נגישות
נגישות

כאמל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על כאמל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/07/07

nice well done keep on

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
24/04/07

וואו!! לשבת מול הים בערב לאור נרות... פשוט מדהים!! הנאה אחת גדולה.ממליצה בחום על הסלט היווני, המיצים למיניהם, הנאצ'וס, העוף בסל ומרק הבצל...לקח קצת זמן למנות להגיע אבל זה היה שווה את... ההמתנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 3 ביקורות
1.3
11/11/05

היינו במסעדה בתאריך 28/10/05 וכן בתאריך 11/10/05 (כדי לנסות שוב) והכל פשוט היה שונה לחלוטין. הפיצה שלהם פשוט נוראית, זאת הפיצה הכי גרועה שטעמתי אי פעם וכמו כן הקולה שלהם ממש לא טובה... לעומת זאת הג'חנון שלהם טוב מאוד וכך גם האייס קפה שלהם. אין מה לדבר על השירות שמשתנה מפעם לפעם - פעם אחת אתה צריך פשוט להתאמץ כדי לנסות להשיג מלצרית ואז שאתה משיג אותה והיא לוקחת ממך הזמנה לוקח לה הרבה זמן לחזור עלייך עם האוכל ואותו דבר קורה עם החשבון. בפעם השנייה שהיינו שם פשוט זינקו עלינו 3 מלצרים והם תמיד הסתובבו בסביבה וכמו כן הם צריכים לראות שהלקוחות שלהם לא מרוצים מהאוכל, וכל האוכל נשאר בצלחת אז לפחות טיפת נימוס מינימלי ותשאלו אם משהו לא בסדר, ועדיין יש את הבעית החשבון שלוקח הרבה זמן עד שהוא מגיע לשולחן. בקיצור למדנו את הלקח בפעם השלישית שנהיה שם לא ניכנס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/09/05

המקום מעוצב בקפידה יחסית למקום שממוקם על הים ומלא באנשים רוב שעות היום.. אך זו לא סיבה שהמלצרים יגישו תפריט לאחר ישיבה ממושכת במקום ועוד שהאוכל יגיע לאחר זמן המתנה מרובה. המיצים הטבעיים... שיגעון אבל עדיין לדעתי המקום לא שווה את הסכום מכיוון שממש יקר יחסית ליושבי החוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה