נגישות
נגישות

עדנה בחצר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על עדנה בחצר

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
שירות חובבני במיוחד
3.0
19/03/16

חזרנו לעדנה אחרי שנים שלא ביקרנו. האוכל למען האמת לא השתנה וזה יופי. אוכל צנוע במובן הטוב של המילה, הפלצנות לא חילחלה למרות השם הידוע ורב השנים. לראשונות הזמנו סלט עצבני שהיה מאוד טעים... אבל בכלל לא חריף כפי שאמרו לנו, וכופתאות שאינני זוכרת את שמן במילוי בשר ובצל ומוגשות עם קינמון ואבקת סוכר. לא בטוחה שזו המנה הכי טעימה שאכלתי אבל ללא ספק היא שונה וזה מה שאני מחפשת במסעדות - משהו אחר. לעיקרית הזמנו את המפרום שהומלץ על ידי המלצרית שכמנה שמאפיינת את המסעדה. הגיעה מנה גדולה טריה וטעימה. חבל שהשרות היה מתחת לכל ביקורת. מלצרים צעירים מידי שנותנים שירות חובבני להפליא שלעניות דעתי אינו מכבד את המקום וסוג האוכלוסייה שמגיעה. חיכינו המון זמן לקבל שירות, אחרי מעל ל 20 דקות הצלחנו להזמין את המנות, שכחו להביא לנו את העיקרית ו...כדי לשלם נאלצנו ללכת לקופאית כי לא היה אף מלצר בסביבה. זה היה מאוד מפתיע מכיוון שהמסעדה הייתה מלאה למחצה בלבד ולא נראה שיש עומס חריג. אומנם השארנו טיפ כי זה מה שאנחנו נוהגים לעשות אך ציינו בפני שקופאית שלא נהננו מהשירות והיא באדישות ענתה "אעביר הלאה". חבל להרוס שם טוב ואווירה ככ נעימה במסעדה על חובבנות מיותרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 6 ביקורות
שרות גרוע אוכל בינוני
1.0
07/11/15

הגעתי השבוע עם אורח קיבלנו את האוכל אחרי 40 דקות, וזה אחרי שביקשנו והזכרנו לפחות 3 פעמים שלא קיבלנו את ההזמנה, הזמנו תבשילים כך שסביר להניח שיהיו מוכנים בסיר, אורז פרסי יבש עם תפוחי... אדמה שרופים פחם בלתי אכילים, הזכיר לי למה נמנעתי בשנים האחרונות להגיע לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
YAKI - תמונה
YAKI 3 ביקורות
המסעדה הפרסית הטובה בארץ
5.0
01/11/15

לאחרונה גיליתי שבנוסף למנות הפרסיות המסורתיות, המקום מציע בופה עשיר במחיר של 64 ש"ח בלבד, עם מגוון רחב ביותר של לחמים, מאפים, ירקות, ביצים, סלטים, קינוחים ועוד, כשאת הכל עושים במקום... והכל טרי וטעים. לא לוותר על המוסמה עם אורז פרסי עם הפתעות. אור המארחת מפיצה אור ואווירה משובחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
ביקורת, מסעדת עדנה
2.5
25/09/15

האווירה לא נעימה במיוחד. האוכל סביר ברמתו ולא יותר. האור שבקצה המנהרה היו אולי הקינוחים, אבל רק באופן יחסי. גם הם לא היו מזהירים. השירות היה מהיר יחסית, אבל היו מספר דברים שהתעכבו או... נשכחו בטעות. המחיר היה קצת גבוה מהמצופה. סיכום כולל של החוויה: לא מחייב ביקור

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
בופה ערב משתלם ונחמד מאוד
3.8
12/08/15

הגענו לחגוג יום הולדת לאחותי כל שמפחה- 8 אנשים. בימי שני ושלישי המקום מציע ארוחת בופה ב-90 שקלים שכוללת לכל סועד גם 2 שתיה ותוספת לבחירה! האוכל היה ממש טעים, והיה הרבה מבחר. מה שטיפה... ביאס זה שחלק מהמנות בשר היו די קרות והצלחות גם קרות אז עד שהגעתי לשולחן זה היה ממש קר (שיפודי פרגית ורוסטביף). התבשילים היו חמים כי הוגשו ישר מתוך סיר מהביל. היו המון סוגי ממולאים מצויינים, פאייה פירות ים, סינטה ושיפודי פרגית, ומגוון סלטים ולחמים נחמדים מאוד. השירות היה טוב והמלצרים מקסימים ממש. ארוחה שלגמרי שווה 90 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
מלוכלך, לא טעים ויקר. מה קרה?
1.8
09/08/15

אכלנו היום צהרים בעדנה וממש התאכזבנו. הכלים היו מלוכלכים, כוס שבורה על השולחן, תחושה של חוסר ניקיון במסעדה. שירות לא משהו (קמנו בעצמנו מדי פעם כדי לקחת כף שהיתה חסרה, לומר שאנו מעונינים... להזמין שתיה, לא שאלו איך האוכל וכד'). האוכל היה לא טעים וסתמי. סלט קפרזה הורכב מאוסף עגבניות שונה שנראה כמו שאריות וחתיכה קטנה של גבינה שפוררו אותה. מוסמה תפל, פסטה רוזה - בסדר. מחיר יקר ולא מצדיק. התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chaya - תמונה
Chaya 3 ביקורות
מה קרה למסעדה שכה אהבנו?
2.0
12/06/15

לפני שבועיים היינו בארוחת ערב לרגל יום הולדת עם אורח מחו"ל והאכזבה פשוט לא תתואר. 3 מהנוכחים הזמינו קציצות דגים שהגיעו מלוחות ברמה שלא איפשרה להנות ואחד אף החזיר את מנתו. סלט העוף... המוקפץ הוגש פושר. עוגת קינוח אחת הייתה מקולקלת (והוחזרה) והשניה פשוט מעוכה ולא טרייה. איזו נפילה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
אכזבה גדולה
1.5
01/04/15

הגענו למסעדה אתמול בערב בעקבות המלצה חמה. שרות המלצריות היה מתנשא ומזלזל מהרגע הראשון, צלחות הוטחו על השולחן, מענה לשאלות היה מזלזל, השתיה הגיעה באיחור, חשבון הגיע לאחר שלש... בקשות. בנוסף, אין תשלום בכרטיסי אשראי- נדיר ומקומם! האוכל עצמו לא היה מוצלח במיוחד והמנות מתומחרות יקר. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal N - תמונה
Eyal N 3 ביקורות
מסעדת הביית שלנו
4.8
14/02/15

ארוחת הבוקר הכי טובה שיש. גם צהריים וערב לא מפגרות אחריה. והכול במחיר שווה לכול נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran 2 ביקורות
מומלץ בחום!
4.3
01/10/14

אני גר בחו"ל, מבקר בארץ פעמיים בשנה, ועדנה הפכה לאחד מהמקומות שאני משתדל לבקר לפחות פעם אחת בכל ביקור. השירות מהיר, המחירים סבירים ביותר (לא הכי זולים, עם זאת לא יקרים וללא ספק שווים את... הכסף), והאוכל טעים ביותר. ממליץ בחום לשמוע את המנות שלא בתפריט מהמלצרים - בד"כ מדובר בבול פגיעה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה