נגישות
נגישות

נאפיס חולון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על נאפיס חולון

יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
ארוחה עסקית טובה והוגנת
3.8
03/12/14

ביקור ראשון במקום לארוחה עסקית. התפריט מכובד וכולל מנות שאינן נפוצות בשיגרת המסעדות. מרק שעועית כמנה ראשונה היה טוב וכמוהו הגולש כמנה העיקרית (אם כי ניתן היה להוסיף קצת פפריקה). בסה"כ... אוכל טוב ובכמות נכבדה תמורת 59 ש"ח - מחיר הוגן ביותר. השירות יעיל וחביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoham - תמונה
shoham 2 ביקורות
התאכזבתי
1.8
11/10/14

היום הייתי בנאפיס בסניף שלהם בחולון זאת פעם ראשונה שהייתי בנאפיס ופשוט התאכזבתי חשבתי לתת להם צאנס אבל באותו רגע שנכנסנו התחרטתי לקח לנו יותר מחצי שעה רק להיכנס! ואחר כך היינו צריכים... לחכות חצי שעה כדי שמלצרית תבוא ותיקח את ההזמנה. אבל מה שהכי אכזב אותי זה שאני הזמנתי לעצמי פסטה ולקח להם שעה להביא לי אותה. לא מספיק גם את השתייה שהזמנו קיבלנו רק בסוף הארוחה ולא רק כשאנחנו התלוננו למנהל הוא אמר שיפצו אותנו בקינוח וגם את זה לא קיבלנו בקיצור אני פשוט לא ממליצה על נאפיס ואני לא ילך לשם יותר פעם הבאה שאני ירצה לאכול במסעדה אני ילך למסעדה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
נחמד, לא לאניני טעם
3.8
23/08/14

היינו זוג , פעמיים. לקחנו את המנות הבאות: פתות צהובה וזיתים (33)- מצוין המבורגר אנטריקוט (52)- תפל. הוגש וול דאן למרות שביקשתי מדיום. החזרתי וקיבלתי מדיום וול. רביולי בטטה (40): רך... ודביק. רוטב עגבנות אגרסיבי חביתה (44): שמנונית מאוד קינוח שחיתות(33) בתמונה: נהדר, טעים מאוד, רוטב שוקולד עשיר וופלים מתפצפצים. לא רע, גם לא טוב מדי. ככה ככה

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
נאפיס חולון- מסעדה נהדרת לכל המשפחה
5.0
21/07/14

אם גם אתם אוהבים לצאת יחד כל המשפחה לסעוד במסעדה שמבינה את כולם, זה המקום. מקום נפלא, שירות נהדר, אוכל טעים, מסעדה גדולה, בעלי ותק רב ולא סתם. מנות הילדים גדולות ועשירות, מנות הפסטה... נפלאות. אני ובעלי הזמנו את הפלטת בשרים הזוגית אשר הכילה - 300 גרם אנטריקוט, 2 נתחי פרגית ו-2 קבבים- המנה מגיעה עם 4 סוגי סלטים, לחם הבית ותפוחי אדמה אפויים- מנה ענקית שמספיקה לזוג במחיר מגוחך. הנסיכה שלנו בחרה מיני המבורגרים- 3 המבורגרים טעימים במיוחד. כל המנות באמת גדולות, מרשימות, משביעות ובהחלט לא מיועדות לסועד אחד. ממליצה בחום, אנחנו בטוח נחזור ואתם עוד פה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
ממש מבאס
2.5
27/05/14

הרבה זמן לא ניתקלתי בשירות כל כך גרוע. אמנם המלצר כשהתייחס אלינו פנה אלינו כ"חבר'ה" אבל מלבד זה לא היה טיפת שירות או יחס. לא משהו שציפיתי מנאפיס בכללי. בד"כ אנחנו הולכים לסניף ראשלצ... מזרח אבל החלטנו לגוון. לא עוד. על הפנים!! האוכל בסדר. השירות נוראי, אם יושב שולחן של 4 אנשיים ומישהו מבקש מפיות ומקבל מפית אחת והמלצר נעלם ואפילו לא שומע את הבקשה שלי להביא לכולם זה ממש גרוע...

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
תמיד מומלץ
5.0
30/03/14

לא הייתה פעם אחת שהגעתי לשם ולא היה תור אבל הכל מתוקתק ועובד כמו שצריך. האוכל קולע לטעם של כולם, כל אחד ימצא משהו לאכול בתפריט הרחב והכי חשוב רוב המנות מסתכמות במחירים של עד 50 ש"ח בגג.... לא זוכרת שהזמנתי מנה והיא לא הייתה טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 2 ביקורות
נאפיס חולון
4.5
04/01/14

המקום גדול, המבחר עשיר, בסוף השבוע יש תמיד טור ארוך של ממתינים - אבל התור מתקדם לרוב מהר. מבחר המנות עשיר וכל אחד מצליח למצוא מנה הוא אוהב. היינו כבר כמה וכמה פעמים ועוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
אחלה של מקום
4.0
25/12/13

יופי של קונספט אפשר להגיע עם המון אנשים או רק בזוג וכל אחד יימצא פה משהו לאכול. תפריט מגוון ואין סופי שעושה קושי בבחירה. המון מנות בסיסיות וטובות. האוכל מתומחר בהגינות ולא יקר, המנות... מאוד יפות עד גדולות מאוד והאוכל בסיסי וטעים!!! אחלה של מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
מצויין
4.5
07/10/13

מנות טובות לכל כיס, שירות מצויין ומהיר. מנה מומלצת : טוסט מוקרם עם פטריות. אחלה מנה שמגיע עם סלט וכרוב לבן, 35 שקלים! אווירה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 19 ביקורות
טוב
4.5
08/09/13

הזמנו עוף וצ'יפס. האוכל היה ממוצע - לא מדהים ולא רע. המשלוח הגיע בזמן. המחירים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה