נגישות
נגישות

פיצה האט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
1.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על פיצה האט

קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אכזבה רבתית
2.8
11/05/14

הגעתי לסניף ברמת גן והזמנתי משלוח . ביקשתי שלוש מנות פסטה וביקשתי לגוון עם שלוש מארבע מסוגי הפסטה שהיו בתפריט . נאמר לי שיש רק פסטה מסוג פנה . התפשרתי . אחרי 14 דקות הודיעו לי שכמות... הפסטה שנשארה להם הספיקה רק לשתי מנות והציעו תחליף של פיצה אישית במקום . הסכמתי וחיכיתי עוד 10 דקות . כשהגעתי הביתה גיליתי ששכחו לשים לי במשלוח את שלושת הפחיות. הסניף לא מושקע ונקי במיוחד . הפיצה הייתה טעימה מאוד . הפסטה בינונית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan - תמונה
ilan מבקר מתחיל
1.7
29/05/11

ביום שבת ב20:20 הזמנתי מגש פיצה .לפיצה לקח שעה להגיע וכמובן הגיע קרה. התקשרתי באותו רגע והודעתי כי הפיצה קרה ובקשו כי אני לא אוכל את הפיצה ומגש אחר בדרך אליי. כעבור שעה ב22:20 עדיין לא... הגיע שום פיצה. התקשרתי לסניף (רמת גן - ביאליק) שם אמרו לי להמשיך ולהמתין . כמובן לא הסכמתי . וביקשתי לדבר עם אחראי.מנהל המשמרת  טען כי המשלוח בדרך אני מצידי לא הייתי מוכן לשלם על המגש שאני מחכה לו כבר שעתיים.לבסוף ביקשתי לבטל את ההזמנה כמובן שנהניתי בחיוב רק שעכשיו אני צריך לשבת ולחכות שהשליח יבוא ויקח את הפיצה הקרה בכדי שלו יחייבו אותי עליה. ממש תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
29/09/07

הזמנו מגש פיצה ב-64 שקלים הפיצה הייתה מלאת שמן והיה בה תוספות לא קשורות כשהתקשרנו להעיר להם על הפיצה הם עוד העזו לצעוק עלינו ולומר שאין להם מושג על מה אנחנו מדברים. לאחר ויכוח של חצי... שעה הם פיצו אותונו במגש פיצה אישי ובנוסף המשלוחן זה שהביא את הפיצה האישית. אמר שנביא לו את המגש פיצה שהזמנו איפה ההגיון? לא להזמין בטלפון!!! ולקחת את המגש באופן אישי כי אלו שלוקחים את ההזמנה הם אנשים טיפשים ואין להם מושג מהחיים שלהם. זו ההמלצה שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
23/05/07

האמת ובכל לשון של בקשה. הימנעו מלהגיע לסניפים אלה האוכל שם פשוט מלא בשומן ולא במיוחד "ידידותי לילדים". אז, כפי שאמרתי ואני אחזור על זה שוב, כשסיימתי לאכול כל הפה שלי היה מלא בשמן, ממש... התחלתי לטפטף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/04/07

טעים מאוד. טונה גבינה למי שאוהב גבינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה