו תה בוטנים). המטבח הטריפוליטאי לא היה כל כך מוכר לי לפני ביקורי במסעדה הזו, אך כעת אין לי ספק שאשוב לכאן לעתים קרובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה