נגישות
נגישות

שוק דגים ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על שוק דגים

רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
ארוחת יום הולדת
4.8
27/10/14

הגענו הילדים בעלי ואני לחגוג יום הולדת לבעלי נהננו מאוד, האוכל היה ממש ממש טעים, השרות אדיב ומקצועי ביותר, הקינוחים היו ברמה גבוהה ממליצים בחום להגיע ולהנות מערב מהנה ביותר אנחנו בוודאי... נגיע עוד הרבה פעמים 😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri - תמונה
Omri 3 ביקורות
אחלה מקום!
5.0
24/10/14

הייתי עם חבר ואכלנו פירות ים. אחלה אוכל, אחלה שירות. מקום באמת טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילולה - תמונה
הילולה 6 ביקורות
עושים את העבודה! פשוט מושלם!
5.0
17/10/14

הגענו לאור הביקורות באתר "רסט" - עד כמה שאפשר לצפות ממסעדת דגים - ציפינו מעט וקיבלנו מעל ומעבר, בייחוד כשהתבשרנו שעם הזמנת עיקרית מקבלים סלטים לשולחן. אז גם חסכנו וגם התענגנו על פלשת... סלטים עשיר הכוללת: חומוס טחינה ביתי, סלט גזר עם חמוציות, מטבל יוגורט עם שום ושמיר וכו' מלווה במקל לחם קריספי וחם, מנה עיקרית דג אלוהי ובו שרימסים ברוטב אלוהי! האווירה משגעת, נעימה ואותנטית, שירות מקצועי ומחיר סביר בהחלט ותמורה הולמת! כן ירבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 13 ביקורות
אוכל טוב, שירות מצוין, מחיר סטנדרטי. מומלץ!
4.3
16/10/14

קיבלנו שירות יוצא מן הכלל למרות שהמסעדה הייתה די מלאה. האוכל טוב, סלטים לא רעים, מנות הקריות (דגים) טעימות ועשויות היטב, מנות אחרונות אחת טובה ואחת בינונית. מחיר סטנדרטי, סביר ולא גבוה... מדיי. נחזור בכיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 2 ביקורות
מצויין
4.8
20/08/14

הגעתי אל המסעדה כדי "לבדוק" ומצאתי מקום שהזכיר לי מסעדת דגים יוונית, גם בעיצוב, גם באדיבות וגם בסגנון ההגשה. הגענו לבסוף לאכול בשעות הצהריים למסעדה שלא היתה מלאה ונהנינו מאוד. גם... מאדיבות הצוות, גם מאיכות המזון, גם מגודל המנות וגם מקצב השירות. בסוף האבטיח לא היה משהו, אבל על זה סלחנו מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
שוק דגים
5.0
10/08/14

הגענו למסעדה בערב יום רביעי, המקום מזמין מאוד, מעוצב להפליא. מנות הדגים טריות טריות , הבשר איכותי מאוד, בעלי הזמין סטייק אנטריקוט שהגיע רך ונימוח ,בדיוק במידת העשייה המתבקשת. ביתי... הזמינה ברבוניות= מנה ענקית והברבוניות רכות רכות, טריות וטעימות. גם בגזרת פירות הים נחלה הצלחה גדולה, טריים, ומטוגנים בדיוק במידת הטיגון המדוייקת. בני מאוד בעייתי באוכל ולכן ביקש מנת ילדים- פסטה ברוטב שמנת , למרות שזאת לא מנת המקום השף טרח ופינק אותו- אני עוד לא קיבלתי יחס כזה בשום מקום אחר. הסלטים שהגיעו לשולחן למנות פתיחה מדהימים ואיכותיים. הקינוחים- סיום מושלם לארוחה מושלמת. בקיצור מחכה להגיע שוב לאילת על מנת להנות שוב מהמסעדה המעולה הזאת. ממליצה לכם בחום רב לרוץ ולבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yasmin - תמונה
Yasmin מבקר מתחיל
סוף סוף גם אוכל מצויין וגם שירות טוב, באילת!!!
4.5
04/06/14

הגענו ראשונים למסעדה יחד עם 3 ילדינו כך שנהננו ממסעדה שקטה ושירות מעולה. מיד קיבלנו מגוון מרשים של סלטים ביתיים ולחם הבית. הסקלופ והפפרדלה עם סלמון היו מצויינים. גם מנות הילדים היו... נהדרות והיחס שקיבלו מהמלצרית היה נהדר (דפי צביעה והפתעות) ואיפשר למבוגרים להנות בשקט מהאוכל. נדיר באילת!!! מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi Odelia - תמונה
Avi Odelia מבקר מתחיל
טעים
5.0
25/05/14

מסעדה מעולה הזמנו רק שני עיקריות וקיבלנו שולחן מלא כל טוב סלטים ומנות ראשונות ובנוסף האווירה מצוינת נוף לים אנחנו נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
sheila - תמונה
sheila מבקר מתחיל
מסעדה מתחדשת
3.5
18/04/14

נהנו מאוכל מצוין... דגים. ..פירות ים... פסטה סלמון... כולם מצוינים. סלטים להתחלה היו עדינים ומעניינים. ממליצה בחום. הערה אחת שירות עדיין לא משופשף חסר מלצרים... המקום עדיין בהרצה... אמרו...אבל המלצר מלא רצון טוב ומעורר אמפטיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב - תמונה
חובב 3 ביקורות
ארוחת שישי
4.5
18/04/14

האוכל טעים מאוד ועשוי היטב...טבח מעולה...המקום יםה ובמיקום מעולה...השרות סביר למסעדה מתחילה...בעיקר נהניתי מאיכות האוכל והאוירה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה