נגישות
נגישות

אנטריקוטי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוטי

eitan.shaltiel - תמונה
eitan.shaltiel 2 ביקורות
לצערי מסעדה ברמה נמוכה
2.0
17/08/20

ניסינו להזמין מקום ל 2 לאתמול טלפונית אך נציג בקול קר שלל זאת לטענתו לא שומרים מקום . הגענו וניסינו להזמין באמצעות מלצרית שנראה שאין לה קר למקצוע ולתפריט במסעדה הסלטים בפתיחה היו... סבירים אך מנות הדגל האנטריקוטים 400 גר שהומלצו היו תפלים ועם טעם לוואי הבנו את הרעיון ולשם לא נחזור וחבל !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miriam - תמונה
Miriam 2 ביקורות
טעים וטרי. יש מה לשפר ולשפץ במקום.
3.5
28/05/19

האוכל מעולה. טעים וטרי. ובשפע!! לא יקר אם לא לוקחים מנות פתיחה. המנה העיקרית מספיקה. אוירה נחמדה. היה לי קר. והאקוסטיקה לא משהו. בגדול- מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
מהנה
5.0
11/09/17

מחירים סבירים מאוד לכל כיס. בייחוד העסקיות בצהריים! ממש כמו אכול כפי יכולתך שירות אדיב ומנות נדיבות.. אכלתי גם בשולחן אישי וגם כחלק לאירוע ונהניתי מאוד! חשוב לציין שגם המשלוחים לא... יורדים מרמת האיכות של הרגילה במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי מבקר מתחיל
אוכל טעים ושירות מעולה
5.0
22/08/17

חגגנו באנטריקוטי הרבה אירועים משפחתיים והאחרון היה בת המצווה של הבת שלנו. כמו תמיד, קיבלנו שם יחס מקצועי ואכפתי, האוכל היה מעולה, השרות היה מצוין וכל האורחים נהנו גם מהאווירה המשפחתית... הטובה וגם מהאוכל הטוב - היה טעים, היה בשפע, והגיע מהר! ממליצה בחום גם לארוחה משפחתית טעימה וגם לאירועים משפחתיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת- - תמונה
ליאת- מבקר מתחיל
מסעדה מעולה! ממליצה מאוד!
4.8
10/08/17

מסעדה מעולה. מיד בסיום התפריט הוגשו שפע סלטים ולאפות חמות מהטאבון. המנות הוגשו במהירות. הצוות היה אדיב מאוד עם שירות מעולה. אוכל מושלם. מנות מכובדות. אנחנו בקרוב נבוא שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
טעון שיפור
2.8
08/02/16

אוירה נחמדה אוכל מזעזע עם שירות של בית תמחוי כאילו עושים טובה שמגישים לי את האוכל. וכל שניה שואלים . לפנות? לפנות? אתה רוצה שנפנה לך? כאילו עוד שניה בועטים אותי ואומרים יאלה לך הבייתה .... וזה אחרי חצי שעה , וסטייק סולייה עדיין לא דיברנו . לא משנה איך יגישו אותו ריר וואל דאן בכל מקרה צריך להביא את הסנדלר השכונתי שיחתוך את הדבר הזה,גם הסלטים נהיו פחות ופחות מושקעים. בקיצור מקום נחמד לאכול סלט חומוס עם ציפס לא יותר . נ.ב המצאתי תאריך כי אני לא זוכר את התאריך המדויק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit Lazarovich - תמונה
Shlomit Lazarovich מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
1.0
14/12/15

פעם ראשונה שנכנסנו אני ובעלי לאכול באנטריקוטי. איך שנכנסו ישר קיבלה אותנו מלצרית ואמרה לנו לבחור איפה לשבת (המסעדה היתה ריקה). הזמנו סלטים חופשי (כל אחד 18 שקל) ושיפוד פרגית כל אחד... (רצינו שווארמה אבל נגמר להם!). קודם כל המלצרית ישר שמה את הסלטים (לא היה מגוון ולטעמי גם לא היו טעימים) ואת הלאפות. לקח זמן עד שהביאה את השיפודים. ואז כבר נגמרו הסלטים. אז המלצרית שאלה אם למלות לנו (הזכרתי 18 שקל לסועד שכתוב חופשי כל הארוחה??) אמרנו לה שכן. הלכה וחזרה אחרי יותר מ10 דקות! ולאחר מכן לא ראינו את המלצרית יותר עד שביקשנו חשבון. לא הציעו למלא את הסלטים. מה מעצבן זה שנכנסו קיבלו אותנו יפה ואחרי שהזמנו שכחו מאיתנו. אני מרגישה מרומה. שילמנו 36 שקלים על קצת סלטים לא טעימים וממש לא חופשי. מלאו לנו רק פעם אחת וגם זה כי ביקשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון מילר - תמונה
ירון מילר מבקר מתחיל
אנטריקוטי - אירוע ברית מילה
5.0
29/10/14

אירוע - ברית מילה, הייתי במס' מקומות לפני שהגעתי לאנטריקוטי, אני רוצה לציין, איך שנכנסתי למקום, הרגשתי בבית!התקבלתי בחום ע"י רועי שגילה גמישות במחירים ובתפריט, האירוע היה פנטסטי, אוכל... מעולה, קיבלתי תשבוחות מכל אורח שהגיע, צוות מלצרים מקצועי, בקיצור מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 4 ביקורות
מסעדה מעולה , אוכל מצוין ובשפע וטעים ביותר!
5.0
24/06/14

התארחנו ב6\24 באנטריקוטי, מדובר בחדר מורים המונה 35 מורים. אנו חייבים לציין שהאוכל היה מעולה, בכל פרמטר! בשפע- סוגי הבשרים וכמות האוכל! רועי בעל המסעדה לא הפסיק לפנק אותנו בשמחה ואהבה... עם אוכל מצוין , וזאת למרות שהיו עוד הרבה לקוחות בחנות. המלצרים\יות היו מעולים\ות ונחמדים בצורה יוצאת דופן והמחיר היה מעולה לתמורה שקיבלנו. כ"כ אהבנו את המקום ואנו בטוחים שנחזור שוב. המקום כשר למהדרין ! המקום אינו רועש ונקי - זה היה לנו מאוד חשוב . ומומלץ בחום לבקר במסעדה זו ולקבוע אירועים. לא תתאכזבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 15 ביקורות
מסעדה ביתית
3.8
21/03/14

היינו במסעדה לחגיגות יומולדת, מקום נחמד מאוד, הומה אדם, בייתי מאוד, ומייצג את אוכלוסיית העיר, האוכל היה טעים מאוד, שירות נחמד, חבל רק שעל סלטים צריך לשלם 18 ש"ח לבנאדם - סתם מוריד מערך... המקום. בסה"כ מקום טוב וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה