נגישות
נגישות

דארנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על דארנא

Tamar - תמונה
Tamar 3 ביקורות
וואו איזו חוויה!
4.8
15/01/13

חוויה כמו שלא הייתה לי בחיים... נכנסים לארמון מרוקאי, המלצריות והמלצרים נראים כמו מסרט. היחס אדיב ונעים, והאוכל - פשוט מדהים! הכל הגיע בזמן, בסוף גם פינקו אותנו בקינוח נוסף על חשבון... הבית. אין ספק שאחזור לפה בפעם הבאה שנחגוג יומולדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Firas - תמונה
Firas מבקר מתחיל
ערב נעים במסעדת דארנא
4.5
15/01/13

אתמול סעדתי במסעדת דארנא עם עוד חמשה חברים מקום אוטנתי נפלא , אווירה מרוקנית ממש טיסה למרוקו בלי לשלם את הכרטיס . האוכל טעים , מאוד ממליץ על הפסטייה , בצק פילו ממולא עוף שקדים וקינמון... . נראה כמו שטרודל למנה ראשונה . הסלטים היו טעימים וטריים ביותר , הכתף טלה היה נימוח וטעים ביותר . אני מחכה להזדמנות הבאה לבוא ולהנות שוב . תודה ! שכחתי להוסיף שהשירות היה נעים ביותר , המלצרים והמלצריות סבלנים ואנטלגנטים , דבר שרק הוסיף לחוויה הנעימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
hayah - תמונה
hayah 3 ביקורות
בזבוז זמן וכסף
1.0
27/08/12

הגענו לעיסקית צהרים,חיכינו בכניסה ולא התיחסו אלינו.אחרי זמן מה הושיבה אותנו המלצרית ונעלמה.הזמנו אצל המארחת.הסלטים בלתי נסבלים ולא בדיוק מרוקנים.המנות העיקריות:קוסקוס בקר וטג'ין עף בצבע... ירוק\חום לא אסטתי.הירקות של הקוסקוס ,שלא בושל מספיק,ממש מסמורטטים מרב בישול.לחם וסיגרים טובים.הביאו מים מינרלים לשולחן ומאד "הופתעו" כשאמרנו שנהוג להביא מים קרים לשולחן.מחיר הארוחה והמים שערורייתי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
מחירים בשמיים
3.3
24/07/12

האורחים שלי מארצות הברית התלהבו מעניין המסעדה המרוקאית. ישבנו במסעדה, שהיתה ריקה לגמרי והזמנו מנות. ואז פשוט תפסתי את הראש!! צלחת קוסקוס עם לרקות ו50 גרם בקר עולה 105 ש"ח. בקיצור הזמנו... 4 מנות שונות ל-8 אנשים, עם מנות ראשונות ושתי פסטיות, בלי מנה אחרונה (העדפנו לאכול אותה במקום אחר...) שילמנו 980 שח ויצאנו רעבים. חפשו מקום אחר. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
סער - תמונה
סער 6 ביקורות
מחיר יקר, אוכל בינוני ומטה
2.5
26/05/12

חגגנו יומולדת לחמי. המסעדה, מעוצבת יפה והאוירה נעימה גם השירות נעים ואדיב האוכל, לעומת זאת, ירוד ביותר מגש הסלטים המוגש בהתחלה - משעמם ובוטלט בחריפות, אך ללא טעם נוסף. הקוסקוס ושאר... המנות שהזמנו - ברמה של כל מסעדת פועלים ממוצעת, רק במחיר כפול ואף יותר. נציין בכל זאת לטובה את הקינוח המיוחד והטעים: מעין פסטייה מתוקה עם רוטב בטעם של סחלב. המנה היחידה שהייתה באמת טעימה ומיוחדת. לסיכום - חוויה מאכזבת, ולא מצדיקה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סידי - תמונה
סידי 2 ביקורות
אכזבה גדולה!
2.3
17/05/12

לקחנו אורחים מחו"ל לארוחת ערב כדי לתת להם חוויה מיוחדת. הושיבו אותנו ליד קיר מתקלף ומלא עובש ומשום מה התעופפו סביבנו זבובים! המלצרית הייתה באמת חמודה, אדיבה ומקצועית וגם התרשמנו... מהאנגלית שלה. ואז הגיעו הסלטים... מבחר סלטים חסרי טעם. בכל סטקייה מכינים סלטים טובים יותר. לקחנו מבחר מנות קוסקוס וטאג'ינים. המנות קטנות, סתמיות לגמרי ויקרות ללא שום הצדקה לכמות או לאיכות שלהם. גם הקינוחים היו סתמיים לגמרי וכמעט לא נגעו בעוגיות. הצטערנו שלקחנו אותם לשם ובטח שלא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
02/10/11

הגענו לשם כל המשפחה, בעקבות המלצות, אכלנו את הדארנא עסקית של 175 שקלים לאדם, פלטת הסלטים הייתה מאכזבת, צלחות קטנות עם סלטים מרוקאיים מוכרים ולא טעימים במיוחד. הטאג'ינים למיניהם היו... טובים יותר, אם כי לא משכרי חושים. למרות שהושיבו אותנו בגן הפתוח, הספקנו להציץ למסעדה, ובהחלט העיצוב מדהים ומקורי, המלצריות היו אדיבות ביותר, הן היו לבושות בבגדים מרוקאים מסורתיים, מה שתרם לאווירה. בקיצור, כל דודה מרוקאית מכינה את אותו האוכל ברמה יותר גבוהה, האווירה שבמסעדה היא נעימה וחמימה, יש תחושה שנמצאים בארמון של המלך חסן, אבל החשבון שמקבלים בסוף הוא גבוה מאוד, היינו 4 אנשים ויצאנו בחשבון של 900 שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
19/08/11

הגענו למסעדה אחרי הרבה המלצות. כל-כך התאכזבנו. רצינו להזמין לילדים (3) את המנה של תפריט הדארנא המסורתי ב - 175 ש"ח, אבל לא הרשו לנו. מכיוון שהתלבטנו מה להזמין אחרי שלא יכולנו להזמין מה... שרצינו המלצרית ממש ממש לחצה עלינו, ולא נתנה לנו 2 דקות לחשוב "אז תזמינו להם עיסקית, כבר יש לכם X ו Y אז תזמינו Y וגם Z"אז הזמנו להם 2 תפריטים עסקיים (אני לא מבינה מה יצא להם מזה, הם הרוויחו פחות כסף) שהם לא מצאו בהם מה לאכול!!!! לקטנה שלי - שביקשתי בשבילה צלחת קוסקוס בלי כלום המלצרית הודיעה לי שזה בלתי אפשרי. האוכל הגיע, והיה לא טעים. הקציצות בשר היו מלאות אבקת מרק (אני שפית, ואני יודעת להבחין בטעמים שכאלו) והילדים - שאוהבים אוכל מגוון - היו פשוט במבוי סתום. ולא אכלו. לבסוף פתאום הביאו לקטנה קוסקוס בלי כלום, אולי הבינו שלא יפסידו על זה עד כדי כך....... הגיע הקינוח. הגיעו לנו 4 קינוחים לפי התפריט, אבל הגיעו רק 2. הגדולה שלי הלכה לשירותים - וחזרה בוכיה!!! היא ננעלה בשירותים וצעקה לעזרה, עד שלקוח בא להציל אותה. המלצרית שהיתה לידנו ברגע שחזרה הילדה הבוכיה לא התייחסה לזה אפילו - ולא התנצלה!!!! 350 ש"ח בשביל אוכל לא טעים. לייחס דוחה. ולקמצנות אין סופית. גועל נפש. אל תלכו!!!! והערה - אם אתם לא רוצים ילדים במסעדה - אז תגידו. שזו מסעדה ללא כניסה לילדים. ואם אתם רוצים לארח ילדים - שימו מנות ילדים. זה יעשה לכם רק טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
29/07/11

בואו נתחיל מהסוף: אל תלכו לדארנא!!!לפני מס' דק' חזרנו משם ולהלן החויה: בתחילה ישבנו בחוץ באוהל מרוקאי. למנה ראשונה הזמנו מרק ופסטייה שעוטרה בשכבה של 3 ס"מ אבקת סוכר... (מנה ראשונה או... קינוח??) הכל היה בסדר עד שהגיע חתול שנדבק אלינו והרס את התיאבון. הציעו לנו להכנס פנימה. נכנסנו לתוך המסעדה שהייתה רועשת בטירוף מלאה בערסים ובילדים צווחניים- תחושה של אולם שמחות במובן הרע של המילה. לקח המון המון זמן עד שקיבלנו מנה עיקרית. (אגב: 94 ש"ח למנה של קוסקוס, ירקות וכרע אחת של עוף זה הרבה יותר מידי בשביל מנה כ"כ סתמית!) כשסיימנו את העיקרית בחרנו לוותר על הקינוח ולסיים את החוויה המפוקפקת.. כשביקשנו חשבון הופתענו לגלות שחוייבנו ע"ס 24 שקלים עבור מים מינראליים!!! כשביקשנו להבין על מה ולמה, נאמר לנו: "אמרתם שאתם רוצים מים, אז קיבלתם מים!" רק מישהו שכח לומר לנו שהבקשה הצנועה שלנו תעלה 24 שח!! לא ביקשנו מים מינראליים, וכשקיבלנו כאלה, הסתכלנו סביבנו וראינו שכמעט על כל השולחנות זה מה שיש, אז הנחנו שזה חלק מהשירות "האדיב" של המסעדה שגובה מחירים מופקעים בהחלט, ובוחרת לפחות "לפנק" בבקבק מים. בסופו של דבר לא חוייבנו על המים. מאוחר יותר נאמר לנו ע"י ההנהלה ש"כך מקובל במסעדה, וכשלקוח מבקש מים אז אנחנו נותנים מים מינראליים..." חוסר תום לב?? תשפטו בעצמכם.. זהו. אה, חיכינו עוד 20 דק' כדי לחתום על האשראי, עד שלבסוף קמתי בעצמי וראיתי שהכרטיס פשוט ממתין כלאחר כבוד שאחת המלצריות תעבירו לשולחננו.. משאף אחת לא טרחה לעשות כן, נהגתי בשיטת ה"שירות העצמי" ולקחתי בעצמי את הכרטיס והחשבון. טיפ- לא השארנו. (בפעם הראשונה בחיינו, ואנחנו יוצאים לא מעט..). בקיצור: לא נחזור וכמובן שלא נמליץ! בעניין המים- מתכוונים לפנות למש' התמ"ת ולמועצה הישראלית לצרכנות ואולי גם להעלות את הנושא בתקשורת אם ימשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/04/11

דארנא בשבילי זו מסעדה שמעוררת בי הרבה חושים, ברגע שאתה נכנס אתה משאיר את כל מה שבחוץ- בחוץ. אני יכולה להבין כשאנשים רוצים לבוא ולשלם כמה שפחות, בכל זאת לא באנו לשלם משכנתא, אבל יש לדעת... שכשמגיעים למסעדה כמו דארנא אתה יודע שלפחות 150 שקל לאדם אתה תשים, משם זה יכול רק לעלות, שווה את זה? ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה