נגישות
נגישות

מפגש קרוון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על מפגש קרוון

lena.gul - תמונה
lena.gul 5 ביקורות
1.3
03/09/11

נתחיל מזה, שפלטת סלטים עולה 120 ש"ח!!!!! כל סלט מגיעה בצלחת פצפונת ויותר מזה, אין מילוי לסלטים, רוצים עוד טחינה תפתחו את הארנק!!! האווירה מאוד לחוצה, כאילו רוצים שתוכל כבר ותפנה את... השולחן. האוכל רגיל לחלוטין, החומס לא משהו מיוחד, בקיצור יש מקומות הרבה יותר טובים באבו גוש, ממש לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
09/04/11

הגענו בשבת. הזמנו 2 סלטים ומנות עיקריות. המחיר בתפריט סביר אבל ההפתעה הגיעה כאשר הגיעו המנות. על סלט ירקות בצלחת פצפונת (כן כן כזו שמגישים בה את החמוצים בדר"כ) התבקשנו לשלם 18 ש"ח!!!!... כנ"ל על צלוחית חומוס. חיכינו 20 דק למנות העיקריות שהזמנו. ולא הזמנו אוכל מסובך. שניצל לילדים ושיפודי פרגיות. הגיעו מנות עלובות, קטנות עם 20 צ'יפסים לצלחת (ספרנו) ולא, ממש לא טעימות. השרות מזלזל. ביקור אחרון שלנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/02/11

ברצוננו להודות לצוות הנפלא של מסעדת קרוואן באו-גוש בראשותם של הדודים יעקב וטאבת וכמובן למוסא המסור אשר תמיד יקדם את פניך בחיוך מכל לב. תודה על היחס האדיב והמקצועי, על האוכל הנפלא... והאותנטי ועל האוירה היחודית והלבבית. במסעדת קרוואן תמיד כייף להתארח, לצפות בנוף הפסטורלי וכמובן לאכול ממטעמיה, מהחומוס הנימוח, מהממולאים המופלאים וכמובן משיפודי הכבש והפרגית הנהדרים וזה רק חלק מזערי מהתפריט. תודה וברכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול מבקר מתחיל
1.0
20/02/11

שרות מאכזב 40 דק עד שניגש משהו והתייחס יחס לא נעים בלשון המעטה הרגשה שאתה מפריע לא נחמד בכלל הרגשתי רק רצון לקום וללכת. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
13/02/11

האוכל במסעדה טוב, צפוי, סלטים ובשרים על האש. היה טעים. אבל השירות גרוע, בגלל הלחץ, בשבת פשוט מפוצץ שם. דווקא הזמנו מקום, ושמרו לנו, אבל הרעש והבלגן חוגגים. אם יודעים את כל זה מראש... ולאמתרגשים - אז אפשר ליהנות. לקחנו לשם אורחים מחו"ל שמתאכסנים בירושלים - לולא זאת לא היינו באים בשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
04/02/11

באנו לאכול 2 זוגות חומוס - המלצר התנהג נורה לא בנימוס גער בנו שזו מסעדה בשרית, השרות היה לא נעים רק רתה שנלך כל פעם נתן מכה כשעבר באחד מאיתנו כאלו יאלה קומו לכו ... בסוף קיבלנו חשבון... בכתב יד ונדהמנו לראות 30 ש"ח ציפס על גדול ועל ציפס גדול!!! אני יעשה לכם הנחה כך אמר. בושה בושה לא נחזור יותר וזו פעם ראשונה ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/02/11

ברצוננו להמליץ בהתלהבות על "מפגש קראוון" בכפר אבו-גוש. מסעדה אותנטית בעלת תפריט עשיר ומגוון הבנוי על מצרכים טריים. מנות מומלצות במיוחד כגון מקלובה וכבש בתנור ממש מעולות. בפעמים שסעדנו... במסעדה זו נהנינו משרות אדיב ומסור, אוירה נעימה ונוף מרהיב של הרי יהודה הנשקף מהחלון הרחב. בעלי המסעדה יעקוב וטאבת נמצאים במקום ומנצחים אישית על הפעילות ונותנים יחס ידידותי אישי לאורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/02/11

מסעדה יוצאת מן הכלל. שרות מצוין, אדיב ומהיר. האוכל טרי וטעים מאד. המבחר רב. האווירה נעימה מאד והמסעדה יפה מאד. כך גם נוף הרי ירושלים הנשקף ממנה. מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
13/01/11

מסעדה מעולה כבר עשרות שנים שאני אוכל שם! יישר כוח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/01/11

מנות ראשונות מדהימות, מנה עיקרית - אכלנו את המקלובה, לדעתי המקלובה מספר 1 בארץ. צוות עובדים אדיב ונעים, במיוחד ראוי לציון פארוק, המלצר הראשי. ותודה לכולם. בטוח שנמשיך ונחזור לאכול... במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה