נגישות
נגישות

יום המלצרים: המלצרים שחייבים להשאיר להם טיפ גבוה

מקצוענים, מזמרים, אדיבים, מהירים, חייכנים ושולטים – קבלו את המסעדות עם המלצרים הכי לוהטים ונכונים, אלה שהופכים את הביקור במסעדה לבלתי נשכח!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 26/09/2023, 11:35

במיוחד לקראת יום המלצרים הבינלאומי שנחגג עבור כל המלצרים בעולם ב-25.9, בחרנו את המסעדות הטובות בישראל עם המלצרים הכי טובים שיש! מסעדות מיוחדות עם שירות נהדר ועם מלצרים שהם פשוט דליקטס.

מה ההגדרה של מלצר עם גוד וייבז?

  • קשר עין – מלצר טוב ישמור קודם כל על קשר עין ולא יתעלם מכם/מכן… ממש כמו בדייט, הוא אמור לבדוק אתכם משך כל הארוחה מה מצבכם, והאם אתם מרוצים או מוטרדים.
  • אדיבות – אדיבות היא לא מילה גסה ולצערנו מלצרים רבים בארץ מתקשים לחייך ומתנהגים בקוצר רוח. אדיבות משמע לשדר סבלנות וסובלנות ללקוחות, להסביר בנעימות על התפריט, לחייך מדי פעם ואם יש לקוח דברן אז לזרום, כמובן עד גבול הטעם הטוב. ועוד משהו, מים! מלצר אדיב ידאג שיהיו לכם מים על השולחן לכל אורך הארוחה.
  • מקצועיות – אחד הדברים הכי חשובים הוא שירות טוב ומלצר ששולט בתפריט! אין דבר מעצבן יותר ממלצר שכל רגע אומר 'אני צריך רגע לברר' ומותיר אתכם פעורי פה ומורעבים כמו כלב פינצ'ר בגיל ההתבגרות. מלצר אמור לדעת מה מגישים, מה מנות הספיישל של אותו יום, מה שותים ומה הקינוחים.

·  אווירה – אחד הפקטורים שיגרמו לכם לרצות ולחזור למסעדה כזו או אחרת הוא לא רק האוכל המשובח, אלא האווירה והמלצרים אחראים על 90% ממנה! מלצרים שרים, מלצרים שמחים, בדחנים, חייכנים, כאלה שמקפיצים את האווירה בכל מיני דרכים – אלו המלצרים שממש בא לכם לפגוש.

נלו, בגלל האוכל והמלצרית הרומניה, שעושה את כל האווירה

מי לא מכיר את המסעדה הרומנית נלו? המסעדה שמזכירה כנס מחזור של יוצאי רומניה, מביאה את מיטב מנות הז'אנר, באווירה נפלאה של טברנה רומנית ועם שירות אישי של מלצרית המקום, שמעניקה לבאי 'נלו' תחושה של בית. מעבר לשירות האדיב והיחס החם, תוכלו לברר כאן את כל הפרטים על כל המנות ובלי להרגיש מעצבנים! ימלאו לכם מים, יסבירו, יפנו ואולי אף יגרמו לכם להישאר לטראנס הרומני של ההופעה...

המלצת המלצר – פלטת מזטים הכוללת מגוון סלטים רומנים מעולים כמו חצילים קלויים, כבד קצוץ, חומוס רומני שעשוי משעועית, סרמלה – כרוב ממולא רומני עם בשר ואורז המוגש עם ממליגה לצד מומיצה (שקדי עגל) ולא לוותר על הקינוח ההורס של פפנאש.

נלו. אילת 11, תל אביב, 03-510-1919

מחניודה – אוכל גורמה עם מלצרים שהם שחקני נשמה!

מחניודה היא מסעדה מושלמת ולא פחות מזה… המסעדה קמה ב-2009 ע"י השף והאגדה אסף גרניט, עם אוכל גורמה, כשכל מנה טובה מאחותה שבתפריט. מעבר לתפריט דינמי המשתנה בהתאם לעונה, חומרי הגלם ומצב רוח של השף, תמצאו כאן מלצרים שאוהבים את המקום, הבוס ואת עצמם. המלצרים מרגישים כאן בבית מה שגורם גם לכם להרגיש ככה, הם מדברים ביניהם בקול רם, עושים שמח במטבח, ובקיצור - מעניקים אווירה של חום בית ומקצועיות. מה שיפה במלצרי המקום זה שהם בוחרים וממליצים על מנות ע"פ טעמם האישי ולא ע"פ המחיר, המקצועיות כאן היא מעל המצופה וגם החיוכים והחיבוק המנטאלי!

המלצת המלצר – מאפה כורדי עתיק – קאדה עלי בר עם סחוג, יוגורט ועלי גפן, הפולנטה הרכה והידועה של המקום עם פטריות ופרמזן, פילה בקר קלאסי עם גראטן ארטישוק ירושלמי ברוטב יין ולקינוח לא לוותר על בוואריה טופי מלוד.

פאנץ' ליין – מלצרים מזמרים על אוכל טעים וזיוף מרנין

היום כבר יש ברחבי הארץ מסעדות רבות עם מלצרים מזמרים, אך אין ספק שמסעדת פאנץ' ליין, הייתה חלוצת הז'אנר עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום. מדוברת במסעדת ביסטרו בר המתאימה לשילוב של אוכל, בילוי ומסיבות – ניתן לקיים כאן אירועים מסוגים שונים כשכל המלצרים במקום הם זמרים, רקדנים ואף שחקנים מדהימים. אז למי מכם שמחפש אווירה קצת אחרת, עם מלצרים שישירו לכם תוך כדי הגשת המנה ואף יזמינו אתכם להיות 'קירל ופרגי' לכמה רגעים, זה המקום המתאים. אין ספק שהמלצרים של 'פאנץ' ליין' הם החלק הארי של האווירה, עושים שמח, מקצועיים, ואדיבים ומרקידים עם אוכל של מסעדה טובה.

המלצת המלצר – תמצאו כאן תפריט קבוע לסועדים הכולל סלטים, חומוס, חציל בלאדי, נתחי פילה סלמון במרינדה, קדירת נתחי אסאדו ברוטב סויה וסילן ונתחי פרגית ברוטב אסייתי, כל הטוב הזה בליווי סירות תפ"א ברוזמרין ואורגנו ואנטיפסטי. המלצרים ישמחו לזמר לכם על האלכוהול והקינוחים המומלצים לצד הארוחה שלכם, אז תבואו, תטרפו ותזמרו!

מסעדת קומראן – שילוב מנצח של מסעדת שף ומלצרים מקצועיים ותוססים

אחת המסעדות הכי טובות בארץ היא קומראן - מסעדה שהיא הרבה מעבר למסעדת שף, היא חוויה, היא חופשה והיא בעיקר מלצרים מקצועיים שיודעים מלאכתם היטב ופשוט מרימים את האווירה. במסעדה תמצאו תפריט עמוס באוכל גורמה מהמטבח הים תיכוני המצוין לצד קוקטיילים ואלכוהול מדוגם וכמובן גדוד מלצרים שמלווה אתכם לאורך כל הדרך – מבחירת המנה הראשונה, הרכב הארוחה ועד לבחירת המשקאות שילוו אותה. האוכל מופלא בטעמיו ולעתים קרובות מתעוררת במקום מסיבה עם רקדניות ואת סעודתכם תלווה מסיבה ספונטנית, כשהמלצר עשוי לשדל אתכם לרקוד כדי שתהנו במקסימום!

המלצת המלצר -  לצ'ה די טיגרה - ילוטייל קצוץ דק, גספאצ'ו ירוקים, שמנים שרקחו במקום, פרחי דבש וטוויל שומשום ומלח אטלנטי, החריימה של נונה המוגש בפאני פורי וטחינה ירוקה, מִסאחן עוֹף - פיתה דרוזית, עוף מפורק בג'ספר, גרמולטה ויוגורט טבעוני לצד ספריבס טלה – צלעות טלה בבישול ארוך ביין לבן וירקות שורש בתוספת אספרגוס.

סבסטיאן, כשאוכל צרפתי מדהים ומלצרים מנומסים נפגשים

סבסטיאן היא מסעדה מומלצת במיוחד! תמצאו כאן בראסרי מודרני צרפתי עם תפריט מגוון של מנות בשר, דגים ומאכלי ים, פסטות, סלטים וכמובן קינוחים מנצחים, כשכל המנות מושלמות בטעמן. כל הטוב הזה בא ביחד עם ארסנל שלם של מלצרים אדיבים, חייכנים שילוו אתכם במקצועיות רבה, אדיבות וזריזות כיאה למסעדות טובות! הם ימליצו לכם את הספיישלים של היום, מה לשתות, במה לקנח, יחייכו אליכם ויבדקו לשלומכם ואפילו יחליפו לכם את הכלים המלוכלכים וימזגו לכם מים בלי שתבקשו – בונוס גדול בישראל.

המלצת המלצר – טרין כבדי עוף המושלם, פסטה פירות ים עם שרימפס, מולים , אספרגוס, תרד ועגבניות, שניצל עגל מגיע כמנה גדולה במיוחד וסטייק צלע לבן ברוטב שמנת, חרדל ודבש ואסור לוותר על המלצת כלל המלצרים לזלול את הברד פודינג העשוי מבצק קרואסון, אנגלז וניל, גלידת וניל ודובדבן אמרנה.

אצל עובד בכפר, בגלל הסלטים, השיפודים והמלצרים המדהימים שיש רק כאן

מסעדות שוות זה עובד! 'אצל עובד בכפר' היא מסעדת בשרים שנפתחה בסוף שנות ה-90 ע"י עובד והפכה להיות למסעדת בשרים מצליחה ומעולה, עם סלטים מצוינים, שיפודים חלומיים ונתחי בשר עסיסיים במיוחד. מהרגע שנכנסתם לממלכה של עובד, יתלווה אליכם מלצר שמשך כל הערב ישרת אתכם נאמנה, יעזור לכם לבחור את המנות הנכונות ויעשה 'ריפיל' לסלטים המצוינים שכאן. ואם כל הטוב הזה  לא מספיק, המלצרים כאן לא נחים לרגע, הם כל רגע משגיחים על הסועדים לראות שהכל טוב, שלא חסר סכו"ם, מים, מנה שהוזמנה, מנקים את השולחנות כל הזמן ובודקים שנעים לכם, טעים לכם ושאתם מאושרים – ובטוח שאתם מאושרים, כי טעים ונעים לאללה!

המלצת המלצר – הסלטים כאן הם משהו משהו, מרב שהם מיוחדים, טעימים, טריים, קשה למצוא להם מחמאות נוספות, כי תקבלו כאן לפחות 14 סלטים מהממים! מומלץ לקחת לצד הסלטים, שיפודים של פרגית, אנטריקוט, חזה אווז, חלוויאת, ביצי הודו  - אחד מכל סוג כי שיהיה מקום לכל הארוחה המעולה הזו.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
1

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon