נגישות
נגישות

בערב החג של ערב ראש השנה תתקיים השנה ביום שישי ה-15 לספטמבר, הפעם, הגיע הזמן לחגוג בסטייל עם מיטב המסעדות שמכינות ארוחות חג מופלאות, בערב החג. EVE, לולה מרטין, וילה מארה, נלו, באבא יאגה, אווזים, ג'ורג' וג'ון, כל אחת מהן עם הסגנון הקולינרי המשובח שלה, מציגה תפריט חג מיוחד עם מבחר מנות מעולות לסעודת מלכים ומלכות!

תשכחו מהקניות היקרות שעורכים שבועות לפני הבישולים, ההתרוצצות במטבח בין פתיליות לסירים, המתכונים, התבשילים, כאב הראש והילדים המעצבנים שמסתובבים לכם בין הרגליים ועושים 'קיצי' למדד העצבים שלכם. ותחשבו על עצמכם, על האלטרנטיבה האלגנטית, הקלה, המופלאה והטעימה של לחגוג את ערב ראש השנה על ארוחת גורמה במסעדה מצוינת  - ללא מאמץ, ללא הוצאות מיותרת ועם מבחר מנות שמתאימות לכל בני המשפחה! אז..כדי שתחגגו את ארוחת החג של ראש השנה 2023 בזלילה מענגת, בחרנו עבורכם את ארוחות החג הכי משובחות במסעדות המצוינות שידאגו לעשות לכם ערב חג קולינרי משובח ובלתי נשכח לחג שמייח!

EVE אירועים – לאוכל משובח וטעים באווירה חגיגית וביתית

'איב אירועים' מקיימת את ארוחת ערב חג של ראש השנה ופסח כבר למעלה מ- 18 שנה וגם השנה תוכלו לחגוג כאן, באיב - אחד האולמות היותר נחשקים לחגוג בהם את ארוחת החג שלכם עם שפע של מנות שתוכלו לאכול ולזלול חופשי ולהנות מכל ביס.

מדד החגיגיות? יהיה רב לקידוש החג, תקיעת שופר מסורתית, קריאת ברכות, מוזיקה רקע נעימה וכמובן שירת שירי חג באולם שיתקשט במיוחד לאווירת החג.

מה בתפריט ערב החג?

סלטים – למרכז השולחן יוגשו עשרה סלטים כמו למשל: חומוס, מטבוחה , פלפלים חריפים, תירס חמוץ מתוק , תירס גמדי בפטרוזיליה, חציל במיונז, חציל על האש בטחינה , חציל צרפתי ברוטב עגבניות פיקנטי, חציל  מטוגן ברוטב בסלמי ושום , כרובית מטוגנת , פטריות סצ'ואן על מצע עלי בייבי , עגבניות שרי, בזיליקום, שום ושמן זית , אבוקדו , טונה , סלט פילדלפיה, סלט רוסי במיונז ,סלק , כרוב לבן עם תפוחי עץ מתקתק , כרוב שמיר וויניגרט.

מנות ראשונות – תוכלו לבחור מבין שלוש מנות מופלאות של גלילת חציל ממולאת בבשר, צנובר ופטריות, פילה סלמון בלימון, פילה לברק ברוטב עגבניות (פיקנטי).

לצד מרק ירקות כדי שחלילה לא תישארו רעבים לקראת המשך סעודת המלכים שלכם.

מנות עיקריות – תוכלו לבחור בין סטייק פרגית בתבלינים, סטייק אנטרקוט, אסאדו עגל חלב לצד תוספות כמו: סלט ירקות, אורז סיני עם ירקות ואטריות, דואט תפו"א ובטטה, שעועית מוקפצת בשום ושומשום.

מתוק – לקינוח תקבלו קינוחים (פרווה) רבים וטעימים כמו למשל: אבטיח, מלון, קיווי, גלילות ממולאות בגלידת וניל, עוגת שוקולד חמה עם כדור גלידה, סופלה שוקולד, פאי אגוזים/ תפוחים, מוס טריקולד, שטרודל תפוחי עץ.

שתייה -  בתחום השתייה תקבלו משקאות מוגזים, תפוחים, אשכוליות, בירה מהחבית, יין אדום, יין לבן יין תירוש – כל השתייה חופשית במהלך האירוע. ויש גם שתייה חמה של קפה שחור או תה.

מחיר הארוחה? מחיר לסועד מבוגר 300 ₪ , מחיר לילד 150 ₪, המחיר כולל שירות וחניה.

הערות:  המסעדה כשרה, בתפריט החג תמצאו גם מנות צמחוניות, טבעוניות, צליאק ותפריט לילדים

אווזים, ארוחת ערב חג לקרניבורים שמבינים שבשר זה הכי ערב חג שיש!

ארוחת חג עם שפע של בשרים עסיסיים תוכלו לאכול באווזים לצליל ריחותיהם של השיפודים בנצלים על האש לצד סלטים טריים ואוכל טעים, ביתי ומשביע!

מדד החגיגיות? המקום הכי חגיגי שקרניבורים וחוגגים מורעבים יכולים לבקש עם כל הבשרים שבא לאכול כדי להרגיש הכי ראש השנה.

מה בתפריט ערב החג?

מנות ראשונות – מרק קניידלך, 16 סוגי סלטים, דג חריימה בסגנון מזרחי, פלטת מטוגנים משובחת, חומוס הבית ולאפות.

מנות עיקריות – כאן תקבלו לשמחתכם, פלטת בשרים חופשית הכוללת פרגיות, לבבות, אנטרקוט, כבש אדום, כבד עוף, חזה במרינדה, וקבב הבית, לצד תוספות של צ'יפס ואורז עם רימונים.

מתוק – בערב החג תגלו את פלטת הקינוחים של אווזים שתסגור את האירוע בהכי מתוק וטעים שיש.

שתייה – כל סוגי השתייה שיש.

מחיר הארוחה? 150 ₪ לסועד.

לולה מרטין – ארוחת ערב חג חגיגית ויוקרתית של פירות ים ודגים מעולים!

אפי אלאלוף, השף והבעלים של מסעדת לולה מרטין הידועה, שכבר הפכה מזמן לשם דבר בקרב מסעדות הדגים ופירות הים, רוקח עבורכם תפריט מושלם ועמוס פירות ים לערב ראש השנה! והפעם, במיוחד לכבוד החג, תקבלו תפריט עמוס בכל טוב המבוסס על אויסטרים, וונגולי, שרימפס, סרטנים לצד מנות דגים מגוונות כמו פאיה ים תיכונית, מעורב דגים ופירות ים, דגים נאים ומנות ספיישל מהדגה היומית הטרייה, כשאתם אלו שבוחרים מהמקרר הדגים את המנה שבא לכם!

מדד החגיגיות? מדובר בארוחת חג חגיגית במיוחד עם מנות בשרים ודגים מגוונות, עיצוב אלגנטי ותפריט שמעניק תחושה שאתם חוגגים על שפת הים לאור שקיעה ורוגע של חג.

מה בתפריט ערב החג?

מנות ראשונות - למרכז השולחן יוגשו מבחר מנות ראשונות: סלסלת לחמים עם מטבלים וזיתי טאסוס מתובלים, פלפל שושקה ממולא בגבינת פטה פיקנטית, סלט טבולה הדרים, סלק עם שבבי פיסטוק וגבינת עיזים מקורמלת, שרקוטרי דג ים איקרה, דג מלוח, גרבלקס, לקרדה, כבד קצוץ עם ריבת אגסים, ארטישוק אלה רומנה עם מניפת בצל, שרי קונפי ושרי אריסה, רצועות זוקיני צלויים על צזיקי שום ושרי קונפי ומניפת בצל, וגם סלט ירוק עם תפוחי עץ וגבינה כחולה.

מנות ביניים – למרכז השולחן יגיעו שפע של  מנות מצוינות: חריימה סטייק לוקוס, קדירת דייגים יפואית עם ראש לוקוס, אורז, בצל, חומוס, בצל וגזר.

מנות עיקריות – כל סועד יוכל לבחור בין המנות הבאות:  אוסובוקו טלה בבישול ארוך על אורז בהרט ויוגורט חם, כרע עוף ממולא בפריקי, שקדים קלויים בליווי אורז לבן וטנזייה פירות יבשים, פילה לברק מדורה עם עלי גפן, תרד, שום וצ'ילי, ויש גם מנה טבעונית של עלי גפן אפויים עם פריקי על מצע טחינה לבנה. כל הטוב הזה יוגש לצד תוספות של אורז בר עם שקדים וחמוציות, פירה, תפוחי אדמה בתנור, ירקות אנטיפסטי.

שתייה-  לאורך כל הערב, כל סועד יוכל ליהנות משתייה קלה, יין, שתייה חמה וקינוח תוצרת הבית בסוף הארוחה.

מחיר הארוחה:  470 שקלים לסועד,  300 שקלים לילד עד גיל 12 (כולל שרות)

הערות: לא כשר, יש גם ארוחות ילדים שיעודכנו בערב עצמו.

וילה מארה Villa MARE TLV – ארוחת חג ים תיכונית, מושלמת וחושנית

אם בא לכם סעודה מושלמת ומפנקת, הגעתם למסעדה הנכונה! מסעדת וילה מארה -מסעדה ים תיכונית, מזמינה אתכם לחגוג את ערב ראש השנה עם שפע של מנות מעולות המוגשות כשרינג למרכז השולחן עם מגוון בשרים, תבשילים וטעמים מיוחדים.

מדד החגיגיות? רימון ותפוח בדבש במרכז השולחן, כשהמסעדה תתקשט כולה במיוחד לכבוד החג, ומנות שרינג למרכז השולחן ממש כמו בבית וכדי שתרגישו הכי בבית שיש.

מה בתפריט ערב החג?

מנות ראשונות – מבחר מטורף של מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן: פלטת חמוצים, פוקצ'ה ולחם הבית, סלט חמוצי הבית נוסח יפן, סלט שוק הכרמל, סלט טבולה עם רימון, חציל שרוף באש גלויה, סלסת עגבניות עם שום קונפי וצנוברים, קרפצ'יו סלק עם סילאן, רוסטביף בקר מעושן, גרבלקס סלמון בכבישה ביתית, מטיאס הולנדי עם תפוח אדמה מדורה ובצלים, פטה כבד עוף צ'אטני עם עגבניות שרי ומיקס אגוזים.

מנות ביניים עם נגיעות אשכנזיות – מרק עוף צח עם קניידלך, גפילטע פיש עם חזרת, דג ים בבישול איטי עם כוסברה ופלפלים ברוטב עגבניות, פילה דניס – נתחי דניס על מצע ירקות צלויים לצד כנאפה בשר.

מנות עיקריות – פרגית קייג'ון וחמאת צ'ילי, שוק טלה עם שקדים ובצלים מקורמלים ותבשיל בקר עם תפוחי עץ ושזיפים.

מתוק – מבחר קינוחי הבית של המסעדה שיוצגו המבלך הערב.

שתייה – בר משקאות חופשי של משקאות קלים ומוגזים, שתייה חמה של תה ואספרסו ויין ישראלי מובחר.

מחיר הארוחה? 450 ₪ לסועד.

הערות: מסעדה כשרה, יש ארוחות ילדים של שניצלונים או המבורגר עם צ'יפס וגם מנות לטבעוניים שבחבורה.

כתובת: הרברט סמואל 88, תל אביב, 053-9416128

מתי? שעות הסעודה הן בין 18:45-22:00

נלו – כי בערב החג חוגגים עם רומנים עם שפע קבבים וממליגה

מי לא מכיר את המסעדה הרומנית הוותיקה של חיים נלו? מסעדה המדגמנת מטבח רומני, שקיימת כבר למעלה מ- 60 שנה עם כל מנות הז'אנר הרומני הקיימות – צ'ורבה, סרמלה (כרוב ממלוא), קבב, איקרה והקינוח המנצח פפנאש (סוג של סופגנייה רומנית הכי טעימה שיש). גם השנה, נלו תפתח שעריה בערב ראש השנה עם התפריט הקבוע של המסעדה שירכיב לכם ארוחת חג כהלכתה!

מדד החגיגיות? כשמדובר בלהרים אירוע מלא בשמחה, שירים ועוצמה, תשמחו על העם הרומני שיעשה את זה מושלם! בערב ראש השנה יגיע להנעים לכם את הזמן זמר הבית לאון שיהפוך את הארוחה לחגיגה גדולה ויקפיץ אתכם בין ביס לביס כדי שיהיה גם ספורט להורדת קלוריות במעברים שבין המנות.

מה בתפריט החג?

מהתפריט עצמו תוכלו להרכיב ארוחת חג מושלמת באווירה ביתית.

מנות ראשונות - כבד קצוץ, רגל קרושה ומרק צ'ורבה המושלם של המקום שמביא את רומניה לראש השנה.

מנות עיקריות - לא לוותר על סרמלה ופלפל ממולא למרכז השולחן ביחד עם ורניקס מבושל, לצד שקדי עגל, נתחי מוח, סטייק צוואר לבן ומדליוני פילה לבן.

מתוק – פפנאש תוצרת בית – מופלא!

מחיר הארוחה?  בערב החג יש מינימום הזמנה של 150 לסועד.

הערות: לא כשר

באבא יאגה – ארוחת ערב חג בסגנון רוסי עם מטעמים בלתי נשכחים!

גם במסעדת באבא יאגה המשובחת המצוינת, מתכוננים לראש השנה עם ארוחת חג מפנקת במיוחד הכוללת מנות מסורתיות לראש השנה: כבד קצוץ, גפילטע, מרק עוף לצד מגוון מנות חגיגיות מהתפריט המשובח של המסעדה המציע שילוב מנצח של מטבח ים-תיכוני עם מטבח מזרח-אירופאי.

מדד החגיגיות? רימון ותפוח בדבש במרכז השולחן אל מול הים עם שפע של מנות מהמטבח היהודי שעושות את החג למתוק יותר.

מה בתפריט החג?

מנות ראשונות – לחם דגנים עם חמאת עשבי תיבול ביתית, פוקצ'ה ביתית עם רטבים, חמוצי הבית בכבישה ביתית ארוכה,  כבד קצוץ, גפילטע, סלט שוק הכרמל, סלט קינואה, סלט קראנץ', פטה כבדים, חציל מדורה עם טחינה ויוגורט וגרבלקס.

מנות ביניים – גפילטע פיש מסורתי עם חזרת תוצרת בית, מרק עוף צח עם קניידלך, כבדי עוף מוקפצים עם בצל מטוגן.  

מנות עיקריות – שוק טלה, אסיק פלייש  - צלי בקר ברוטב חמוץ/מתוק עם פירות יבשים לצד תוספות חמות של ירקות אנטיפסטי, בייבי תפו"א, אורז מרקש.

מתוק – מסחר מקינוחי הבית של המסעדה שתגלו רק בערב עצמו, טעים זה בטוח יהיה!

שתיה – משקאות קלים ומוגזים, יין ישראלי מובחר (אדום+לבן), בירות מהחבית (גולדסטאר והייניקן) ושתייה חמה.

מחיר הארוחה? בין 430-490 ₪  לאורח.
הערות – יש מנה עיקרית טבעונית/צמחונית של פטוצ'יני עם ארטישוק איטלקי, עגבניות שרי ועגבניות מיובשות ותפריט ילדים הכולל שניצל תוצרת בית, פסטה עם צ'יפס או פירה.

ג'ורג' וג'ון, לערב ראש השנה עם המון גורמה בסטייל!

מסעדת ג'ורג' וג'ון הקיימת מ-1966, היא אחת המסעדות היותר מיוחדות בהן תוכלו לקבל את השנה החדשה עם שפע של מנות ים תיכוניות, בניצוחו של השף תומר טל, שמשחק בין טכניקות בישול מיוחדות של עישון, צלייה, החמצה ועוד..

מדד החגיגיות? ארוחת גורמה של שף במבנה רומנטי מהמאה ה-19, מה צריך יותר כדי להנות מארוחת ערב חג משובחת עם טעמים בלתי נשכחים?

מה בתפריט החג?

מנות פתיחה לזוג -  ליצ'י חרוך בשמן צ'ילי , סלסה ג'ינג'ר ליצ'י ופינגר ליים, טוויל לחם אפריקאי, קרם ביצים רכות, פסטרמה טונה בתבלינים ובצל מעושן ומוחמץ.

מנות ראשונות - מנה אחת לכל סועד. טרטר בקר - איולי חמאה חומה, עשבי תיבול ופטריות שיטאקי, מח עצם וחמוצים ביתיים טרין כבד אווז - משויש באבקת בצל שרוף ופיסטוקים, בריוש קלוי ומוסטרדה תאנים עם תאנים צלויות בסירופ אצטרובלים, טרטר טונה אדומה - לדר אבטיח, קינואה פריכה, ג'ינג'ר עם  ויניגרט אבטיח ובזיליקום, סלט ג'ורג' וג'ון - ויניגרט דבש עם גרידת הדרים, חסות פריכות, נקטרינות ותערובת גרעינים, חציל סיני מוארך  - מושרה בגלייז חצילים שרופים, טחינת צנוברים עם שום פריך ושומשום שחור.

מנות ביניים - מנה אחת לבחירת כל סועד, במיה תאילנדית ממולאת בלוקוס קצוץ על הסכין, מח עצם בקר ועשבי תיבול, גלייז תמרהינדי, ברוטב עגבניות שרי לובלו צלויות וציר לוקוס, פסטה סרטנים ג'ורג' וג'ון - קרם תירס מתוק, פירורי בריוש ומרווה, חמאה חומה ובוטרגה, שקדי עגל - צלוי בגלייז שומר מקורמל, רוטב שום לבן, שמן ירוק וגבעול סלרי מוחמץ

מנות עיקריות - מנה אחת לבחירת כל סועד, דלעת “TAIL TO NOSE - טורטליני דלעת, פרח דלעת ממולא גרעיני דלעת, גבעולי דלעת חלוטים ברוטב דלעת סחוטה ושמן זית,  ספייריבס טלה בגלייז ציר טלה, וקרמל תבלינים, לחוח, עלים פריכים, בוטנים וקטשופ, לוקוס צלוי בפחם עם רוטב ממי תרד וציר לוקוס אדום, רוטלו תרד ובשמל יוגורט, ג'מבו שרימפס צלוי בפחמים, סלסת עגבניות ירוקות, קרם פרש לימוני, גספצ'ו עגבניות וראשי שרימפס עם סלסה אורגנו ובצל שרוף וקרפים עדינים. נתח קצבים דק צלוי בג'וספר עם מלון בוסר מוחמץ, "קקטוס נופאלס" כבוש בחלפיניו צלוי ומוברש בגלייז תמרהינדי.

מתוק  - מנה אחת לבחירת כל סועד

מוס שוקולד אוורירי - טראפלס קקאו, גלידת טונקה, טוויל קקאו ושוט אספרסו לוקוס

פיסטוק על פיסטוק - שאנטי מסקרפונה ופיסטוק, גנאש שוקולד גולד ופיסטוק, מרנג פיסטוק, גלידת חלב ותותים וטוויל שוקולד חלב עם פיסטוקים, עוגת גבינה יפנית עם רוטב קרמל תפוזים, ריבת תפוז סיני, ג'ינג'ר מסוכר, גלידת ריקוטה.

מחיר הארוחה?  600 ₪ לסועד.

מתי? יום שישי 15.09.23, החל מהשעה 19:00

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
16
פחות אהבתי
6

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon