נגישות
נגישות

בשרים 206 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על בשרים 206

Lightdelegate - תמונה
Lightdelegate 2 ביקורות
שירות גרוע שהורס את חווית הארוחה
1.5
24/03/18

עשינו הזמנה טלפונית, קיבלנו אישור הזמנה ב sms. כעבור שעה לא הגיע השליח, התקשרנו וענו שזה בדרך. כעבור חצי שעה התקשרנו שוב ולא יודעים על מה מדובר. הציעו להזמין שוב ושיגיע בעוד כשעה.... כמובן שהפנו אצבע מאשימה מול זאפ על ההזמנה. בזאפ מסתבר כי המסעדה אישרה את ההזמנה. בשיחה מול המנהל בטלפון הוא טען שאנחנו "מרימים את הקול או מאיימים" כשהסברנו שהשירות רע וכי מן הסתם נשתף את החוויה עם חברים. חוצפה ונסיון להתנער מאחריות ובספק אחרי שנים של הזמנות האם נזמין שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ מאד.
4.5
22/01/18

אוכל 10. מגוון גדול לבחירה. שרות מצויין. רק חבל שחיכינו הרבה לקבלת המנה העיקרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal - תמונה
gal מבקר מתחיל
לא נחזור.
2.5
23/12/17

הזמנו מקום לחגוג יום הולדת. הדגים היו טעימים אך הבשרים - לא משהו. המלצר - שיאמר לזכותו שהיה חביב ביותר - המליץ על מנות ראשונות - התברר שעל פטריות בכלי פצפון שילמנו קרוב ל 30 ₪. לגבי... הקינוח: כיון שהיו לנו 2 גלידות של מנות ילדים, והיו יותר ילדים, הזמנו עוד גלידה ומוס. הגלידה - בכוסית לא גדולה עלתה 27 ₪. כששאלתי את המלצר אם זה המחיר לכדור גלידה, הוא ענה שאילו 2 כדורים..מביש. כנ"ל הקינוח השני - לא הצדיק את המחיר וכנ"ל מחיר מנות הדגים. המקום יחסית עממי והמחיר לא עממי. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדווה - תמונה
אדווה מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
10/06/17

206? 56 עובר בקושי... השירות מאד מזלזל וחסר סבלנות, התוספות הונחו על השולחן באופן מאד קמצני ולא נדיב, הובטחו שתי תוספות לכל סועד והתקבלו פחות מאלה שהוזמנו בסה"כ. האוכל עצמו היה פשוט לא... טעים ועשוי לא טוב. התיבול בעייתי, הצ'יפס הכי לא טעים שאכלתי וספוג בשמן, החומוס כמו חומוס צבר קנוי והמחיר גורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
לא גורמה, אבל טעים
4.3
21/05/17

הגענו למסעדה עם שני קופונים ולמרות זאת הורגש שלא אכפת להם והשירות היה טוב למרות זאת. נתקלנו בעבר במקומות שברגע שאתה מגיע עם קופונים היחס הוא שונה לרעה. המחיר לשני סועדים הוגן והאוכל... טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amnon Yosef - תמונה
Amnon Yosef 16 ביקורות
לא נעים
2.0
19/02/17

לא נעים. הזמנו מקום בשבת בצהריים. המסעדה מפוצצת ובחוץ תור ארוך של ממתינים מה שגרם למלצר לתקתק אותנו ולהלחיץ , כנראה כדי שנסיים מהר ונפנה לבאים בתור. האוכל טעים והמחיר אכן יקר אבל כמות... האנשים מעידה שיש סיבה ועדיין, לא מקום מוצלח לארוחה משפחתית נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 14 ביקורות
טעים אבל עם הרבה חסרונות.
3.3
06/06/16

אחרי הרבה ביקורים במסעדה אשר לסכם שהבשרים והאוכל טעימים ובכמות טובה,התוספות קטנות וקצת בקמצנות,לא בדקנו אם מקבלים מילוי בחינם. מחיר גבוה לארוחה מלאה,גם העסקית יחסית יקרה - 92... ש״ח. השירות עייף ומעייף...... לדעתי,מומלץ רק עם קופונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
יקר מאוד
2.0
26/12/15

הגענו למקום 3 חברים לשבת על חומוס ונשנושים. הזמנו 3 מנות חומוס, ומנה של כדורי פלאפל, פטריות וצ'יפס אחת לכולם. החומוס היה לא לטעמי, היה לו טעם שמזכיר טעם של חומוס תעשייתי ולא אהבנו אותו.... הפלאפל הגיע אחרי המון זמן והיה לא מספיק מבושל מבפנים. יצא לכל אחד מאיתנו לשלם 65 שקלים! המון כסף לארוחה כזו. לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oreny - תמונה
Oreny 2 ביקורות
אוכל סביר ושירות לוקה בחסר
1.8
08/04/15

אלכנו שם שולחן של 11 איש, בהזמנה הם לא חילקו תפריט ואמרו כל תוספת שתרצו נביא אין בעיה, בסופו של דבר אמרו שהרבה דברים לא מגיעים לנו וגם הסטייק שהומלץ היה חלש מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מאכזב (לשם שינוי)
1.8
22/03/15

הזמנתי סטייק בפיתה לקחת . הפעם , למרבה האכזבה , התקבל סטייק דק מאוד . הסטייק היה כל כך דק וקטן שבקושי הצלחתי להרגיש את טעמו . החומוס בפיתה הטביע אותו ולא נודע כמעט כי היה שם . הפיתה... הייתה טרייה , החומוס והסלטים בפיתה טריים וטעימים . הצ'יפס חם וטעים . בפעם הבאה אולי פשוט אוותר על הסטייק , יותר זול ועדיין טעים .

עוד פרטים
הוספת תגובה