נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441187 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

שאלתי אלי בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים, כשר
דוזאן בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית
הזמן שולחן
פטוש בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית
ג'ירף חיפה בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
אווזי חיפה בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים
גולדן קורל בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על המקום של אליהו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
shlomit.israeli - תמונה
shlomit.israeli מבקר מתחיל
ביזיון 🤮
1.8
11/02/23

הגעתי למסעדה לאחר שלא מצאתי מסעדה אחרת שהומלצה ב-TripAdvisor ולא הייתה במקום. עברנו ליד המקום של אליהו, והחלטנו להיכנס. (טעות! טעות! טעות!) האוכל דוחה! ״שירות״ זו מילה שאינה מוכרת... בלקסיקון המקום. לא רק שלא תקבל שירות, תקבל יחס משפיל ומזלזל (ויסתכלו לך ישירות בעיניים בלי למצמץ- משמע לגיטימי!) לא היגייני, המקום מלוכלך, רוצה לשטוף ידיים אחרי שביקרת בשירותים?- חפש את הסבון… ואז תמצא בכיור מחוץ לשירותים שאריות סבון מפורק משנת 1970 שעדיף לא לגעת בו. גם כשכמעט אין לקוחות צריך לקרוא למלצרים 10 פעמים על מנת שיקבלו את הלקוח ושיפנו את השולחן מהלקוח הקודם, וגם כשהמלצר מגיע חמוש במגבון מינימליסטי להחריד הוא משאיר את רוב הליכלוך על השולחן. רוצה להזמין? (תתחנן בפני המלצר להגיע לרגע… רק לקחת הזמנה… הילדה כבר צורחת מרעב וחוסר סובלנות ולך תקום עכשיו לחפש מסעדה אחרת) אחרי מו״מ על מינימום מנה 300 ג׳ לאדם (כולל ילדה בת 4.5) הוסכם על 400 ג׳… האוכל הגיע. האנטיפסטי(???)שמוגש כחלק ממנות הסלטים המוגשות עם הזמנת העיקרית- נראה נבול וחיוור ומריח כמו ירק שנעשה לפני שבוע. המנה לא נראתה כמו 400 ג… אבל מילא… במצב הנוכחי היינו אוכלות גם את השאריות של הלקוח הקודם. למזלנו המנה העיקרית שרימפס מטוגן הייתה אכילה. אגב אם חיפשתם רק אווירה מהממת- קיבלתם, הודות לחוף היפה שנשקף ממרפסת המסעדה. פשוט לא!!! ומומלץ לשלוח נציגים ממשרד הבריאות לביקור שגרתי במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dd.galix - תמונה
dd.galix מבקר מתחיל
לא שירותי בעליל
1.5
19/11/22

יושבים 2 מעל החוף (... אווירה), אלא מה ? הזמנו בסה"כ 2 מילקשייק ... אחד מאתנו מעשן ... ורק בסיגריה השנייה נאלצנו לבקש מאפרה ... (כרגע אני נשמע יומרני ?!) המילקשייקים עם קצפת הגיעו... כעבור יותר מעשרים דקות ... בכוסות שתיה קלה (זורם...). קצפת בלי כפיות ? עשתה טובה והביאה ... עם הגב אלינו, הושיטה לנו כפיות ... בלי צלחות ... נאלצתי לבקש צלוחיות מהמארחת שהערתי לה ... לא הייתה תחושה ממש נעימה כשהעבירה את הערותיי למלצרית כששתיהן צחקקו ... לא מתכוון לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mladak - תמונה
mladak 3 ביקורות
אוכל לא איכותי
2.8
25/09/21

הזמנו היום 400 גר טייגר  שרימפס קיבלנו שרימפס קטן שכבר מבושל בישול שני, אמרנו למלצרית ונאמר לנו שזה הגודל , כאשר נגשתי לבעל הבית התגלה שזה איזה שהוא שרימפס שהם קיבלו ממסעדה אחרת ובכלל... לא ידעו מה הטיב שלו, זה מאוד מאוד מאכזב לקבל יחס כזה במסעדה, אוכל שפשוט לא רואי להיות מוגש במסעדה וכאשר כל העניין התגלה, לא קיבלנו לא התנצלות ולא כלום

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 39 ביקורות
המקום של אליהו הוא ביתי השני
5.0
09/09/21

שלום רב, אמש פקדתי את המקום עם רעייתי וידידה טובה. לא היה לנו שום היסוס באשר למקום לאן ללכת. המקום של אליהו הוכיח את עצמו לא פעם. המקום היה מלא אך הצלחנו לתפוס שולחן פנוי. הזמנו טוסט... גבינה, דג וחצילים על האש. הכל היה טעים ומשובח. אנו רוצים לציין לשבח את המלצרית אביטל, שהתרוצצה לבדה בין כל השולחנות ועשתה את המקסימום כדי לתת שירות טוב לכולם. היא באמת מלצרית נהדרת, לבבית וחמודה. קשה לנו להבין מדוע הבעלים לא מקלים עליה ומוסיפים עוד כוח אדם. לסיכום, נגיד בפה מלא, נהנינו ונחזור! בברכה, חובב המסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טקסירו - תמונה
טקסירו 34 ביקורות
שירות ממש לא משהו
2.5
30/07/21

הזמנו קפה הגיע קר.הזמנו מיץ הגיע חם.ביקשנו קרח הגיע אחרי חצי שעה.בקיצור התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

5
תפריט מגוון
2
מנות נדיבות
2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מומלץ לארוחה משפחתית
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8526716

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה