נגישות
נגישות

החופש הגדול 2023 - אטרקציות לילדים ואוכל שווה

פעילויות, סדנאות, מים, סיורים מודרכים וכל מה שילדים אוהבים – קבלו את האטרקציות הכי שוות לילדים, למי הקיץ הלוהטים, עם שפע של מנות טעימות ובלתי נשכחות!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 27/07/2023, 20:12

קיץ 2023 כבר כאן, לוהט במיוחד ואתם 'תקועים' עם הילדים שמתבוססים בשעמום של עצמם כשכל יום אתם צריכים להמציא את הגלגל מחדש, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה! כדי לצנן את האווירה ולקרר את הנשמה, לקראת אוגוסט 2023 וימות הקיץ הלוהטים של החופש הגדול, בחרנו עבורכם את מיטב האטרקציות הקיימות לילדים, מצפון ועד דרום. תמצאו כאן לו"ז שלם ועמוס המציג מגוון מטורף של פעילויות לילדים, הצגות פעילויות בחינם, סיורי עששיות, הכרות עם הדיונות הדרומיות, תצפית כוכבים, פארק מים עם גלים גבוהים, מפלצות מסתובבות ושפע הרפתקאות שמתעוררות לחיים במיוחד בחופש הגדול. 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיצמד לקייטנה שאלתרנו לכם כדי לעבור את החופש הגדול בשלום ועם קצת כסף בארנק. וכמובן, כדי שתשרדו את כל האטרקציות של 'נטולי רסן' הקטנטנים' בחרנו גם את מיטב הקולינריה, האוכל הכי משובח שנמצא במרחק פסיעה (או כמה פסיעות) מהאטרקציה שלכם. תהנו, תשתו מלא ותאכלו בשפע של קיץ!

אטרקציות בצפון

הצפון, כמו תמיד כדרכו, עמוס לעייפה אטרקציות שפתוחות עבורכם בחום של יולי אוגוסט – קיאקים, קטיף, שיט, סיורי לילה ובעצם כל דבר שיעשה לכם כיף בנשמה, מים צוננים לגוף ומזגן בחיים.

בוצרים ונהנים עם מסעדת בשרים 'ריגנום'

אחת האטרקציות הכי מדליקות בצפון היא בציר - חווית בציר ענבים שמיועדת ומתאימה לכל בני המשפחה מהגפן ועד לבקבוק האישי שהכנתם לעצמכם. כל משתתף מקבל סלסלה, קוטף ענבים על רקע הסברים על סוגי הענבים, אח"כ הופכים את היין לתירוש טבעי ומתוק בתהליך שתלמדו במקום, בסופה של הפעילות יהיה בידכם מיץ ענבים טעים ואישי שהכנתם. המבוגרים מבינכם יוכלו להנות מטעימות יין במרתף הקריר של יקב משק אופיר, בזמן שהילדים ישחקו משחקי עץ ומתקני ג'ימבורי המוצבים במקום.

כתובת: משק אופיר, אלון הגליל, 072-2160620

מתי? הפעילות תתקיים בין 12.8.23-30.8.23, ראשון עד שבת בין השעות 09:00-14:00

כמה עולה? בוצר: 50 ₪, מלווה: 40 ₪ (בהרשמה מראש)

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? מסעדת ריגנום, בגלל הבשרים והסלטים העסיסיים והמושלמים

פירוש השם 'ריגנום' הוא ממלכה, וכשמה כן היא, מסעדת בשרים ודגים נהדרת עם שפע של מנות טריות, עשרה סוגי סלטים מושלמים של ג'רג'יר, טאבולה, ירקות, חציל קלוי ועוד סלטים מושקעים שרק מהם ניתן לקיים ארוחה שלמה. תמצאו כאן מנות רבות של בשר כמו צלעות כבש, אנטריקוט, פילה עגל, פרגיות אבל אל תוותרו על מנות הדגל של המסעדה: הדגים הטריים שמכינים במקום על הגריל או במחבת לצד בשר מהמעשנה.

ריגנום. זרזיר,  054-294-1399

קייקי מעיין הגושרים עם מטעמים של מכשפות וחלבנים

אחת האטרקציות הכי מרעננות  לקיץ הם קייקים במימיו הקרירים של נחל החצבני. 

תוכלו להגיע למקום ולבחור את אחת מהמסלולים שיש כאן לשייט חוויתי לצד צמחייה עשירה שתעניק לכם את הצל שאתם חייבים לקבל בקיץ הזה, המלצה שלנו היא לקחת את המסלול המשפחתי שהוא רגוע פשוט ומתאים לכל גילאים מהסבתא ועד לפעוט העולץ. מדובר במסלול באורך של כ- 5 ק"מ שעובר בנופים יפים עם צמחייה פראית, עצי צפצפה ואקליפטוס, המלווה ע"י מדריך מנוסה שיסביר לכם את כל מה שרציתם ולא העזתם לשאול.

כתובת: קייקי הגושרים, 077-996-9248

מתי? א'-שבת 9:30-14:00

כמה עולה? 112  ₪ למשתתף, בהזמנה מוקדמת 89.

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? המכשפה והחלבן בגלל הטעם, העיצוב והמגוון

עם מאות מכשפות מכל הסוגים והמינים שמקיפות אתכם לא תוכלו לנוח לשנייה מהאווירה הקסומה והאוכל המיוחד שמוגש כאן, כשהבונוס הגדול הוא שבזמן שאתם טורפים, הילדים מהופנטים למכשפות. תמצאו כאן מגוון של מאכלים מיוחדים, ארוחות צהריים שוות ומנות שאסור לוותר עליהן כמו בלינצ'ס עם פורטבלו וכמהין, ברולה חצילים ואת מנות הדגל של המקום 'קדירה טבעונית' טעימה לאללה- אנטיפסטי ירקות ברוטב טנדורי, קרם קוקוס ושקדים לאורז זעפרן וקדירת שוק טלה האגדית של המקום שהיא MUST הכוללת:  טלה מקומי מהרי הגולן מבושל בציר טלה, יין לבן, בהרט ופלפל קלוי תפוחי אדמה בקדירה.

המכשפה והחלבן. מסעף מעיין ברוך, בית הלל, 058-664-4266

בעקבות חיי הלילה בגולן עם קרניבוריה ב'מושבוצ' כמובן!

למי מכם שרוצים לברוח מהחום אבל עדיין לעשות טיול חוויתי ומיוחד מומלץ בחום (ובקרירות) להצטרף לסיור בעקבות חיי הלילה של הגולם, סיור רגלי בו תחפשו עטלפים, זאבים, גיריות, עקרבים, גחליליות ועוד הפתעות שתפגשו לאורך המסלול. הטיולים מודרכים ע"י הילה צוייג וייל תושבת מושב רמות שהיא גם גששית מוסמכת שמכירה מקרוב את כל מה שתפגשו בסיור מרתק של שלוש שעות בשטחים הפתוחים של דרום רמת הגולן. 

כתובת: מושב רמות, 053-7322170

מתי?  כל ערב בחופשת הקיץ בשעות 19:30-22:30, יש להירשם מראש

כמה? החל מ- 40 ₪ למשתתף בקבוצה.

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? מושבוצ, מסעדת הבשרים המפורסמת של הגולן

אין חיה כזו להגיע עד לרמות בלי לסעוד במושבוצ שהיא גן עדן לאוהבי הבשרים העסיסיים, מסעדה שמגישה את מיטב הנתחים מעדרי הבקר של משפחת שניידר מרמת הגולן. לצד הבשר החלומי תמצאו כאן שפע מנות מושלמות של ירקות, פירות, גבינות בגישת ה- FARM TO TABLE או במילים אחרות, טריות מקסימלית. הכל טעים עד כדי שלמות ולכן לכו על מחבת קצבים זוגית של 900 גרם הכוללת סינטה, נקניקיות מרגז טלה וצ'וריסו עגלה שניידר, קבב רומני ופרגית בראב של קייג'ון עם פאפאס צ'יפס ופריקה וקדירת כל הלילה  - תבשיל קדירה ארומטי של נתחי אוסובוקו ממשק שניידר, ציר בקר, יין מקומי, ירקות שורש וכדי שהילדים יעזבו אתכם בשקט תעניקו להם מהנקניקיות לצד לחם הבית וצ'יפס.

אטרקציות במרכז

מה עושים בתל אביב בחופש הגדול של 2023? גם בתל אביב וגוש דן יש אטרקציות רבות שיקבלו את פני ילדכם בקיץ הזה עם שפע של פעילויות, אטרקציות, מוזיאונים ושלל אירועים שיתקיימו במהלך יולי אוגוסט, רובם לשמחתכם תחת מעטה קריר של מיזוג ושאר פינוקים.

ממלכת הדרקונים - תערוכת דרקוני ענק ויצורי פנטזיה עם האוכל של ארנולד

אחת האטרקציות שנחתה כאן היישר ממלכת האגדות היא ממלכת הדרקונים - תערוכת דרקוני ענק מהפנטת המשתרעת על שטח של 5500 מ"ר שתגרום לכל הילדים לעשות 'וואו' עם מסכי ענק שיכניסו אותם לעולם הפרא. עוד המתחם תמצאו אטרקציות שונות לילדים, פינות יצירה, הצגות וכמובן עמדות 'סלפי' כדי שתוכלו להוכיח שדינוזאורים עדיין קיימים.

כתובת: מתחם אקספו, גני התערוכה, תל אביב

מתי? החל מ- 1 באוגוסט

כמה? החל מ- 49 ₪ לכרטיס

לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? ארנולד, בגלל קשירת פירות הים ופיש & צ'יפס שמתאים לכולם

אם חשקה נפשכם במוסד קולינרי ותיק, משובח ואהוב – ארנולד זה המקום! מדובר במסעדה מופלאה וביתית של ארנולד בניש הכוללת שפע של פירות ים, דגים, בשרים עם אווירה שתקפיץ אתכם חזרה לשנות השמונים המאושרות. אל תוותרו על צלחת חריימה, איקרה וקלמרי ובעיקריות אסור לפספס את קדירת פירות הים עם קלמארי, מולים, שרימפס ברוטב חמאה ויין לבן, לילדים מומלץ בחום לקחת את הפיש & צ'יפס הנהדר או מנת נקניקיות לצד צ'יפס.

'ילדות ישראלית' – הצגות ב'חינמים' עם הדגים של בני הדייג, אגדה בפני עצמה

בגלל שאנחנו מאוד מאמינים בעולם ה'בחינם' בחרנו את אחת האטרקציות הכי מגניבות וחינמיות שיש בתל אביב 'ילדות ישראלית'  - שפע של הצגות תיאטרון בחופש הגדול ובחינם! תמצאו כאן הצגות המבוססות של סיפורי ילדים מוכרים של מיטב הסופרים, סיפורים ואגדות שהפכו לקלאסיקות ועכשיו הגיעה תורכם לראותן, הצגות כמו: 'דירה להשכיר', 'תירס חם', 'הביצה שהתחפשה'. 

כתובת:  ההצגות יתקיימו תחת כיפת השמיים באמפי- הטריבונה של נמל תל-אביב

מתי? 11 ביולי-28 באוגוסט, בכל ימי שלישי

כמה? בחינם!

לחצו כאן לפרטים נוספים.

אטרקציות באזור השרון

גם אזור השרון תוסס בחופש הגדול הזה, עם שפע של אטרקציות ואירועים לכל המשפחה כולל פארק מים, אטרקציות והצגות לילדים עם מיטב הכוכבים וכמובן, על הדרך, גם אוכל טעים.

סמי הכבאי מגיע לגג של עזריאלי ביחד עם בלאק בורגר לרעבים שבילדים

עוד אטרקציה מגניבה וצוננת לימות החום היא סמי הכבאי החתיך שמגיע לגג של עזריאלי עם 3000 מטרים של אטרקציות לכל בני המשפחה כמו: פארק מתנפחים, פארק חבלים, מגלשות מין, מתקני נינג'ה לילדים ולאמהות שחושבות שהן כאלה, עמדות 'סלפי' למי שדלוק על סמי וכמובן הופעות ותערוכות של כבאיות.

כתובת: קניון עזריאלי, תל אביב

מתי? 8-31 באוגוסט

כמה? 89 ₪ לכרטיס

לפרטים נוספים לחצו כאן

איפה אוכלים? בלאק בר בורגר בגלל תפריט הילדים ה'הורס'

אין מה לעשות, עבור רב ילדי החופש, המבורגר מסמל את תמצית החופש הגדול – עומס, גדול, עסיסי ופשוט טעים כמו החיים שלהם. 'בלאק בר בורגר' בעזריאלי תמצאו את כל מה שהם אוהבים – עסקית ילדים הכוללת המבורגר עם צ'יפס ושניצלונים, שתיה וקינוח לבחירה של עוגת יומולדת של ביצת קינדר ואתם 'תעופו' של מנת כנפיים ברוטב צ'ילי וברביקיו, 'סלופי ג'ק' בצלחת על פירה לצד מנה של שווארמה עגל על טורטיות או איזה סטייק עסיסי.

בלאק בורגר. בניין עזריאלי תל אביב, קומה 1, 03-6950060

קיץ ישראלי בפארק המים שפיים עם פיש & צ'יפס אגדתיים

אי אפשר לקרוא לזה חופש אם לא ביקרתם לפחות פעם אחת בשפיים שמגישה לכם את המגלשה המוזיקלית הראשונה בארץ! תמצאו כאן שפע של מתקני מים ומגלשות, בריכת גלים מהגדולות בארץ, 31 מסלולי גלישה, 8 מתחמי מים לכל הגילאים, מזרקות מים, ספינת פיראטים, מסלולי אבובים וגם מתחמי ישיבה בצל להורים שכבר איבדו את זה...

כתובת: פארק המים שפיים, ליד קיבוץ שפיים.

מתי? כל ימות החופש הגדול

כמה? 144 ₪ לכרטיס מגיל שנתיים, 95 ש"י לכרטיס בכניסה משפחתית.

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? לוניו – בגלל פיש & צ'יפס המופלא

לוניו הוא 'פוד טראק' בשפיים שמגיש פיש & צ'יפס הורס שכבר מזמן הפך למקום עלייה לרגל! במקרה של שפיים וכדי שלא תפספסו את האטרקציות במקום, מומלץ או לקחת טייק אווי או לאכול במקום את המנות הנהדרות שיש כאן שמגיעות באריזות מרהיבות. חובה לאכול כמובן את הפיש & צ'יפס לצד מנת מיקס קלמרי & שרימפס & צ'יפס עם שפע של רטביי הבית, צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה – שמנוני, עסיסי וטעיםםםם.

לוניו. חוצות שפיים, 09-9798866

חגיגת קיץ בנתניה שעושה לכם כנפיים אצל 'ברוסטר צ'יקן'

אטרקציה חינמית ומגניבה מתוצרת העיר נתניה היא פעילויות מיני שף וסדנאות יצירה חינמיות בהן הילדים יוכלו לקחת חלק בסדנאות DIY מתחומים רבים. הכנת תיקי ים, תכשיטים, מאכלים, אקווריום – את כל אלו הצאצאים שלכם יוכלו להכין וכל הטוב הזה לצד עשרות הופעות של מיטב כוכבי הילדים כמו בוב ספוג, טל מוסרי ועוד.

כתובת: קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה.

מתי? יולי – 31 באוגוסט, ימי שני בערב בשעות 17:00-19:00, סדנאות היצירה יתקיימו בימי רביעי בשעות 17:00-18:30. 

כמה? בחינם!

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? 'ברוסטר צ'יקן' העוף שמעיף...

אין על עוף קריספי, עסיסי וטעים להפליא! 'ברוסטר צ’יקן' הוא מותג עוף אמריקאי ומושלם שפרץ לתודעה כבר ב- 1956 ומאז הוא כאן ובגדול. הברוסטר שלנו מתמחה בהכנת נתחי עוף קריספיים, מתובלים ועם מגוום רטבים בשיטת טיגון עמוק וייחודית עם חיסכון בשמן, כל שדיאטה היא לא תירוץ ללא לאכול כאן. הילדים ייהנו ממנת כנפיים או נאגטס לצד צ'יפס והמבוגרים ייהנו מארוחת כנפיים מושחתת של 30 יחידות וארוחת ברוסטר עם 15 יחידות עוף מטוגן המוגש עם צ'יפס רגיל ובטטה – כמה שזה מושחת ככה זה טעים ועזבו את הדיאטה בצד.

ברוסטר צ'יקן. קניון עיר ימים, בני ברמן 5, נתניה, 1-700-700-307

אטרקציות באזור ירושלים

בירושלים יש שפע של אטרקציות שיקבלו את ילדי הקיץ, מוזיאונים, הצגות, בריכות, בחרנו דווקא במיוחדות שבהן – כאלה שיש רק כאן, מפלצות וקרח! שילוב מנצח ליולי אוגוסט.

'בוטניפלצת' - קיץ בגן הבוטני עם מטעמים מבית 'קפית'

מומלץ להגיע לגן הבוטני המרהיב במיוחד בחודשי הקיץ כשעשרות מפלצות צבעוניות שנוצרו ע"י האומן הישראלי אלכסנדר חייצקי יחכו לכם בגן. הילדים יוכלו להסתובב בין המפלצות שמגיעות לגודל של עד 16 מטר!, לחקור אותן ולקחת חלק בפעילויות ומשימות משפחתיות שיכבשו אתכם ויעזרו לכם גם להכיר עצים וצמחים שיש רק כאן,  בגן הבוטני. 

בין המפלצות, הילדים  יפגשו את 'סינדרלוטוס' יפהפיית האגם, 'קרוקודשא' המשונה, 'פיקאקטוס' המדהימה, בלוטי הסנאי את שומר היער ושומר הצמרות ועוד רבות ויפות וכמובן מסתוריות....

כתובת: הגן הבוטני, גבעת רם, ירושלים

מתי? 30 ביולי – 31 באוגוסט. הביקור בגן ייפתח בשתי פעימות בגלל החום הצפוי: בוקר 09:00-13:00 ופעימת ערב 17:00-21:30

כמה? 84 ₪ במכירה מוקדמת.

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? 'קפית' - בגלל המנות הטעימות והמנחמות

'קפית' החלה את דרכה בירושלים כבר ב- 1987 והפכה לשם דבר בעיר, במהלך השנים נפתחו סניפים נוספים. תמצאו כאן מטבח עשיר וטעים הכולל פוקאצ'ות, סלטים טעימים, קישים, מזטים, פסטות וכל מה שצריך כדי לקיים ארוחת שחיתות של צהרים לוהטים. אל תוותרו על סלט גבינת חלומי שחומה, שקשות הבית ופיצה מרגריטה המעולה שנאפית במקום או על הבראנץ' המפנק שמוגש כאן וכולל: מקושקשת עם קוביות תפו"א, פטריות ובצל, חמוצי הבית, לבנה, סלט ירקות, לחמניות ועוד...

קפית. הגן הבוטני, ירושלים, 02-648-0003

אחלהקרח ירושלים עם אחלה של בשר ב'לחם בשר'

אם בא לכם לברוח מהחום הכבד, אחלהקרח ירושלים מביא את הבשורה! תמצאו כאן חווית בילוי קרירה לכל המשפחה עם מתחם קרח המתפרש על פני כ-700 מ"ר שמציע חווית החלקה מקצועית ומגניבה. במקום תקבלו נעלי החלקה ואמצעי עזר להחלקה בדמויות של כלבי ים ודובים עבור הילדים וגם להורים שמוצאים עצמם יותר על קרח מאשר על ההחלקה. 

כתובת: מתחם התחנה הראשונה, ירושלים

מתי? ימים א-ה בין השעות 10:00-23:00 ובימי שישי מ-09:00-15:00.

כמה? 65 ₪ לכרטיס

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? 'לחם בשר' – מנות בשר ששוות את זה!

מסעדת הבשרים 'לחם בשר' היא הבשורה הקרניבורית המושלמת לאחר יום של החלקה בירושלים. תמצאו כאן מנות בשריות עסיסיות עם נתחי בשר שעוברים תהליך יישון ונצלים על הגריל לצד שפע של מנות טעימות כמו: פילה סינטה, פילה בקר, סטייק אנטרקוט, המבורגר, אל תוותרו על 'עראייס' פרגיות וכבש וצ'אנקי אסאדו - בשר אסאדו בבישול ארוך, ברוטב ברביקיו ביתי על קרם בטטה, בתוספת קרעי תפוחי אדמה וסלט "טאבולה" עדשים שחורות. לילדים מומלץ לקחת חזה עוף/שניצל/ המבורגר בתוספת צ'יפס.

אטרקציות בדרום

גם דרום הארץ מקבלת את פנינו בחודשי יולי אוגוסט של החופש הגדול 2023 עם עשרות אירועים והפעלות במחיר מצחיק של 10₪ - שזו מחשבה יפה על ההורים שכספם אוזל בקצב הזיעה, ואטרקציות רבות שיחברו אתכם לדיונות של דרום הארץ ולקולינריה הדרומית שהולכת ופורחת עם השנים..

דרום בעשר עם אוכל איטלקי שהוא עשר (ומעלה כמובן)!

דרום בעשר היא אטרקציה משובחת לכל ילדי ישראל, מדובר בפעילות מסובסדת ברחבי צפון הנגב שמציעה שפע של פעילויות במחיר סמלי של 10 ₪! מקטיף עצמי של פטל, סיורים מודרכים ברכב וברגל, סדנאות יצירה ואומנות, טעימות, סיורים במוזיאונים ואתרי מורשת ואף הנחות משמעותיות בלינה באזור. 

כתובת: רחבי צפון הנגב

מתי? 17-26 באוגוסט

כמה? 10 שקלים

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? קאראווג'ו – בגלל האוכל האיטלקי האותנטי והעדין

מסעדת קראווג'ו האי מסעדה איטלקית מעולה שמגישה את מיטב מנות הז'אנר ותטיס אתכם בטעמים האיטלקים המסורתיים והטעימים שלה. תמצאו כאן מאפים משגעים תוצרת בית, פיצות ופסטות מושקעות עם מגוום רטבים טעימים, המבורגרים, סטייקים וגם מנות דגים. אל תוותרו על 'הפיצה של יובל' עם ארטישוק ירושלמי, קלמטה ומוצרלה, ניוקי עננים המעולה, סטייק אנטריקוט ואסאדו של לילה בבישול ארוך על ניוקי, ירקות שורש עשוי בציר בקר. הילדים יוכלו להנות מפיצה ופסטת עגבניות, שמנת, פטריות או רוזה.

קאראווג'ו.  התבואה 1, כוכב מיכאל, 077-560-3065

לילות קיץ בערבה הדרומית

אטרקציה מדליקה נוספת לוקחת אתכם ממש לדרום הארץ, לפארק תמנע שם מתקיימות שפע פעילויות מדליקות ומרעננות לכל המשפחה. יוגה בזריחה, סיורי עששיות וכוכבים, טיולי שקיעה, הצגות לילדים, הדרכות כוכבים, א"ש לילה בקיבוץ אילות, חגיגות ירח מלא בקיבוץ גרופית, יוגה משפחתית, סיורי דיונות ובעצם כל מה שצריך כדי להכיר את המדבר בשעות הנעימות.

כתובת: הערבה הדרומית

מתי? 1 ביולי-31 באוגוסט

כמה?  20-79 שקלים, תלוי בפעילות.

לחצו כאן לפרטים נוספים.

 

איפה אוכלים? 'המבשלה'

מדובר באחת המסעדות הכי שוות וטעימות באזור שנולדה ע"י שלושה חברים שהקימו מבשלה בשאיפה לייצר את הבירה הכי טעימה ומרעננת שטעמתם. מעבר לבירה צוננת שתרענן אתכם לאחר האטרקציות החמות תמצאו כאן סלטים, שרימפסים מוקפצים ולחמים שכדאי להזמין לשרינג במרכז השולחן, עיקריות קטנות ושוות כמו בוריטו אנטריקוט או פרגית ואל תוותרו גם על בנגרס חם – 3 נקניקיות בקר ביתיות על פירה עם פלטת בשרים של 300 גרם אנטריקוט, 250 גרם פילה, 250 גרם פרגית, 2 נקניקיות ושתי תוספות לבחירה. אם הילדים לא משתלבים במנה מומלץ להזמין להם מתפריט הילדים מנות כמו המבורגר וצ'יפס או שניצל.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon